|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Faré visita el disabte a la nit, perqué durant el dia tinc un compromís amb la feina i estaré tot el dia al circuit de Montmeló fent tandes amb els companys de feina. Tot i que no en puc perdre la fira, això del circuit es un regal de la empresa i ho hem d'aprofitar.
Arribaré a sopar i portaré un bon plat de mandonguilles amb sèpia. =)) =)) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Sobre la VISITA A LA COVA DE SANT IGNASI:
De moment la mantenim fins a finals de setmana, esperant que hi hagi un mínim d'unes 15-20 persones. A finals de setmana us ho confirmarem. De moment, afegim la llista dels que ho heu sol.licitat en el post inicial Si us hi trobeu a faltar, aviseu si us plau, perquè alguns ho heu comunicat per aquí, d'altres pel privat... i hi ha una mica d'embolic :mrgreen: ) |
|
|
jo ne m´he trobat a faltar, però sí a la Neus, mira la pàgina 5, s´han apuntat a la cova.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ets massa ràpida Matrix!!!
Ho deus haver mirat mentre estava modificant el post inicial!! Primer he escrit el que hi ha a sobre i després he completat el primer. Gràcies de totes maneres, perquè una ja caduca :mrgreen: :mrgreen: i és possible que l'esguerri. |
|
|
jajjaja... segur que sí... és que tinc ganes de fer la visita... i em sonava algu quie estava ala llista d´espera....
|
|
|
Mireia, veig que falta una plaça per omplir.....dons será per nosaltres (si es posible), 2 adults i tambe farem la visita
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
dance dance ahplau ahplau
|
|
|
Marta, estas en tot :mrgreen:
Mireia, on es el pàrking de AC :?: ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
A TOTS!!!!
No patiu on és tot i què heu de fer... com a màxim el dilluns vinent us enviaré un privat amb tots els detalls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Primer m'he d'aclarir 8O amb tots els privats que m'heu anat retornant (i que espero que sigui ben aviat) |
|
|
Toti, ja estàs a la llista! T'he enviat un privat
TOTS!!: Comproveu la llista del dinar i de la visita, si us plau! |
|
|
Mireia,
Ep, si teniu una plaça mes, ens apuntem.. 2 adults i AC Joan Bta.
|
|
|
Hola Moli!
Mira, de moment torno a obrir la llista d'espera. Si només ve de la teva AC, espero poder ficar-li com sigui, ok? Ja et diré alguna cosa més endavant Eps... que hi ha algú que no m'ha confirmat la seva assistència ni contestat al privat que he enviat. En cas que a finals de setmana no respongui, entenc que no ve i tenim una plaça lliure! |
|
|
Bona tarda Mireia si pots posa una altre a la llista de espera:
Xevi: 2 adults i 1 adolecent amb AC desde Olot |
|
|
Jajajaj, als de la gran ciutat sovint se uns ha de recordar que Manresa NO és un POBLE... ÉS UNA CIUTAT!!! :mrgreen: :mrgreen:
Un fort petó a tots els que en els privat parleu de Manresa com a poble... De fet.. no és pas cap deshora ser poble, ni molt menys!! :D |
|
|
Som una ciutat, ho has dit correctament, no som un poble.
Som el cor de Catalunya, som... som... , quina son mestagafant. Yo que sempre he sigut de ciutat gran (BCN), des de que vaig vindre a Manresa, la sento com una gran-petita ciutat. Amb molt més caliu que altres semi-ciutats com Sabadell, Terrassa, Hospitalet, Badalona, Santa Coloma, etc... Visca Manresa, a més, també tenint equip ACB, i això no té preu. Tenint els mateix equips ACB, que ciutats com Barcelona o Badalona. Toma ya. PD: Ho dit tot en clau de bon rotllo. icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
Estàvem pensant en fer una caminadeta el diumenge al matí, com l'any passat. Què us semblaria??
Eps... I ningú voldria fer una pedalada molt light pel peu de la Sèquia??? Va, digueu-nos alguna cosa, concretant una mica quants sou a cada cosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D |
|
|
Que vol dir semi-ciutat ?? :evil: :evil: |
|
|
Com que què vol dir???? Doncs el que diu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Holaaaaa
Axó de la pedalada no estaria malament :mrgreen: |
|
|
Va, vinga.... Obro llista també dels que volen fer alguna coseta el diumenge al matí.
VICENÇ: tots dos a la pedalada??? |
|