|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Lagostims, gambes, gps, esteu una mica sortits, sembleu una colla de no se qué. :mrgreen:
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El Rodolfo.. el Langostino de Pescanova es ben guapo dance
|
|
|
Mandonguilla, a mi em sembla que hauries de passar ja avui pel pàrquing, perquè aquests últims dies t'estàs descarant massa i estàs provocant el personal en excés.
No sé si podrem resistir esperar fins demà... Pensa que no ens podrem connectar ni estar al lloro de les teves pocasoltades!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tidràs allò que et deia el Lince, i vindràs a veure'ns avui?????????? 8O |
|
|
EPSSSSSSSSSSSSSS!!!
Ja tenim el pàrquing a punt i ben buit!! VINGAAAAAAAAAAA, QUE US ESPERAAAAAAAAAAAA !!! |
|
|
Jolin!!! jo no n'agafo cap ni una. 8O ja m'he perdut del tot, ja no se qui es qui
ja m'explicare-ho |
|
|
mireia, em pots passar el teu mobil abans de les set per privat? (o per sms al numero que t'he enviat)
fins ara! Mercè & Cia.
|
|
|
Mercè, te l'acabo d'enviar pel pivat
|
|
|
Ei, a cadascú pel seu nom i el meu és Montse (nom de guerra Monrib) |
|
|
Va Montse... No perdis el temps i tira cap aquí!! :mrgreen
Me voy p'allàaaaaaaaaa!!! Per a qualsevol cosa... al meu mòbil! |
|
|
Dons aqui, esperant al mandonguilla.. :mrgreen:
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
A aquestes hores ja tenim més de mig pàrquing ple. La resta que falteu us esperem demà!!
Allò fa una bona patxoca! |
|
|
A aquestes hores, tothom ja dorm. Els més tardaners hem plegat veles fa poc.
Demà ens esperem moltes activitats. Cal carregar piles amb una bona dormida dormilega |
|
|
Bona fira de l'aixada a tothom.Ens hauria agradat molt estar amb tots vosaltres pero acabat el partit de basquet dels nanus enfilem cap a la rivera de Cardos per visitar al meu nevot amb una d'aquelles visites que li devem ja fa més d'un any.Amb la Mireia i el Tiowilson i les seves famílies estareu d'allo més que ben acompanyats.Salutacions al Mandonguilla que m'hauria agradat coneixer..
A la restaque disfruteu i gaudiu de les nostres festes i tradiccions. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Després d'un dia esgotador, hem anat tornant a les nostres autos. Hem visitat la Cova de Sant Ignasi, altres han anat a fer activitats amb els més petits a l'Aixada Infantil, s'ha visitat la Seu, la Torre Sobrerroca i tots hem recorregut els carrers del cas antic on hi ha la Fira.
Ara ens toca sopar i fer una mica de gresca a la nit. EPPPPPPPPPPPP!!! I tots esperem el/la Mandonguillaaaaaaaaaaaa!!! Tindrà nassos i es donarà a conèixer??? Esperem que no estigui massa cansat/da i se'n vagi a dormir d'hora :mrgreen: |
|
|
nosaltres hem estat els primers en marxar, en Homer ara mateix ja està treballant.
Hem pasat undia fantàstic, la visita a la cova a estat mot maca, deu nin dó el que tene montat!! Desprès, tot el poble bullia amb la festa, tots els carrers engalanats i tots el racons ambientats , amés, aquestes paradetes amb aquest menjats tant bons..... ummmm..... ens hem deixat el dinar de l´auto pero sopar aquesta nit :mrgreen: Vaig acabar amb els peus fotuts però ben contents tost d´haber parast aques dia tan agradable amb tots. Ah.. Manresa és una CIUTAT BEN MACA!! Mieria, gràcies per l´esforc per montar aquesta trobada. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ja em tornat nosaltres també.. mes d'hora i no ens em pogut quedar a dinar, altres compromisos.. :oops: :oops:
Gracies Mireia i familia.... a estat un cap de setmana, com sempre, meravellòs http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Pues ya estamos en casa,despues de dos dias fabulosos,gracias a Mireia y famila.
Felix cumpeaños a Raboga Un saludo. |
|
|
Nosaltres crec que hem estat els primers en arribar a casa. Buidatges a l'àrea de Navarcles amb d'altres companys i cap a casa.
Enhorabona Mireia pel resultat de la trobada de la Fira de l'Aixada 2008. Des del principi fins al final tot perfecte. Pàrquing, bossa amb obsequi i guies de la ciutat, visita a la Cova, participació als actes de la Fira, pedalada/caminada i calçotada-dinar a Monistrolet... tot OK. Gràcies per l'esforç, temps de dedicació i il·lusió. |
|
|
Hola,
Ja hem arribat a casa, gràcies Mireia i Ignasi pel cap de setmana. Hem penjat les fotos que hem fet. picasaweb.google.es/carlosk75/FiraDeLAixada2008 , manquen les del dissabte a la fira, però no portava la càmera... Records a tots Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Nosaltres també ja hem arribat. Moltes gràcies Mireia i Nasi per l'organització, ha anat tot perfecte. I moltes gràcies a Tiowillson, Jesús i Lupe, per deixar-nos okupar la seva auto durant el cap de setmana. Teniu un cor que no us cap al pit.
Moltes gràcies a tots de nou, i fins la pròxima... Per cert, ja teniu unes fotos per recordar bones estones: www.flickr.com/gp/11795377@N02/G6y807 Mercè & Cia.
|
|