• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19214

Carrie sobre el tema de los campingxecs , jo tengo de sobra por si quieres que te pase unos cuantos ....

solo tienes que decirlo , estamos pa lo que se necesite :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19226

Hola!!!!! Ahir vaig parlar amb el Carles, CIM, ja sé que tù també ets Carles i pensava que la M era de Montse (com jo), però és Marta, oi? Haguès sigut molta casualitat.

Al final nosaltres pujariem dijous si no hi ha problema per part del camping.

Joseluisgisela, si tens campings-xec de sobra tels podria comprar. De fet per aquest cap de setmana en necessitaria 3 oi? (de dijous a diumenge). Si no et va bé trucaré com ha dit tortugueta, que sembla que ha anat molt ràpid. M'ho confirmes doncs?

Nosaltres portarem una mica de cava i per acompanyar....... doncs ni idea. Home, jo suposo que castanyes alguns nens sí que en menjarien no? I per nosaltres, potser algú sap d'alguna cosa típica de la zona que ens pugui agradar? Embotits, botifarrons, quelcom per les barbacoes... Bé, durant el dia hi aniré pensant.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19230

Per si algú s'anima us proposo visitar un forn de llenya tradicional català a Ripoll. Està a uns 20 km, podríem aprofitar per anar a buscar el croissants de l'esmorzar :mrgreen:

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19231

MMMMMMMMMMMmmmmmm què bó! Nosaltres dissabte marxarem aviat però tornaremmmm i aquests crusants s'han de tastar!

He mirat la web de Camprodón i he vist que hi ha sortides guiades amb BTT entre d'altres coses. Als meus els hi faria molta ilusió (suposo) lo de la BTT i costa 35 € 1/2 dia (2pax) o bé 45 € el dia sencer (2pax). També hi ha passeigs amb carreta, ponis, cavalls. Ho podeu mirar a la web

www.valldecamprodon.org/web/activitats_detall.php?id=8

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19232

Si voleu anar en bici o a peu podeu anar a Ripoll i anar fins a SaN Joan de les Abadesses per la via verda(12 Km),maquisima i de molt bon fer per a tota la família.També a Ripoll podeu visitar el museu de la Farga Catalana molt interesant i divertit.
De lo dels croasants ,que us aprofiti.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19233

Seria xulo, però només porten bici els nens i deixar-los anar sols.... Preferiria que hi haguès algun monitor amb ells. De tota manera, moltíssimes gràcies Jepi.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19236

Hola Carrie :D
Nosaltres gairebe segur que també pujarem el dijous. Si no hi ha cap imprevist. Potser dinarem a casa i despres, sense presa cap amunt.
Si Deu vol allà ens trobarem.
Salut.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19237

Hola, doncs nosaltres pujarem el dijous al matí i jo el divendres aniré a treballar, pero la dona i els nens es quedaram al camping, ja que ells si tenen festa. Els que tinguem bicis podem fer una sortideta, buscant el pla perque els nens aguantin, a nosaltres en faria gràcia la ruta que ens recomana el Jepi.

ja anirem parlant, encara ens queda una semaneta.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19238

Ah... FrancescPamies, portarem el cotxet de la Mariona pel L´Arnauet,

Records.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19239

Hola a tots.
Els tortugueta arrivarem divendres nit, esperem que ha sopar.
Pujem tots 3 amb bici, lo de la ruta verda, si no te molts desnivells, sembla una bona idea.

Carrie. jo ja he rebut elx xecs aquest matì i els vaig encarregar per telefón ahir.

Sabent que pujem el divendres, que us assembla que m´encarregui de pujar vi per el cap de setmana. Si no dieu res en contra compto els adults que som i compro en consecuencia. VALE????.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19243

Piti Ja Ja Ja Ja.... ja fareu be, ja. Li varem comprar a Blanes un carretó i va perdre l'ilusió als 3 min. Nomes deia "uet iona"; clar debia voler dir cotxet de la Mariona.
Jo també m'en entornaré el divendres a treballar per pujar a mitja tarda o cap el vespre. Quedaràn la Marina i l'Olga de rodrigues.
Esperem que el temps acompanyi per fer una volteta en bici.

Una abraçada a tots.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19244

Hola companys,

Doncs nosaltres, si tot va bé, arribarem el divendres a la tarda-vespre.
No durem les bicis per problemes tècnics :cry: , si sortiu a pedalar, nosaltres aprofitarem per fer una visita a Camprodon.

