|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
fina, nosaltres estarem de festa familiar.
Bona festa de Traginers, que els ingredients perquè ho sigui els teniu tots !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La veritat es que hem fa il·lusió compartir aquest dia amb vosaltres, per a mi té un rerafons molt emotiu perque el darrer traginer que va quedar a Balsareny era el meu avi Antonio al que nosltres deiem iaio, una persona molt integra, molt de la terra i com marca la manera de ser catalana del terrós poc demostrativa de les emocions, estaria content de saber que encar vivim aquest dia de germanor i de reconeixement de la feina dura del camp d'aquesta manera, la familia ( que tenim els nostres més i menys com totes) ens trobem pels traginers, dinem junts seques amb botifarra i fem de la festa la nostra feina ja que per ell l'important era treballar i el "tec" com deia ell al menjar. gracies a tots i espero que gaudiu del dia.
bona nit Josefina |
|
|
Ep Wili, sino estic malament ets el nº. 14 de la llista, no pas el 9.
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Bona nit, o dia quan ho llegiu, pel q sembla a l'ajuntament els hi ha arribat la vostre reclamació, i també els ha arribat la demanda d'un altre grup de AC tmb de 15 o 16 que volien que el lloc fos "tancat", i han fet desicuó salomònica, vosaltres passeu a ocupar l'espai destinat a CV, recordem a 100 metres de l'altre i mès insonoritzat per la pantalla que fan les naus, i els altres aniran al camp de futbol 7 al costat del pavelló, que té una tanca de fusta i només una entrada.
Jo us recomano de tot cor la zona de CV, ja que per a descansar hi trobareu diferència, sóc escolta hi aquest estiu vaig estar en una trobada internacional a Suissa (Kandersteg) i ens va tocar al costat de la via i al 4rt dia tots ens arrossegavem, vosaltres que esteu tota la setmana currant i el cap se setmana agafeu la cargolera i a fer kilometres millor que el poc descans que feu sigui en les millors condicions. Fina ja he trobat almenys qui em deixa una euga, prenyada, però la setmana passada va anar a la Corrida de Puig-reig, si vols amb sella on la Gemma i en Ferran podrien agafar-si, ja ens trucarem divendres. Apa bna nit, o dia, vosaltres mateixos. A fer camí i disfrutar de les festes. |
|
|
Mirant en altres foros, he trobat on potser hi ha l’altra trobada que comentes pel traginers, si fos aquesta sembla que no n’hi ha ningú apuntat:
www.campingsalon.com/comunidad/kedadas_ver.asp?idkedadas=166 Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hem sembla que l'embolic quedara resolt avui mateix, monrib, he rebut el privat, quan telefonis quedara tot aclarit, el tema ha estat en que els conerts s'han traslladat pero el parking que diu l`Adalbert está bé, (no hi ha dos grups, som nosaltres que som uns culs inquiets i ens hem mogut a l'hora, pero ja està).
Adal, L'euga bé pero la Gemma no pot caminar tota la passada perque s'hem cansarà, parlem divendres, ah! pel correfoc infantil que han de dur a part de roba de cotó, nosaltres anem amb ells o no? |
|
|
M'han contestat de l'Ajuntament de Balsareny. Us ho he copiat. Jo crec que està tot arreglat, penso vaja.
Nosaltres voldriem arribar demà abans de les 8 que és el correfoc infantil. Tampoc quedem molt retirats del centre ja que es un poble i la veritat es que segurament la gent que arribi tard el diumenge ho tindrà més complicat per aparcar i haurà de caminar molt més. Sr./Sra. Josefina Pubill Arnau, li comuniquem que, amb data 24/01/2008, s'ha realitzat una actuació sobre la seva sol·licitud del tràmit Queixes i suggeriments. Actuació realitzada: Actuació 000 Descripció de l'actuació realitzada: En relació a la seva petició referent a les zones reservades per les autocaravanes, em plau comunicar-vos que aquest any s'han habilitat dos espais habilitats per les autocaravanes. Un és situat darrera del pavelló i l'altre entre el carrer carrilet i el carrer dels roures. Hi hauria la possibilitat de situar-vos a la zona que està situada entre el carrer carrilet i el carrer dels roures. Per la propera edició de la festa dels traginers es tindrà en compte la possibilitat de modificar el lloc reservat per les autrocaravanes per tal que sigui més propera al centre del poble. Atentament els saluda Jaume Rabeya Alclade Dades d'identificació del tràmit: Número de registre: E/000003-2008 Data i hora: 22/01/2008 14:40:31 Gràcies per utilitzar el nostre servei de tràmits en línia. AJUNTAMENT DE BALSARENY. |
|
|
NOSOTROS ES LA PRIMERA VEZ QUE ESTAMOS CON TODOS VOSOTROS, NOS GUSTARIA PODER ASISTIR, INTENTAREMOS IR EL VIERNES POR LA TARDE. DE TODAS LAS MANERAS SI TENEMOS MAS INFORMACIÓN SERÍA ESTUPENDO POR LA HORA DE LLEGADA. SI NO PODEMOS SALIR EL VIERNES, EL SÁBADO SEGURO...
