• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20478

Holaaaaa Hola a tots, he parlat amb gent de Balsareny. El cap de setmana del 25-25 i 27 a Balsareny fan la festa dels Traginers. Fa dos anysnosaltres hi vam anar amb l' Ac i n'hi havien unes quantes. L'any passat hi havia un espai per AC i n'hi van haver unes 50.
Aquest any m'han comentat que hi haurà un espai al Pavelló per les AC. la festa s'ho val, fa fred però està molt bé.
Quan sapiga alguna cosa més ho faré saber.

Josefina and family.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20479

Hi haurà lloc per les CVs?

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20481

Encara no ho se, quan ho sapiga ho escric.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20482

hem de fer llista ja, doncs??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20485

Nosaltres i en Nanan i vam ser l'any passat i ens va agredar molt , a hi vam trobar la familia Monrib i tot perfecte.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20486

salutacions xguell!!

A veure si hi anem aquest any i coincidim si hi torneu a anar

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20494

L'any passat ho va organitzar el camper,i soposo que els va agradar a l'organització i repeteixen.La festa es molt bonica i te molta assistencia de gent.Un bonic lloc per passar el cap de setmana.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20508

Nosaltres vam estar l'any passat i vam coincidir amb unes 50 AC del Lleure Camping, als qui l'Ajuntament els havia reservat un petit camp de futbol per pernoctar i fer les seves activitats. Tambè els hi vam deixar un matí el pavelló per fer una assemblea de socis i un aperitiu. Tambè els vam deixar la pista poliesportiva perquè jugués la canalla.

Tambè vam estar amb el Nanan i Xguell i varem gaudir de la festa, el correfoc, els embutits, la passada dels Traginers, els focs d'artifici, en fi que va ser una festa molt maca.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20510

Jo no sé s'hi s'ha de fer llista o no, la veritat és que jo de la trobada no m'en puc ocupar i explico perqué:
El darrer traginer que hi va haver a Balsareny va ser el meu avi - Antonio Arnau- ara ja no hi és però tota la família participem activament de la festa, el Ferran, la Gemma i jo sortim a la passada del diumenge al matí amb el carro que mena el meu cosí o el meu germà, depén de les necessitats de la passada, jo hi he sortit des de sempre, abans amb l'avi i ara amb els meus fills. L'any passat li van fer un homenatge i cada any hi ha alguna cosa a la que hem d'anar com a "Cal Arnau". :D Aquest any espero que l'Ignasi també es posi la bata traginera i/o el mocador de quadres blau. (Sempre acaba treballant per la passada, és amb els cavalls i és molt més maco anar vestit de manera similar).
Jo hi tinc els tiets i els cosins a Balsareny pero tot i així aquest any volem dormir a l'Ac.
El meu cosi està a l'organització i ja em va dir que la trobada de l'any passat era demanada per uns en particular pero que aquest any ho volien obrir a tothom, jo li vaig dir que creia que era una mica arriscat ja que es poden trobar amb overbooking pero que després de saber com respirava el tema al forum el tornaria a telefonar.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20527

Hola a tots,

jo estava pensant que per les caravanes, potser podriem mirar el càmping de Gironella. Está més amunt de Balsareny, anant cap a Berga, però no en conec cap més a la vora.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20955

A nosaltres ens agradaria molt anar
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 5 mesos #20970

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
La meva dona va viure uns anys a Balsareny, de petita, i ben segur que hi vol anar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22460

Bones, formo part de l'organització dels Traginers de Balsareny per a més informació de la festa us podeu descarregar la revista a www.balsareny.cat/Municipi/Cultura_i_Festes/Traginers_2008.htm
o de la pàgina prinipal de l'ajuntament de Balsareny www.balsareny.cat , en la pàgina central de la revista trobareu les zones destinades per AC i CV, no estaria de menys fer una llista ( per tenir una mica d'orientació de quants vindreu ) encara que tots sereu ben rebuts i mirarem de acollir-vos de la millor manera, dins les nostres possibilitats.
La festa va ser declarada FESTA D'INTERÈS TURÍSTIC pel Paco al 1970, i FESTA TRADICIONAL D'INTERÈS NACIONAL al 1999.
No es un tres tombs com la majoria, sino un homenatge als TRAGINERS, persones que transportaven mercaderies a llom d'animals de peu rodó.
La festa és molt maca de veure-la, però més de viure-la i per això mirem que tothom pugui participar grans i xics, i dissabte a la tarda fem el TRAGINER PETIT on la canalla i no tan canalla pot participar al joc de les anelles i els que van vestits de Traginer participen de la cavalcada dels petits tot inaugurant els locals i indrets de la FESTA DELS TRAGINERS.
Aquesta setmana faré arribar revistes de la FESTA DELS TRAGINERS perquè us la reparteixi en EL CAU DE LES BRUIXES, si us hi fixeu bé beureu en Ferran que surt un una foto premiada.
Així que ja sabeu, esteu tots convidats a venir i a participar de la festa.

Salut i festa,

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22461

Doncs nosaltres i volem anar per tant obrim llista

1-Ross 2 adults amb AC
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22462

nosotros muy posiblemente vayamos a pasar el domingo, pero sin la caravana.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22468

A nosaltres l'any passat ens va agredar molt ,però aquest any tenim compromis amb el club i el dissabte al vespre tenim assamblea i no podem ser a tot arreu, espero que us vagui tot molt bè, fins la proxima.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22478

Nosaltres també vindrem:

1-Ross 2 adults amb AC
2- Lince-Monrib: 2 adults i 2 nenes amb AC

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22484

:cry: nosaltres també tenim compromissos... :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22488

Jo volia venir però al capsigrany del marit de la meva cosina li fa "il·lusió" celebrar el sue 40 aniversari el 26, que és justament el dia que va néixer. Segur que ho fa per tocar els nassos :evil:.

Bé, si podem ens acostarem diumenge a donar una volta.

Bitxitos

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 13 anys 3 mesos #22540

Nosaltres també hi serem:

1- Ross 2 adults amb AC
2- Lince-Monrib: 2 adults i 2 nenes amb AC[/quote]
3- Fina- 2 adults i dos nens AC

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12