Com que demà trucaré al càmping, repasseu-vos la llista per si hi ha alguna cosa errònia:

1- Tortugueta, 2 adults + 1 nena de 8 anys en AC - arribada dv nit
2- Carrie, 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en CV - arribada dj
3- Bitxitos, 2 adults + 2 nens de 1 i 3 anys en CV - arribada ??????
4- CiM, 2 adults en CV - arribada dv tarda-vespre
5- joseluisgisela, 2 adults + 1 nena de 3 anys en AC - arribada dss matí
6- Piti, 2 adults + 2 nens de 5 i 7 anys en CV, a dintre al camping - arribada dj matí
7- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen de 2 anys en CV - arribada dj tarda

Tortugueta, nosaltres no som consumidors de vi, t'ho dic perquè ho sàpigues. :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19253

Salutacions,

Dons finalment i si encara hi ha lloc ens apuntem per fer la castanyada, jeje. portarem les tres bicicletes per si fem un trosset de la Via Verda que es preciosa, jo la he fet de punta a punta.

1- Tortugueta, 2 adults + 1 nena de 8 anys en AC - arribada dv nit
2- Carrie, 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en CV - arribada dj
3- Bitxitos, 2 adults + 2 nens de 1 i 3 anys en CV - arribada ??????
4- CiM, 2 adults en CV - arribada dv tarda-vespre
5- joseluisgisela, 2 adults + 1 nena de 3 anys en AC - arribada dss matí
6- Piti, 2 adults + 2 nens de 5 i 7 anys en CV, a dintre al camping - arribada dj matí
7- FrancescPamies, 2 adults + 1 nen de 2 anys en CV - arribada dj tarda
8- JoanV, 2 adults + 1 nena de 9 anys en AC - arribada dj mati

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19256

Que ho passeu mol be, BONA CASTANYADA . icona_onada

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19259

Tortugueta, amb nosaltre compte només un adult pel vi.

Torno a preguntar:
.- Castanyes sí o castanyes no?
.- Amanides?

Per cert, encara porto al cotxe els allargadors elèctrics que van ser tant útils a Blanes juntament amb el focus.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19260

Tortugueta la ruta verda gairebé no te desnivells,la gent la fa amb nens que porten les rodetes al darrera.La pendent es del 1% i de tornada gairebé no has de pedalar.El paissatge es formidable.
Esperem que ho passeu molt bé.
Una abraçada-
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19270

Salutacions,

Dons finalment i si encara hi ha lloc ens apuntem per fer la castanyada,

Joan, avui et diré alguna cosa, l'altre dia em varen dir que una més potser no hi hauria problema (la plaça d'en Francesc) , però dues més..... :roll: ho veig dificil.

Jordi, per mí porta les castanyes, però em fa l'afecte que pocs en menjarem. I les amanides, no ho sé, haveure que hi diuen els demés.

Salut ;-)

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19272

Jordi, encara que tots no siguen molt de castanyes, crec jo que hem de fer la castanyada, per tant, algunes castanyes si que menjarem.

Pel tema dels dinars, podem anar comprar per Camprodom i fer barbacoes o el que sigui, una mica d´amanida si que menjarem.

Ah, les postres les porto jo.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19275

Jo també opino que alguna castanyeta s'hauria de fer. Al menys els nens segur que s'animen a menjar-ne. D'amanides, per nosaltres no caldria per què amb aquest fred, la veritat, no ens ve gaire de cara, però porteu-ne pels altres. Només ho dic per que no hi compteu. En quan al vi, una miqueta sí que en pendrem els dos adults.

Jo deia de portar cava, os agrada? Per què si no carreguem més cerveses, vosaltres mateixos.

Esperem que no plogui per què le meu gran dilema d'entrada es: Montem toldo d'estiu? Avancé per 4 dies? No res? En realitat pensava esperar als que pujen dijous per veure què fan ells, je je.

Re: No es fa kedada per a Tots Sants? fa 18 anys 9 mesos #19292

Hola companys,

Francesc i JoanV, acabo de parlar amb la noia del càmping i m'ha dit que demà em donarà una contesta segura de si hi cabrem tots o no. (noi, no hi ha més sort que tenir l'establiment a tope :roll: )

L'unica posibilitat que hi ha es que ens apretem tots una mica, però hi hem d'estar tots disposats. Per part nostre no cal ni dir-ho, endavant!!!
El que sí que m'han deixat molt clar es, que si voleu muntar tendalls o avancés, llavors sí que no hi cabem de cap manera (Carrie), nosaltres ja no teníem l'intenció de fer-ho.

Per si algú l'interessa, el càmping disposa de servei Wi-Fi (Bitxitos).

Ja us faré saber el que.

Salut ;-)

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12