Somos 2 adultos (si no he contado mal nº 14) :D Joan Bta.
|
|
|
Molt bé, ja m'he llegit tot el fil un altre vegada, i al final no se on tinc que anar... arribarem demà divendres cap a quarts de 9, i caurem on sigui.
No crec que sigui molt gran el poble per no trovar-vos. Salutacions. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Ep Ramon, nosaltres suposo que ja hi serem. Posarem un RESERVAT EL DRET D'ADMISSIÓ a no sé on :mrgreen: :mrgreen: i només deixarem passar als que tinguin tortugueta o ens convidin a sopar :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Com vaig comentar la meva filla té festa d'anniversari i per tant, nosaltres intentarem arribarem el divendres cap a les 23 h, si veiem que finalment se'ns fa tard per que s'allarga la seva festa.
Doncs ho farem el dissabte a primera hora. Entenc que el lloc on hi serem tots, serà al parking del carrer Carrilet/Roures. Ens veiem!!! Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Es una llàstima no poder venir a Balsareny... el meu avi era traginer a la Pobla de Lillet ...i va morir atropellat pel seu carro en una baixada del poble....
En fi.... espero que us ho paseu de conya i feu moltessssssssssss fotos!!!! Fina no et conec....però de tota manera et vull donar les gràcies per el esforç i el temps que estàs dedicant a apropar a la gent campista que conegui aquesta professió que ja es llunyana.... Una abraçada! Mª José :mrgreen: |
|
|
M.José (Tiramillas), la Fina tenia l'auto aparcada davant la teva, al Cau de Bruixes. A més, junt amb la Loli i Monrib va ser l'altra persona que va estar maquillant, el que passa és que amb tanta gent nova ja no saps a qui coneixes i a qui no (i encara més si van disfressats). Quan us torni a trobar juntes, us presento. Un petó a les dues.
Mercè & Cia.
|
|
|
el C/ Roures i el C/ Carrilet no es creuen, però espero que trobareu el lloc abans de que jo arribi el dissabte a la nit i us trobi... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gracies per la teva aportació Mercé, sempre en la linea doça i d'apropar a la gent.
Mª José, jo vaig parlar una estona amb el teu marit al costat del molí, si tens memeoria fotografic ho pots recordar perque tú eres a la diagonal, al costat de la porta i ens vam creuar les mirades. A més la nostra AC era la que tenia els paperets taronges i aquells draps penjant, la olla amb la cama dintre, etc. M'ha agradat saber que el teu avi era traginer també per le montanyes, sento que el final fos tant tràgic. T'envio un privat amb una presentacio de power que parla dels avis que m'agrada molt (no sé penjar-la aqui. Una abracada. Raboga, sento que el fil sigui tant liat, no ho he sabut fer millor, em consolo dient que és un estil mediterrani ........ Jo tampoc tinc clar el lloc (l'Ignasi encara no s'hi ha posat, demà ho mirarà i segur que ho entendrà, a la primerra martell De totes maneres hi haurà algun cartell. Fins demà Ens |
|
|
Gracies fina, se que entre tots arrivarem a algun lloc...
Ahh.. Montse, guard'ns el lloc, perque sopar, nose, pero aquells pastissos.... http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Nosaltres al final si que hi serem, però arribarem dissabte al matí Santi treballa avui fins les 10 potser seria molt tard per arribar. Ja veurem si ens escalfem i sortim avui..... Reserveu-nos un lloc si us plau!
|
|
|
Gràcies Mercè per ferme memòria..... :roll:
Hi havia tantes families noves que solsament recordo els nicks del les dues families que van dinar amb nosaltres... en CarlosK 75 que per cert tenen dues filles guapisimes i la petita.. un trastet molt simpàtic que es fa estimar a al primera jajajaj i en Miguelito una parella sense fills que saben un munt d' aquest món...... La veritat es que ja se qui es la fina.. aquella noia tant simpàtica que va pintar a tos els menuts junt la loli i la MOntse i ens va repartir la revisteta dels traginers....el que no recordo es el que dius del molí... no recordo cap creuament de mirades jajajaja però bé ja les farem jajajaja MOltes gràcies fina per tot el que estàs fent!!!! Un petonàs guapa!!!!!!!!!!!!!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
hola soy nuevo yo tambien quiero venir 2 adultos y dos niños
|
|
|
Finalment quin será el lloc de trobada de les AC ???
Pregunto només per si al baixar de la Masella no sabem ont anar.......... Fina...............enviens el teu nº de móvil en un privat. Adeu................. Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|