Benvingut,
Convidat/da
|
|
Gracias, Mirella y Ignasi por el fin de semana, todo ha salido perfecto.
Perdonad por los que no nos hemos despedido, pero hemos salido ptitando el Francesc esta en la cama con fiebre. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
He marxat de Manresa sense acomiadarme de casi ningú; aquest matí no em trobava gens bé i no he sortit de l'auto per res :oops: :oops: :oops:
................Gràcies Ignasi i Mireia per tota la feina feta................i gracies també a tots els amics que fan que aquestes trobades siguin inolvidables. Una abraçada per tots ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bona nit,
Ja fa una estona que hem arribat a casa. Els nens ja estan dutxats, sopats i dormint. Moltes gracies Mireia, Tio Willson i les vostres respectives families per l'organització d'aquest cap de setmana tant intens. Gràcies també pel vostre esforç perque tot sorti perfecte. Hem conegut una miqueteta una ciutat (Manresa) que sempre passavem de llarg. També donar les gràcies a tots els assistents per la vostra companya i el vostre caliu. I també agraïr a l'Ajuntament de Manresa la seva col·laboració. Fins la propera!!! Salutacions
|
|
Me quedat sense saber qui és en Mandonguilla!!! :8}
Salutacions
|
|
Hola companys!!!
Nosaltres també ja som a casa :mrgreen: Res, agrair l'hospitalitat dels qui aneu acollint als sense sostre =)) i felicitar a la Mireia i al Nasi pel treball d'agrupar-nos a tots un altre cop. ahplau ahplau Em passat un dia genial brindeM Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Nosaltres també ja som a casa...
Moltisimes gràcies Mireia, Nasi y familia tiowilson per haver liat tota aqueta troca ![]() Gràcies també a tots els que heu vingut!!!!!!!!!!! :mrgreen: Hem pasat un dia fresquet però amb molt bona companyia!!!!! Fins ben aviat!!!!!!!!!! Mª José :mrgreen: |
|
Nosatres tambè som a casa, ens o hem passat molt bè tot el cap de setmana, gracies Mireia i familia i a tots vosaltres per la companyia fins la proxima.
|
|
Bona nit.
Uns altres que hi som a casa. Ens ho hem passat molt bé, però estem molt cansats, la pedalada ha estat molt be pero una mica esgotadora, així que ara que ja m'he dutxat i he aconseguit ficar al Víctor al llit m'en vaig jo també, a veure si carrego piles per la setmana. Moltes gracies Mireia i Nasi pel vostre esforç i per fer possible que ens tornessim a trobar. Fins aviat i molts petons per a tots. Familia JJV PD: Ha faltat conèixer al tal Mandonguilla perquè hagués estat un cap de setmana rodó, hi ha alguns personatges que tenen molt poca paraula. Això per ell per la seva poca paraula : martell martell martell martell martell Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
Pues nosaltres també som a casa. Gracies a Mireia, Igansi, Tio Wilson per el vostre esforç i acolliment, ara Nasi....7,3 km. no i tornis mes :twisted: . Ha estat tot magnific. Una abraçada a totom
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Doncs ja estem tots a casa... Gràcies per tot Tio Wilson, Mireia i Nasi... i mandonguilla...
molt bones fotos carlos i mercè... algunes vistes de manresa de verdadera postal!! |
|
Per altres compromisos, varem marxar abans de la fi de la caminada /pedalada, i no ens varem poder despedir de molta gent.
![]() El faig ara. :D Adeu i fins la propera. Gracies a Mireia, Ignasi i Lupe i Jesus per el temps i esforç dedicat. Salut. ![]() |
|
Bon dia, nosaltres varem arriva perfectes, pro van toca al sofà i ens varem queda dormits.
Gracies Mireia, Tiowillson,Lupe i a tots als que en fet possible aquesta trobada de amics. La Cova una passada, maqui sima. |
|
Mireia,
tot molt bé, i una bona organització. Graciàs por tot. Una abraçada. icona_onada festassa Joan Bta.
|
|
Aixo es lo que varen veura els meus ulls
picasaweb.google.es/jordisoleroig/FiraLAixada2008?authkey=4c8ZjbYiJB8
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Quins fotografs mes guays tenim en aquest forummmmmmmm!!!!!!!!!
Tots plegats heu fet unes fotos molt boniques!!!!! Gràcies a tots!!!!!!!! :mrgreen: Mª José |
|
Jordi (Toti), m'han encantat les teves fotos. Són maquíssimes!!!
Mercè & Cia.
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
|
Vicens...com m´agrada la teva càmara...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
No esta malament, pro i el fotògraf queeeeeeeeeeee :mrgreen:
|