• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18719

Hola AMICS!!!

Nosaltres també ja som a casa, demà ens mirarem totes les fotos i farem cinc cèntims de tot el que hem viscut aquests dies.

Ara, si ens ho permeteu, ens anem a descansar perquè estem rebentats!!!

Bona nit a tots!!!! dorm :5} dorm :5}
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18720

No estem casa... estem a al feina :(

Gràcies a tots per aquest meravellós cap de setmana i també el nostre agraïment als Serveis de Salud de Blanes.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18721

Compartir...quina paraula tan bonica.
Coneixer...quin plaer tan extraodinari.
Disfrutar...un fet indescriptible.
Aquest es un resum petit del que son les nostres trobades.Gent sencilla que disfrutem de la companyia i del bon fer de molta gent.
Només dir que estem molt agraits a tots i sobretot al Carles i a la Marta pel "curro" que han tingut,pero també a la resta per fer posible que unes 120 persones convisquem amb una normalitat i familiaritat absoluta.
Ha sigut un plaer coneixer gent nova que han portat aires nous i rialles.Hem portat amb honor les camisetes del Lince .Crec que Blanes es recordara de nosaltres,no pel campisme si no la gent de l'hospital,a la cual hem donat molta feina :mrgreen: :mrgreen: .Esperem una rapida recuperació a tots els ferits.
Fina ha sigut un plaer veuret disfrutar a tu i a la família de la nova aventura que estaveu vivint,ens alegrem de haver-vos empenyut i animat a venir igual que a la família Kamaku.
Un petonas per a tots.Ja sabeu que us estimem.
Desde Navarcles rebeu tots una forta abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18723

Ja em arrivat.... a la feina. Ostres que es dur.
Ahir varem arrivar molt be, millor del que ens pensavem.

Per la carretera veias gent amb cara d'emprenyat per que tornaven a la feina, i nosaltres contents, recordan els moments i les experiencies viscudes nomes en cuatre dies, i ..........esperan que aviat vinguim unes altres.

Recordan una dita d'un gran "personatge", dues paraules.

IM-PREZIONANTE.
Per la gent.
per el temps.
Per els organitzadors.
Per fer-ho tot tan facil

Records a tots. ;-)

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18730

Hola a tots:

Hem passat un cap de setmana mol divertit
Gràcies al Carles i a la Marta per aquesta fantàstica Kdd i las botifarres que estaven boníssimes, estic molt contenta d'haver conegut nous amic.
Una salutació per tots.
martell
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18731

Gràcies Carles i Marta, per fer-nos gaudir aquesta kdd entre amics de sempre i els nouvinguts.
Tot a estat perfecte, la botifarrada, el "barco", la disco mòbil, la xocolatada, en fi, tot inclús el tracte preferencial al Hospital de Blanes, això ha sigut un bon detall.

Insisteixo gràcies a tots dos.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18732

...............Desitjem una rápida recoperació als "lesionats" ( Ignasi, Marti.......i crec que també una nena ) i també als malats: el Oscar (Genoveva) que es va pasar més hores entre l'hospital i el cap de Blanes que a la "trobada" i com no a la familia "Bitxitos" que ens van tenir que deixar a les tres de la matinada.
............Poseu-vos tots bons ben aviat..........i fins la propera ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18733

Ara us donaré enveja a tots...
jo i la meva filla som els únics que hem anat DUES vegades a la trobada =)) =)) =)) =))

Ara toca acabar de recuperar-nos.

Carles i Marta, moltíssimes gràcies per tot, us repeteixo que ha sigut la millor trobada a la que he anat en la meva vida, de veritat.

Per cert, inicio llista per la propera trobada:

1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en caravana-ou des d'Igualada

Apa, qui la organitzi ja te feina feta :mrgreen:

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18734

Apa Bitxitos que lo vostre es de record Guines :mrgreen: .Primer pujeu 4 ,marxeu i en tornen 2,aixó es massa. ;-) ;-) .Bé esperem que us recupereu ben haviat i que a la propera ens poguem retrobar i coneixer una mica més.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18740

Hola a tothom, embenat fins al coll i assegut mig recargolat fent el repòs prescrit pels metges, vull agrair primerament al Carles i a la Marta que ens hagit fet participar de la seva proposta, organitzant i coordinant un bon grapat d'activitats.
El meu agraïment també va adreçat a tota la resta, per tot el tracte humà , festiu i solidari que hem viscut. Gràcies especials també a tots aquells qui amb les vostres mans i consells ens heu fet sentir "protagonistes" juntament amb els companys ferits en combat. Sé de cert que el nostre manager i preparador físic farà reformes i el futur es solventaran aquests incidents.Desitjo doncs una ràpida recuperació als afectats.

