Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com ha anat tot? Vam rebre els vostres records i espero que no passes res greu. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
![]() y lo bien que nos lo hemos pasado. ![]() Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Us hem trobat a faltar.Ja ens va explicar la neus.ENS VEIEM MOLT AVIAT. |
|
Bona nit a tothom.
Nosaltres també hem arribat ja a casa. Quan vam començar el cap de setmana pensàvem que passariem gran part d'ell ficats a la auto per la previsió que hi havia del temps, però crec que la final se ha comportat. Encara que ha plogut em pogut fer tot allò que teníem previst. Em pogut donar un tomb per Lleida i per l'aplec, aquest mati hem pogut anar a veure la Seu vella, hem pogut gaudir de la vostra companyia i per acabar un bon cap de setmana, ni el mal temps ens ha destorbat per fer el dinar de germanor que ha estat fantàstic. Moltes gracies Lleidatans per l'esforç i per haver-ho fet possible. Ja esperem la de l'any vinent. Moltes gracies Jaume per estar tot el cap de setmana pendent de que no ens faltés res, gracies Oscar per els caragols y gracies a Saur i veïns per cedir-nos el local sense el qual no haguessin pogut fer el dinar. GRACIES A TOTS FINS AVIAT. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
Dons nosaltres tambe em arribat a casa. Moltes gracies a tots els lleidetans. Tots parleu de pluja pero el dissabte vare fer un dia de conya i nomes va ploure al arribar (al sprint) a les autos.
Oscar, els cargols bonisim i la proxima ja pots preparar mes cassoles, t'aseguro que no et defrauderem. Ni una banya quedarà :roll: Moltes gracies a tots Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
moltes gracies, ha sigut un cap de setmana de lo millor, gracies lleidatans.,
![]() he rebut bronca donat que resulta que el siluro es apreciat en la cuina, jo vaig agafa i llançar el 11 que havien agafat per la nit. ![]() ![]() www.karlosnet.com/Varios/nuevanoticia.php?c=1289 |
|
Hola colla,primer de tot demanar-vos disculpes per no poder-nos despedir de tots,no cal dir que en arribar a casa ja us enyoravem,avui ja no, doncs tot el dia hem estat currant en la festa del basquet de Navarcles.
Tenim una mica d'enveja"molt sana" d'haber-nos perdut el ball de nit ,la visita a la Seu,la pesca del Paco,i el dinar de germanor d'avui al migdia,però,una altre vegada serà. també esperem que la mare d'en Tortugeta es recuperi i que tothom arribi bé a casa.A veure si puc descarregar les fotos el més haviat posible per compartir-les amb tots vosaltres. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola a tots!!
Les fotos que he fet en aquesta trobada lleidetana: picasaweb.google.es/carlosk75/AplecCaragol2008 Salutacions ![]() PD: El que vulgui una foto m'envia un privata ja que les de la web són de baixa resolució. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Amparo,
Si llegeixes el fil, digues que tal ha anat la operació del Alex (li va donar el divendres un cop una moto i evidentment no van poder venir a Lleida). Una abraçada ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
|
Gràcies lleidatants pel vostre esforç!
No ens hem pogut acomiadar de la majoria de vosaltres, perquè ereu fora... Jaume, ja et vaig comentar que si al matí plovia, segurament marxaríem abans de dinar. Ama la penya d'adolescents que portàvem, a vegades les coses s'han d'adaptar com es pot :-| , o no?? |
|
Mireia, m'ho vas dir???? Quan???? On??? Es broma, Mireia, si que me'n recordo. Tranquil·la, tots tenim les nostres obligacions, igual que la resta de families que va haver de marxar abans o va arribar més tard per diversos motius (comunions, treball, esports, ... ) Gràcies per compartir amb nosaltres, al menys, una estona!!! :-)) Fins aviat!!! Salutacions
|
|
Nosaltres també em arribat aquesta tarda.
