• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18689

Eiii companys, ja estem a casa, tot perfecte..... Una salutació per tots, i sobre tot per aquesta parella que ens a fet pasar un cap de setmana d'aquells .. que fan historia... Carles i Marta... CIM... Gracies, un altre vegada, i ara... a esperar la seguent.

Salut. Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18690

Jo tambe estic a casa ja, i això que només pensava pasar un dia...
Val la pena punxar una roda per tal de veure a en Xavi còrrer pel camping amb el pernil ;-)
Gràcies Cim i Payvi (per la passejada que et vaig fer fer)
Petons a tothom!!!!

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18692

nosotros ya estamos en casa, tambien sin novedad.
Gracias Marta y Carles por vuestro esfuerzo y por habernos dado este fin de semana, nos lo hemos pasado muy bien.
esperamos noticias de los lesionados.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18693

Hola a tots:

Ja fa estona que hem arribat a casa, la tornada ha anat molt bé, sobretot a la super conductora de la meva dona.

Només dir-vos que hem passat un cap de setmana inoblidable gracies a tots, però sobretot a en Carles i la Marta que més ben organitzat tot no podia estar i a en Lince i la Monrib que ens heu ficat en aquest fregat.

Un petonàs per tothom.

Martí, Marisa, Alba i Kiril.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18695

Nosaltres també hem arribat molt bé... Vaja és un dir...

El Nasi avariat, amb la cama embenada fins dalt amb distensió rotuliana i un esquinç al lligament intern. Però... res, no canviem això pel magnífic cap de setmana que hem passat.

Moltes gràcies, Carles i Marta!!!!

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18697

Nosaltres també hem arribat, farà cosa d'una hora més o menys. Ara només ens queda veure les fotos per recordar les rialles i les bones estones. Ens ha agradat molt conèixer gent nova, almenys per nosaltres, com els Martí, Genoveva, Igni, JoanV, Bitxitos (ja tindrem temps de conèixe'ns millor :D ), FrancescPamies (espero no deixar-me ningú...). Una abraçada molt forta per a tots i totes!!!
Mercè & Cia.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18698

Hola companys,
nosaltres tambe ja estem a casa, em vingut millor del que m´esperava, ara ja estem fen rentadores de la roba incloses les fantastiques semarretes de "totcamping".

Be, nomes voldria dir 3 coses els organitzadors Carles i Marta: gràcies...gràcies...gràcies

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18699

Nosaltres també hem arribat, ho hem passat molt bé,el temps no podia ser millor,la companyia tampoc i la organització magnífica,un deu,esperant ja la propera.
salutacions a tots i als lesionats anims.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18700

Altre que també han arribat, :cry: ......
Agraïr als organitzadors el cap de setmana tan maco que hem pasat, als repartidors d´aquestes super samarretes, i a tots els que han vingut: als coneguts per poder tornar a veure´ls i als nous per poder compartir amb ells aquest cap de setmana, que per mi, ha estat molt curt.
Una abraçada a tothom.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18701

Bona nit a tothom !!! :D
Nosaltres hem arribat a migdia, sense gens ni mica de transit. Hem parat a dinat a l'area del llobregat, hem vist les carreres de 125 i tot perfecte. Ah!! si quina rabia... he vist en directe com actuaven la banda dels peruans, o una de semblan... uns dos qm. abans del desvio a l'ap7 per anar cap a Lleida-Tarragona i Barcelona, veiem un cotxe amb matricula groga parat a l'arcen amb 4 o 5 persones al darrera del cotxe i mirant cap a terra. Aquest cotxe de matricula groga en tenia una altre de parat davant i d'aquest ha sortit, quant estavem a 25 mts. una persona amb faccions de sudamericà, acotat i correns cap del cotxe del darrera i li ha obert les portes, ha agafat alguna cosa i ha tornat cap el cotxe del devant.
Amb tot això, jo ja estava a la seva alçada, i nomes he pogut tocar el claxon, encara que no haurà servit de res. He trucat inmediatament al 112. Quina rabia ens ha fet veure això. Que hi farem, de gent indesitjable el mon n'està ple.
Respecte a la trobada nomes puc donar-vos les gràcies per l'acollida que ens heu dispenssat. Ens ho hem passat molt bé, tot i que no hem pogut compartir amb vosaltres totes les estones que hagessim volgut, ja que la Olga no estava molt bé de l'estomag, i per les nits tenia vòmits. L'Arnauet, a pesar de les picades de mosquit, i a la seva manera em preguntava quan repetirem. Vol tornar a pendre el cotxet de la Mariona, la filla del Piti.
Felicitar al Cales i la Marta per l'organització i el bon saber fer com a anfitrions. Moltes gràcies a tothom i fins la propera.