A continuació i en sintonia amb el bon humor viscut, passo a exposar-vos un glossari de parides, certes al 100% La majoria tenen testimonis que poden avalar la seva veracitat :

Sabíeu que ....

- ...quan em vaig lesionar, feia 5 minuts que havia entrat al camp i encara no havia rascat bola.

- ...els meus rescatadors, Jordi i Xavi, insistien en fer-me entrar a la seva "ambulància" per la banda del cotxe on tinc la cama estesa.Finalment, al veure que no podia ser cridaven , Entra per on vulguis, vinga!

-...posteriorment i a l'obrir la finestra superior de "l'ambulància" i tirar el seient cap enrera, no van preveure que hi anava jo, el pacient amb la pota ranca i vaig deixar anar un esglai que una mica més i me la trinxen.Posteriorment vaig esbrinar que havien fet una prèvia amb un vermout.Queden doncs disculpats i exempts dels càrrecs imputats. Gràcies a tots dos i a l'escolta motoritzada que portàvem al darrera, la Mireia.

-...vaig proposar a l'infermer que em deixés els seus pantalons per poder sortir amb dignitat del Centre Hospitalari.Va refusar la proposta dient-me que ell només tenia aquells i en demanar-ho al servei corresponent, li van dir que aquesta indumentària només era pels metges i els infermers.Evidentment, jo els hi hagués tornat nets i planxats. No va poder ser!

-...mentre era a la consulta, vaig passar l'informe de la situació a la meva compatriota que estava navegant en aigües de la mediterrania.Vaig sortir de la sala, però la porta estava oberta.En acomiadar-me es perdia la cobertura i ella no en sentia en absolut.Vaig acabar amb un estrepitós i eixordador adééééu!!!!En acabar vaig veure preplex com les 50 persones que hiavia a les cargoleres tenien la mirada fixada en mi.Talment com si fos imbècil, em vaig esforçar amb les mans al pit a fer-los entendre i justificar que no sentia res i que per això havia cridat. N'hi havia un que es petava, almenys aquell em va entendre.

Bé espero haver-vos fet passar una estona divertida, pel que a mi respecta m' ho he passat molt bé.

Com podeu comprovar estic de baixa i tinc rotllo per estona.Em vaig a posar els patins !!!!

Que ve una curvaaaaaa!!!!!

Plaffffxxxtttwssssss!

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18741

Be per el que puc veure el partit de fútbol va èsser una mica accidentat. Es que ja se sap, si es va disputar el partit el disabte amb alevosía per que la principal figura indiscutible d´aquest equip no pogués fer ombra al soposat cap d´esprts de Totcamping. :mrgreen: :mrgreen:
Està clar que tot aixó no hagués pasat el divendres que era el día propici per haver fet el partit i on la gran figura del Totcamping FE ( Fúbol Esports) hagués pogut deleitar al respectable amb la seva fantàstica manera de jugar al fútbol. En fí hi hauran noves oportunitats i el públic dictarà senténcia. :twisted: :twisted: :twisted:

Bé deprés de la broma una abraçada a tots el lesionats i que us recuperéu ràpid.

També donar una abraçada al Carles i la Marta, així com als meus companys del Trío que hem van acollir divendres i hem van donar de dinar.

Menció especial per el desparpajo mostrat per en Martí en la seva primera kedada. No es va tallar ni un pél, quasi bé ens deixa sense paella :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18743

es que el Marti para esto de comer paella "té la mà trencada",

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18744

Nois:

La veritat és que estaba molt bona i a més en bona companyia.

Salutacions.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18745

Skater,

Que et recuperis ben aviat.

Salutacions.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18750

Cala jo en solidaritat teva hem vaig negar a jugar,serà per aixó que no hem vaig lesionar 8O 8O .Sobre aquesta paella hi ha molt que discutir un dels comensals es va trencar la munyeca,l'altre va estar tot del cap de setmana costipada i amb febre(inclus va ser la primera a marxar),i l'altre el cap d'esports et va negar el dret a jugar un partit inclus quan tu ja estaves canviat.Aixó s'hauria de veure que passa amb els estatuts del trio Marcelino.com al devant,crec que tindria que complir una sentencia de dos partits sancionat per desacreditació de la figura del equip i intoxicació voluntaria de l'arros =)) =)) =)) .
Una abraçada.
Salutacions.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18756

Hola AMICS!!!

