|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Jepi, gracies per l'info.
Jo crec que el dissabte al matì ens apuntem a fer una sorida per la via verda. Per poder fer un tram o tot fins a Ripoll, tinc que agafar la AC fins a on??? sant joan de les abadesses o abans ja algun lloc on aparcar??? salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
NOIS
Tinc que desconacter-me i fins dilluns nit no puc tornar a conectar. ja concretarem per la setmana vinent. Per el tema d'ajustar-se una mica cap problema, mentres en deixeu un lloc per aparcar de 7 m llarg minim. Gracies. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Marxant un kilet de castanyetes!!!!
Jo m'apunto a apretar-nos una mica, podem fer una rotllana com les caravanes de l'oest quan les atacaven els indis =)) Bromes a part m'anirà bé per si no en funciona la calefacció poder passar un parell de conductes des de les CVs que tingui a cada banda =)) =)) Carrie, brindem amb cava. |
|
|
Qué us sembla si fem una mica de llista per organitzar-nos una mica?
REUNIÓ A CAMPRODON Assistents: 0.- Piti: 2 adults + 2 nens de 5 i 7 anys en caravana-ou, arribada dijous matí, a dintre al camping 1.- Tortugueta: 2 adults + 1 nena de 8 anys en autocaravana dibuix, arribada divendres nit 2.- Carrie: 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en caravana-ou, arribada dijous 3.- Bitxitos: 1 adult + 1 nen de 3 anys en caravana-ou, arribada dijous matí 4.- CiM: 2 adults en caravana-ou, arribada divendres tarda-vespre 5.- joseluisgisela: 2 adults + 1 nena de 3 anys en autocaravana dibuix, arribada dissabte matí 6.- FrancescPamies: 2 adults + 1 nen de 2 anys en caravana-ou, arribada dijous tarda 7.- JoanV: 2 adults + 1 nena de 9 anys en autocaravana dibuix, arribada dijous mati Aportacions: Bitxitos: botella de moscatell i altres licors, 1 ó 2 kilets de castanyes (falta castanyer/a) Carrie: cava Tortugueta: vi pel cap de setmana Piti: postres Tècnica: Bitxitos: allargadors elèctrics i un focus de 500w |
|
|
jo et podria deixar dos , em sembla , de qualsevol manera tinc la gold car aixi que no hi hauriacap problema. |
|
|
hola , perdona per la demora , pero nosaltres cap dels tres no prenem vi. |
|
|
jo no tinc problema per ajustar-me , encara que sa`pigueu que la meva ac te aquestes mides;90m cuadrats :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: aixi que si me deixceu espai :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: =)) =)) =)) |
|
|
Joseluis, doncs jo no sé com ho farem :roll: , la meva es un duplex de 155 m2 i en Piti, va amb una unifamiliar!!! =)) =)) =)) Demà, treurem l'entrellat de tot plegat :mrgreen: , al vespre ja us direm el que. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola companys,
Bones notícies!!!, avui ens han confirmat que tenim lloc per a tots :-)) :-)) , vol dir que FrancescPamies i JoanV cap a Camprodon hi falta gent!!! La zona es força ample, hi cabrem sense problemes i tindrem 10 ampers de llum, toma i buidat d'aigües. Tortugueta i Carrie, el que si que necessitem ens que ens passeu amb un missatge privat les seguents dades que ens ha sol·licitat el càmping: - Nom i cognoms del cap de família - Adreça, Codi Postal i Població - Telefon - D.N.I. - Matrícula de l'Ac o del cotxe Envieu-ho-m'ho el més ràpit possible, ho he de passar al càmping. Els demés ja us tinc "fitxats" de Blanes :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Cim, t'haurem de nomenar Organitzador Major de Kedades. No pares!
|
|
|
És qué encara no sabeu que significa CiM?
Tots penseu que vol dir Carles i Marta... però la veritat és que significa Convencions i Manifestacions =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) |
|
|
Molt bona aquesta, je je!
oe oe oe oeeeeeeeeee, ja queda menys!!!! JoseLuisGisela, hablamos de los campingsxecs y la tarjeta gold cuando nos veamos porque ahora que creí haber entendido lo de los xecs, aparece la gold..... Bueno, ya lo arreglamos allí y gracias! Llavors, ni montem el toldo ni l'avancé.... quina canya, llavors serà molt fàcil. El Carles estarà content! |
|
|
CiM, Moltes gràcies per les molesties que us heu pres.
Si Deu vol, allà serem. REUNIÓ A CAMPRODON Assistents: 0.- Piti: 2 adults + 2 nens de 5 i 7 anys en , arribada dijous matí, a dintre al camping 1.- Tortugueta: 2 adults + 1 nena de 8 anys en , arribada divendres nit 2.- Carrie: 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en , arribada dijous 3.- Bitxitos: 1 adult + 1 nen de 3 anys en , arribada dijous matí 4.- CiM: 2 adults en , arribada divendres tarda-vespre 5.- joseluisgisela: 2 adults + 1 nena de 3 anys en , arribada dissabte matí 6.- FrancescPamies: 2 adults + 1 nen de 2 anys en , arribada dijous tarda 7.- JoanV: 2 adults + 1 nena de 9 anys en , arribada dijous mati Aportacions: Bitxitos: botella de moscatell i altres licors, 1 ó 2 kilets de castanyes (falta castanyer/a) Carrie: cava Tortugueta: vi pel cap de setmana Piti: postres FrancescPamies: ampolla de Ratafia. Tècnica: Bitxitos: allargadors elèctrics i un focus de 500w |
|
|
:oops:
Perdona Francesc, em vaig oblidar de tu al fer la llista. |
|
|
Cap problema Jordi,
:D Tots els mals fossin així, de tant bon arreglar. Vingan, no t'ho tindré en compte i te la deixaré tastar. |
|
|
brindem
|
|
|
Eiiii!!!! que falten dos dies i encara no sé qui serà el/la castenyer/a
|
|
|
Ostres, com a "Castanyer-a" et refereixes a quí farà les castanyes o quí serà físicament el personatge? Es què no és el mateix, eh?
|
|
|
Em refereixo a qui serà el/la cuiner/a.
|
|
|
Dons a veure, jo sé que s'ha de fer un tall a la castanya i després posar-la a una paella d'aquelles foradades (jo no en tinc). El que no sé es si les podriem fer amb barbacoes. Si no, nosaltres tenim els fogons per fer-les amb gas fora de la CV. Algú te paella foradada? Si el problema es fer-les, jo m'ofereixo, no crec que sigui gaire complicat oi?
|
|