|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
UFFF, Carrie quasi no dono l´abast per segui el fil, haure de fer hores extres.
El tema del que els bars i restaurants estiguin tancats, en principi poc ens afecta, ja que fen poc gasto, tenin mega croisants del bitxitos, ratafia del francesc, cava a punta pala dels carrie, etc. El camping "vell emporda" veig les parcel.les una mica justetes, si tenin altres per escullir per mi millor. Per cert, algu en poc fer un justificant per pogué demanar festa al pastorets. :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Vaja Piti,veig que no som els unics que estem liats amb els pastorets.Nosaltres també hi estem possats als de Navarcles i ja estem en ple rendiment d'assajos,3 per semana.
Jo m'agafo festa els dies del pont de segur. Una abraçada . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
doncs nosaltres, bé nomes els actors, ja fa un parell de mesos que estan liats i els guionistes tot l´any. Jo només "pringu" l´ultim mes per el montatge, apart dels dies de les obres i ha sobre vull demanar festa el pont, per anar de camping amb aquesta colla d´impresentables. Records www.pastoretsicompanyia.com |
|
|
Bona tarda a tots !!!
Intentaré posar "luz y taquígrafos" que diuen els que parlen bé. Si fem una tria per eliminació ens trobem amb lo següent: -Medes: tancat per reformes fins dia 17. Es una incognita. - La Vall: no hi han places. - Fageda: si nomes son 4 o 5 val. Mes no. Probablement siguem mes. - Vell empordà: parceles de 60 m2. El Piti nomes hi pot posar la cuina i el lavabo. Que queda? - El Mas patxocas, amb preus assequibles, parceles de 72 m2. Es el que hi podem anar sense problemes. Pel tema dels restaurants: qui mes qui menys ens ho fem a "casa", i si no, amb el poble a 1 quilometre està tot resolt. He ajudat ha aclarir alguna cosa o no ?? |
|
|
Hola companys,
Carrie, he trucat al Llac de Banyoles i ja tinc més informació. -Parcel·les de 70m2 (Piti, si la teva no hi cap en una pots agafar una i mitja, no hi ha problema) amb 6 amp. de llum -Podem ser tranquilament 20 elements en una zona tots junts. -Preu: ens fan un preu especial tot inclós de 16.50 + IVA, total: 17.66 eu. per nit i unitat familiar, vol dir que tots pagarem el mateix tant si hi ha canalla gran, com xica, com si no n'hi ha. No es un camping-xec però ho trobo molt bé!!!. - Situació al costat del Llac, tenin el centre del poble caminant a 10-15 minuts. Apa, ja us he aclarit una mica més, ara tots haurieu de dir-hi la vostra. Jo continuo pensant que la millor opció és, o el Mas Patotxas o el de Banyoles, el Medes el problema que li trobo es que fins d'aquí a 10 dies no podrem saber res i sí després ens falla, no tinguem problemes en trobar lloc en un altre. Companys, a veure si us apunteu a la llista, que de moment sembla que només serem els Carrie i els CiM =)) Piti, si vols ja te'l faré jo el justificant, alegarem que tens una febrada de cavall i a corre!!! =)) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Vinga doncs, seguim la llista!!!! Ole, Ole, Ole
1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV 2- CiM, 2 adults en CV 3- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen (21 mesos) + ratafia en CV |
|
|
Doncs el de Banyoles si voleu a nosaltres ens està bé. CIM, el preu per nosaltres és perfecte. Ets un crack icona_onada
Piti i Jepi, si necessiteu justificants, manifestacions o que anem a fer de pastorets, només ho heu de dir, però aconseguiu que os donin el pont. A canvi si voleu anem tota la colla a veure els pastorets, que jo també ho havia fet i els meus fills encara no els han vist mai. Ah! El tema de bars si que no afecta, en principi, per què com plogui.... On beurem cava, ratafia i menjarem croisants? "Cantando bajo la lluvia?" dance |
|
|
Companys i companyes, companyes i companys :mrgreen:
La que hem liant en dos dies :roll: Com que hi ha una varietat de propostes i també una diversitat de preferències, :idea: la millor opció (si us sembla) es fer una votació popular :D Tots els interessats en venir a la trobada, esteu cridats a les urnes!!!! =)) Opció A: Càmping Mas Patoxas de Pals Opció B: Càmping El Llac de Banyoles No si val l'abstenció ni el vot en blanc, i el dia de reflexió ja ha caducat, vol dir que ara toca mullar-se i que cadascú defensi els seus interessos =)) =)) Com que la Montse (Carrie) es la instigadora de tot el "sarau" :mrgreen: , queda anomenada per decret: Presidenta de Sala i Responsable d'Escrutini Final. ahplau Doncs vinga, comencem, aquí va la nostre votació: Opció A : one point, un point, ein Punkt, ένα σημείο, 一点, 1개 점, 1 ポイント, - 1 punt Opció B : one point, un point, ein Punkt, ένα σημείο, 一点, 1개 점, 1 ポイント, - 1 punt Ho hem fet cerimonios i amb molt de glamour com a Eurovisió!!! :mrgreen: està en anglés, francés, alemany, grec, xinés, japonés, coreà i català =)) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ei, no és per complicar més les coses però he entrat a la web del camping de Banyoles i te un link a "La Garrotxa" on surt un altre càmping que tampoc te mala pinta. Li doneu una ullada?atma.garrotxa.net/index.php?action=mostrarContenido&modu...ccion=23&lang=ca
Bé, de moment el meu vot es per: BANYOLES: 2 POINTS + 1del CIM = 3 POINTS MAS PATOTXES: 1 POINT + 1 del CIM = 2 POINTS. (CIM has donat un punt a cadascú, entenc que t'agraden els dos) Des de la web del Llad de Banyoles he vist que hi ha possibilitat d'anar a les coves de Serinyà. Si som mes de 20 persones el preu de la entrada es de 2,40 €/persona i també poden fer tallers que poden ser molt divertits per als nens. Menors de 6 anys no paguen. Podriem organitzar alguna cosa per cada dia per què hi ha molt a veure. Ànim, a votar i fer llista! |
|
|
Piti que els croissants els vaig comprar a Ripoll que em quedava de pas per anar a Camprodon, per aquestes contrades no en conec cap. Ara que si et poses molt tossut organitzarem una expedició =)) 8O I es val votar les dues opcions :?: :?: :?: :?: O són dos punts a repartir :?: :?: :?: :?: Jo em decanto per l'opció de Banyoles, més que res pel tema econòmic, però teniu em compte que encara no puc confirma la nostra assistència. MAS PATOTXES: 1-CiM = 1 punt BANYOLES: 1-CiM + 2-Carrie + 2-Bitxitos = 5 punt Vinga doncs, seguim la llista!!!! Ole, Ole, Ole 1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV 2- CiM, 2 adults en CV 3- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen (21 mesos) + ratafia en CV Per confirmar a- Bitxitos, 2 adults + nen (3 anys) + nena (1 any) + moscatell i altres begudes, en CV |
|
|
Hey, Francesc Pàmies! Sabies que el 2 de Desembre es la fira de la Ratafia a Besalú?? L'organitzes tu?? Ho he vist buscant activitats per fer durant el pont, je je.
www.besalu.cat/index/index2.asp?fons=3&part1=1&part2...iDate=08%2F12%2F2007 Bitxitos, la opció econòmica crec que ens interessa a tots. De totes maneres crec que el Llac té més opcions de poder fer coses, encara que jo no porto calefacció i no sé si la humitat del Llac ens deixarà glaçats.. :8} Pastorets!!! Fem justificants o què? Aquí tinc una companya que falsifica les firmes de conya, per si ho necessiteu :twisted: |
|
|
Hola penya, he mirat les webs del campings escullits, i de fet, es una dificil elecció, el de Pals, a la parcela tenim agua i desaigua, pero son una mica justes de m2, només tindré que dur l´avance i la tenda cuina, la caravana l´ha deixaré a casa.
De fet a Banyoles no ho coneixem gaire, només de pas i també d´excursió amb el cole..... Per tant el meu vot es: MAS PATOTXES: 1-CiM = 1 punt BANYOLES: 1-CiM + 2-Carrie + 2-Bitxitos + PITI = 4 punts els vots millor fer-los per Nick, no us sembla!!! Vinga doncs, seguim la llista!!!! Ole, Ole, Ole 1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV 2- CiM, 2 adults en CV 3- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen (21 mesos) + ratafia en CV Per confirmar a- Bitxitos, 2 adults + nen (3 anys) + nena (1 any) + moscatell i altres begudes, en CV b- PITI, 2 adults + 2 nens, en CV Aneu preparant el justificant, Aquesta vegada guanyant les CV. |
|
|
Banyoles es maco també i podem anar amb el tren pinxo. Amb la colla de l'anterior càmping ho vem fer i els nens encara ara s'enrecorden del tren. També es pot fer la volta al llac en bici, entre d'altres coses com les Coves de Serinyà. He enviat també un mail a Turisme de Besalú per saber si hi ha programada alguna activitat sobre l'època "medieval" per aquell cap de setmana. Crec que podriem organitzar cosetes per passar-ho bé i que els nens ho recordin.