Sento no haver dit res abans, però acabo d’arribar ara de Girona de tornar el castell.

Vull començar fent una menció especial a la família JMFernan per no poder venir finalment a la trobada, avui en José Manuel m’ha comunicat la mort del pare de la Pepi. Rebeu un petó i una fortíssima abraçada en aquests moments tant dolorosos.

Com diu l’amic Raboga al títol del fil, ja em tornat a la rutina, però nosaltres hem viscut uns dies plens d’afecte, companyia, d’amistat, noves coneixences i molt bon rotllo, això ja no ens ho treu ningú. :mrgreen:

Primer de tot, volem tenir present els malats i lesionats: Família Bitxitos, l’Oscar (Genoveva), l’Olga i Arnau (FrancescPàmies), en Ramón (Raboga), l’Ignasi (Mireia), la Judit (Josep-Sqz), l'Alba (Matrix-Homer) i en Martí. A tots una forta abraçada i una prompta recuperació. ;-)

Volem agrair de tot cor, tots els que ens heu ajudat a que tot sortís com a sortit:
Al creador del mega-cartell, als venedors ambulants per les mega-samarretes, pel taller de ball folk, als xocolaters, als transportistes de croissants, als conductors d’ambulàncies pirates e il·legals, als “cremaires”, als cuiners per arremangar-vos a coure la carn, als “operaris”per ajudar-nos a muntar i desmuntar l’inflable, als elaboradors d’aperitius i mojitos, als electricistes per omplir de llum la “plaça”, als que celebràveu aniversaris i estrenes d’elements, als companys per les aportacions fetes.......... com no podia sortir bé això amb tots aquests ingredients? aplau aplau aplau

Estem contents i feliços d’haver compartit uns dies amb tots els coneguts i amb els que em tingut el plaer de conèixer (Martí, Igni i Fina, JoanV, FrancescPàmies, Didi, Genoveva........i perdoneu si hem deixo algú :oops: ), que ben aviat ens puguem tornar a retrobar tots. També per les visites rebudes de les famílies Cala i Nouespai, curtes però contents de que hi fóssiu. ;-)

Si haguéssim de triar dos flaixos de la trobada, ens quedaríem en dos de molt significatius: la unió creada a l’hora del dinar de la botifarrada i l'altre, les cares de felicitat de la canalla dalt de l’inflable......... us asseguro que no ho oblidarem!!!

Cal agrair al càmping La Masia tota la predisposició que han tingut des de el primer dia de conversa fins a l’acabament de la trobada, per totes les facilitats i per ajudar-nos a fer-ho fàcil, creieu-me, no sempre es possible. Elisabet, una abraçada!!!. ;-)

Des de el primer moment varem creure que tot aniria bé, i així ha estat; que el respecte, l’amistat i el saber fer de les persones sigui sempre l’estendard del nostre fòrum.

Amb el vostre permís, deixeu-me agrair a la meva estimada Marta tot el suport, paciència i ajuda per tirar endavant tot el treball, (m’ha perdonat el no rentar ni un sol plat en tota la trobada =)) =)) ), gràcies carinyo!!! . OXO

I per acabar, només ens resta dir-vos una cosa, com dèiem al pròleg del programa:
GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES!!!!...........US FEU ESTIMAR!!!

Carles i Marta (CiM)

P.D. No us penseu que us lliurareu tan facilment de nosaltres.......... =)) =)) us amenaçem amb una propera trobada jajajaja!!!!. Continuarà....... :mrgreen:

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18761

8O Ostres!!!!!!!!!!!!!! que m'emociona't llegint al Carles i m'han sortit unes llagrimes "como puños"

totes les trobades han estat magnifiques, però aquesta ha sigut especial per nosaltres.
Hem fet amics nous, d'aquells que sembla que els coneixis de tota la vida, i dels que saps que ho seran per sempre.
Tant els grans com la nostra canalla.
Gràcies per fer-nos passar un cap de setmana inolvidable.
Mari, Santi, Sara i Marta

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18764

aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau aplau

ya tememos ganas de otra.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18781

Carlas i Marta

Cuan feu un altra botifarradaaaaaaaaaaaaaaaaa?????

Propera trobada del CIMS

1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en des d'Igualada
2.- Payvi 2 adults i tota la familia ( Castelldefels)

=)) =)) =)) =)) =))

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18789

Eiiiiiiiiiii, no la liem, no la liem.......

=)) =)) =)) =)) =)) =))

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12