Aprofitem per agraír a tot al grup de Lleidatans i especialment, a Jaume (mercuri) per la seva hospitalitat vers nosaltres, com "novatos" en quedadas que som, a l'Oscar, pels seus cargols que han superat els que vam tastar ahir a l'Aplec i com no, al reste dels anfitrions per la seva dedicació. Agrair també als foreros Carles, Informático, Moli, Wilson, ... i d'altres (perdoneu que no ens enrecordem de tots) que, encara que no em pogut parlar massa, ens heu fet acollidora l'estada amb vosaltres. Els que estigueu el cap de setmana que vé a Empuriabrava ja us tornarem a saludar i als que no, doncs la propera que ens trovem. Pels que vulguin, em pengat unes poques fotos generals de la kdd, dos dels vehicles al lloc del parquing y tres de la visita a la Seu Vella. Per descarregarles, teníu que clickar el enllaç, introduir las tres lletres que us dona dintre la casella, esperar 25 segons a que surti el botó "free dowload" i guardar la foto al vostre ordinador. Aixó a cada una de les fotos. KDD Lleida - Parking 01 --> www.megaupload.com/es/?d=FYWAYEB7 KDD Lleida - Parking 02 --> www.megaupload.com/es/?d=RJ2LPPFK KDD Lleida - Visita Seu Vella 01 --> www.megaupload.com/es/?d=0RF909Z0 KDD Lleida - Visita Seu Vella 02 --> www.megaupload.com/es/?d=HXXX68RK KDD Lleida - Visita Seu Vella 03 --> www.megaupload.com/es/?d=F4QAOK94 Fins aviat! Laura, Jaume i Christian. |
|
La veritat és que és un plaer compartir quedades amb vosaltres. Sou tots magnifics!! Heu fet possible el refrany que diu "Al mal tiempo, buena cara".
AmparoiAlex i Tortugeta; la Neus i el Ramon ens van avisar que no vindrieu. Desitgem que tot quedi en un ensurt sense conseqüencies, i a la gent amb problemes: molts anims i una pronta solució!!! També voldriem donar la Benvinguda a les dos families que inesperadament, i guiats per la Guardia Urbana, ens varen acompanyar (Maribel i Paes82). Un plaer. Les fotos, com sempre, magnifiques. No ens voldriem deixar a ningú. Només donar les gràcies a tots per acompanyar-nos aquest cap de setmana. Ens hem retrobat amb vells amics i n'hem conegut de nous, els quals, ja són Vells amics. I per últim, agraïr també la tasca feta per la resta d'organitzadors, sense els quals, no hagués estat possible aquesta trobada. Fins sempre!!! icona_onada Esther i Jaume Salutacions
|
|
Sentim no haver pogut despedir-nos de molts de vosaltres peró haviem de marxar abans de dinar ja que teníem compromisos familiars.
Moltes gracies a tots els organitzadors per la feina feta i com molt bé diu en Jaume "Al mal tiempo buena cara" Fins a la propera |
|
Nosaltres també vam arribar ahir a la tarda.
Quan vam sortir de Lleida plovia i al arribar a Barcelona, també, però ... cap problema. Ens ho hem passat molt bé. Moltes gràcies als organitzadors i fins la propera. ahplau ahplau ahplau |
|
Gracias als lleidatans, por todo el esfuerzo realizado para que este encuentro haya sido posible, a pesar de la lluvia lo hemos pasado bien y estamos contentos de haber compartido con viejos y nuevo amigos buenos ratos.
Saludos. |
|
Hola a tothom!!!
Nosaltres també vam arribar bé!! La kdd genial!! La pluja s'ha portat força bé!! El dissabte desde el matí fins al vespre va fer un día de conya!! No ens pdem quixar! Un plaer haber compartit el cap de setmana amb vosaltres!! Sou genials!! Gràcies als organitzadors que s'ho han montat realment bé!! Fins la propera!! |
|
lleidatans!!! després de veure les fotografies i de veure les reaccions de la gent per aqui despres de la trobada només podem dir una cosa:
QUINA ENVEJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :8} :8} :8} :8} :8} :8} Esperem que al proper aplec poguem assistir!!!! Una abraçada a tots!!! Us enyorem!!!!! Jaume i Mària |
|
Vam marxar sense acomiadar-nos de quasi ningú, però és que la majoria dels participans estaven de visita per la Seu o be de paseig per Lleida.
Gràcies a tots/totes els organitzadors/organitzadores. Ens ho hem passat molt be malgrat que ens vam perdre la cargolada del Oscar. ... ... ... Jaume i Esther, moltes gràcies per fer de "taxistes" !!! Una abraçada ben forta i fins la propera. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|