Benvingut,
Convidat/da
|
|
Neus, només aparcament. La ubicació del parquing no esta posada al fil. Ja es dirà als assistents. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia,
Hem sap molt de greu, pero no podrem estar amb vosaltres, de bona es lliuren els cargols... ![]() Esperem poder compartir la propera trovada. Gracies a els organitzadors per la seva feina. Salutacions. |
|
D'aquí a vuit dies...
on haig d'anar? |
|
TRANQUIL NO ENS POSEM NERVIOSOS,AIXO ES COM ELS AFTERHOURS FINS ´L ULTIM MOMENT NO ES DIU. =)) =)) =)) =)) ENS VEIEM MOOOOOOOOLT AVIAT.
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola organitzadors...
Una qüestió a veure què ens aconselleu. Estem pensant en portar una moto amb l'ac per moure'ns per fer algun voltillu per la ciutat i els voltants. També vull provar el sistema de portar el remolc de moto a veure quin comportament té tot el conjunt per aplicar-ho per properes sortides o descarta-ho si veiem que no ens agrada. La pregunta és... val la pena portar moto?. Ho dic per les caracteristiques i ubicació del parquing si va o no va gens be portar enganxat un remolc amb el petit inconvenient que això comporta. i les possibilitats de voltar per la ciutat de Lleida o no. Per la resta tot molt bé. Gracies per l'esforç d'organització. Ja falta menys !!! ...i a veure com s'ens comporta el temps !!! |
|
D'aquí a set dies...
on haig d'anar? Més que res per que el dissabte vindran de visita el meu germà i un company de feina i algun lloc els hi haure de dir... |
|
Bitxitos, no t'amoinis al seu moment et diran on s'ha d'anar.
De moment com diu la Matrix ES TOP SECRET Marta & cia.
|
|
TioWilson, em penso que no hi ha cap problema amb el remolc, de totes formes imagino que et contestarà Lleidatans i per voltar amb la moto per la ciutat no hi cap problema si no plou claro.
Un saludo i fins aviat. Marta & cia.
|
|
Hola,
Nosaltres finalment no podrem acompanyar-vos durant tot el cap de setmana..........Ens han donat una setmaneta de vacances i marxem cap a Paris.... ![]() Esperem poder fer un cafè amb vosaltres diumenge i que us tractin molt bé la resta d'organitzadors..........que segur que sí.............. :D Bon aplec a tots !!!!!!!!!! |
|
Hola a tots, walkie-talkie
Hem enviat un privat a tots amb les dades del parquing. Si algu no l'ha rebut o te qualsevol dubte, ens ho dieu. Fins aviat. Salutacions |
|
Espero que amb dos navegadors no em perdi =)) =)) =)) =))
Una pregunta, el cartell és en blanc i negre o també hi el teniu en color? |
|
El cartell és en blanc i negre. Fins aviat. Salutacions Salutacions
|
|
................... Però, ja està penjat el cartell ???
Mercuri (Jaume i Esther), tinc una cosa per vosaltres :-)) :-)) :-)) Fins aviat !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Mercuri, si et plau, em pots enviar un mapa acotat del lloc on és raunirà tota aquesta colla, no fos cas que em tornes a perdre, i no pogues saludar-los jajajaja
Be, conyes apart, als que vindreu a coneixer l'aplec del cargol, si no plou, -ja se que fa molta falta l'aigua- en aquesta petita ciutat tenim un parc natural, millor dit un bosc de rivera, a la mateixa ciutat, deu de ser que a mi m'agrada molt, però us aconsello fer-hi un tomb, tant ho podeu fer caminant com amb bici, hi han llocs on es poden veure conills en llibertat, i tot un regitzeill d'aus, l'aparcament es a tocar mateix del parc, als que hi vulguin anar ja us direm com anar-hi. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Aquells que no tinguin gps, si encara en queda algun jajaja, els recomano la segona opcio, és molt mes facil l'acces tot hi que feu dos o tres kms. mes
Si teniu algun dubte, em podeu fer una trucada i ho acabarem d'aclarir. Ens veiem Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Neus, ens faràs esperar fins divendres per saber quina cosa tens per nosaltres? :twisted: Al privat que us hem enviat, hi ha un enllaç on hi ha mapes, rutes i el cartell de la kdda. Salutacions
|
|
Ens ha agradat moltíssim el cartell. Felicitats!!!!!!!!
Què podrem fer barbacoa????? Es que els que anem amb caravana i sense bateríes (em sembla que nomès som un parell) ens haurem d' il-luminar amb alguna cosa??????? =)) |
|
Gracies, Gracies, Gracies als organitsadors.
Si ens perdem en totes les esplicasions que haveu donat, no menjarem caragols. Esperem no perdrens :mrgreen: :mrgreen: El cartell es mold xuloooooooooooooooo |
|
No, no podrem fer barbacoa. En han remarcat molt, que només és parquing. Ni taules, ni cadires, ni foc. Salutacions
|