Olga, Arnau i Francesc.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18702

Hola a tots!
Nosaltres també fa estona que hem arribat. Hem arribat molt millor del que ens pensavam.
Desprès de tot el que heu dit no sé que més afegir .......
Moltes gràcies a tots per ser com sou :-)) :-)) :-))
Estic molt contenta d'haver conegut gent nova tan maca ...
I sobretot al Carles i a la Marta per aquesta fantastica Kdd ...pel vostre esforç i la vostra dedicació. Heu conseguit que pasem uns dies inolvidables. brindem

Bona nit

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18706

Nosotros también hemos llegado bien a casa, el viaje ha sido bastante rápido. Yo ni me he enterado, me he pasado más de la mitad durmiendo.

No lo hemos pasado genial, la lastima ha sido tener que irnos tan pronto.

A Carles y Marta decirles que son geniales, que nos han hecho pasar un fin de semana inolvidable y que estaremos nos costara mucho olvidar esta quedada, por eso
GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS

Muchos besos para todos y buena recuperación para todos los lesionados.

Espero volver a veros pronto.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18707

:D Nosotros también hace un rato que hemos llegado a casa.
Muchas gracias a todos por estos días tan maravillosos que hemos
pasado, han sido inolvidables.
Y a vosotros Carles y Marta. Besos, besos, besos y no cambiéis nunca. ;-)

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18708

Salutacions,

Nosaltres ja fa força estona que hem arribat i força be... quasi be.... no gaire be.... gens de be..... La Maria plorant i trista per la seva amiga i amb ganes de tornar-la a veure per jugar-hi juntes i nosaltres enyorosos per la bona rebuda que ens heu fet tots.
Realment sou una gent meravellosa y al cap de tots en Carles i la Marta que heu preparat una trobada digna de les millors organitzacions. Esperem repetir-la i en definitiva GRACIES, GRACIES, GRACIES.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18709

He posat uan primera tanda de fotos al fil de la butifarrada, quan es carreguin poso la resta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18710

Bona nit,

Nosaltres també hem arribat a casa. Moltes gràcies a tots pels moments viscuts i en especial als organitzadors (Carles i Marta)
Gràcies, Gràcies, Gràcies!
Fins la propera.
Salutacions

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18712

Hola a tots:

Nosaltres també hem arribat a casa... tot perfectissim !!!!

Trobada, cap de setmana, amics, llocs, clima, activitats....

Gràcies al Carles i a la Marta per la feina feta, per l'esforç i l'il.lusió de tantes hores de treballs i preocupacions que afortunadament hem tingut la sort de compartir aquests dies.

:mrgreen: :mrgreen:

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18713

Bona nit a tutom,

Nosaltres estem a casa .

Tot perfecta, gracies Carlas i Marta per se com sou.
Graicies TontCamping per deixar-me passar a mi i a la meva família uns dies en tan bona companyia.

Gracies amics, una abraçada a tots brindem

la magia existeix fa 15 anys 11 mesos #18716

Nosaltres també hem arribat a casa, estem molt contents d'haver trobat a la familia Jepi a Alemanya i que ens fes un resum de l'amistat en una frase: jo no penso qué he de fer, en CiM és amic meu, ho ha preparat i jo hi vaig. Nosaltres vam dir, si ell pensa aixó nosaltres també hi anem.
Ara que aquest amic d'en Jepi també té cara i veu per nosaltres, porta ulleres, fuma, utilitza paraules de la Catalunya interior com "escaguitxar",..., porta melena rossa i arrissada, té una paraula que surt amb un somriure molt càlid i acollidor, a més de portar mooooltes sabates per un cap de setmana, encara estem més contents d'haver seguit la nostra ïntuïció de seguir la idea de la família de Navarcles.
Ens hem sentit com a casa amb tots, ara estic cansada, sense veu i voldria parlar de cadascú perque tinc el record de : la calidesa d' "ós Iogui" que embolcalla d'en Xavi, el swing de l'Elisabet Gadner amb ulleres fosques, el bon veinatge d'en Santi i la Mary, el misteri de la popularitat d'en Piti, l'art de fer floretes de formatge de la Carme-amiga meva, la xispa ràpida, oportuna, simpàtica i encertada de la Monrib, l'estel de "niño bien" d'en Raboga, i tants etc, (s'acaben les piles, ho enteneu oi?)ens ho hem passat molt bé tots quatre i esperem que n'hi hagi una molt aviat.

Gracies, merci, thanks, grazie tante (es que tenim una autocaravana i voltem una mica ;-) )
Bona nit

Re: TORNEM A LA RUTINA fa 15 anys 11 mesos #18717

Nosaltres també hem arribat.................
Els tres dies han pasat volant gracies a la bona organització de la trobada i a tota la colla de bons amics que la han fet possible.

Tres "HURRA" pel Carles i la Marta :-)) :-)) :-))
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12