A veure Piti: "Estimat Director dels Pastorets d'Esplugues, Li comuniquem que en "Piti" tè un compromís inexorable que el tindrà apartat dels estimats Pastorets durant els dies 6 a 9 de Desembre. Preguem comprengui la situació degut a que en "Piti" i la seva familia son gent molt estimada pel món i vosté no pot tenir-los en exclusiva. En contrapartida, ens comprometem a fer pujar els ingressos de les representacions dels Pastorets, fent promoció dels mateixos fina arribar a esgotar les localitats. En agraïment a la seva comprensió, serà obsequiat amb 4 ampolles de cava, una de Ratafía i uns croisants per la familia pastoreta. Cordialment, LA PENYA CAMPISTA." Creus que colarà??? |
|
|
Piti, em sembla que són dos punts per membre, per tant:
MAS PATOTXES: 1-CiM = 1 punt BANYOLES: 1-CiM + 2-Carrie + 2-Bitxitos + 2-PITI = 7 punts Vinga doncs, seguim la llista!!!! Ole, Ole, Ole 1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV 2- CiM, 2 adults en CV 3- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen (21 mesos) + ratafia en CV Per confirmar a- Bitxitos, 2 adults + nen (3 anys) + nena (1 any) + moscatell i altres begudes, en CV b- PITI, 2 adults + 2 nens, en CV Aneu preparant el justificant, Aquesta vegada guanyant les CV.[/quote] |
|
|
Gràcies Carrie, jo crec que colarà, ara ho envio per email al president.
Ja us veig tots fem una trobada a Esplugues ll. per anar a veure el pastorets, que bromes a part, riuriau molt, ja que no fem els pastorets tradicionals. Bitxitos, si son 2 punts per membre, la M de CIM no vota!!! i ara anem a treballar una mica... |
|
|
Hola companys!!! A veure, veig que us esteu liant amb les votacions =)) , el criteri es el seguent: Teniu tres opcions de vot: anar a Pals, anar a Banyoles o votar totes dues. Nosaltres donem un vot a cada una perquè ens agrada un lloc com l'altre. :mrgreen: - Pals : CiM - Banyoles : CiM, Carrie, Bitxitos, Piti Francesc, ay que t'ho veig molt difícil :roll: Piti, amb aquest mega-justificant no ets pots escaquejar!!! :mrgreen: Penso, (si la senyora Presidenta m'ho permet =)) ) quan tinguem clar on anem llavors ja podrem començar a mirar seriosament el que podem fer i el que es pot veure. I per acabar, ningú més s'anima a venir? :roll: Vinga doncs, seguim la llista!!!! Ole, Ole, Ole :-)) Confirmats: 1- Carrie, 2 adults + 2 nens (12 i 13 anys) en CV 2- CiM, 2 adults en CV 3- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen (21 mesos) + ratafia en CV Per confirmar: a- Bitxitos, 2 adults + nen (3 anys) + nena (1 any) + moscatell i altres begudes, en CV b- PITI, 2 adults + 2 nens, en CV No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Estic d'acord CIM, però si no entra ningú més sembla que Banyoles s'endurà el premi.
Francesc Pàmies, tú què hi dius? Qui més s'apunta?? Vinga! Amunt!! Joan V, no donaràs el punt AC a la trobada? |
|
|
Carrie, ja he encarregat cargament a Besalú. Si no despres has de pair amb aigua del carme, i no es el mateix.
Anem cap a la mesa electoral. Esteu tots censats els que voteu? - Pals: CiM, FrancescPamies - Banyoles: CiM, Carrie, Bitxitos, Piti Acatarem, com a bons democratics que som, els resultats que surtin del fil. De fet es igual anar al costat d'un llac que a costat d'un encantador poble historic i ben conservat; es igual sentir la humitat a la nit que et cala fins els... que ensumar el flaire de la terra fertil, dominada per boscos de pi pinyoner i pi blanc, on pots deixar correr la vista fins el macis de Begur, al sud del municipi, municipi en el qual hi podem trobar platges amb la vegetació psamofila mes important de Catalunya... es igual... Que algú m'ajudiiiii !!! :evil: :evil: |
|
|
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Francesc, molt bo!!!! Escolta, has probat de sobornar al personal? :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Val CiM, moving, moving !!!
Que es el que no us ha sentat bé de la meva humil persona... la ratafia potser... que l'Arnauet vomites dins la meva caravana... o .. potser estaven mes bons els croasants i les coques de llimona i taronja que els meus panallets... o fins hi tot diria... que no trobaveu adient el color del super mega hiper caravanstore... dieu-me-ho. No ho tornaré a fer, però no us poseu mes pedres al fetge, no us fastiguejeu renunciant a Pals, per fer-me la punyeta a mi, no us la feu a vosaltres mateixos. Si en teniu ganes de anar a Pals... no penseu en mi. Penseu en lo bé que vosaltres, i nomes vosaltres, us ho passareu veien una posta de sol per un carrer empedrat i agafats de la mà de la persona que mes estimeu. Creieu-me, us ho mereixeu; aneu-hi !!! Si algú te guanyats uns dies de reces, pau i tranquilitat en un poble com el de Pals, sou sens dubte VOSALTRES !!! En serio, no val la pena que per un tio com jo renuncieu a una petita maravella que Deu tot poderos a posat a les nostres terres. Jo no ho faria. No penseu allò de que, per que ell no se surti amb la seva, ja em fotre jo...mai... deixeu que em foti jo... i disfruteu de Pals. Que tal Carles, que tal, que t'ha semblat. Crec que ja he guanyat. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: |
|