• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12105

Benvolguts amics, no se si podré expressar amb paraules els sentiments que porto dins. No crec que pugui expressar-vos l’agraïment que us tinc de donar a tota la gent de TOTCAMPING.CAT,primer personal i desprès com a companys autocaravanistes ,campistes en definitiva.
No hi ha prous elogis per agrair-vos el vostre suport que en tot moment ,pel vostre comportament exemplar ,col·laborador i modèlic.
No pararé de repetir mai que som un grup collonut ,un grup en el qual sempre hi pots comtar,i que per molts anys sigui així.
No us imagineu el meu cap com ha barrilat tota la nit .Els aconteixements que han passat durant només tres dies han sobrepassat el mes gran dels nostres somnis.
Quan divendres arrivabem a l’area i ja hi havia unes dotze autos ja va augurar un cap de setmana lluit .A les 9 de la tarda ja teníem el recinte ple amb més de 66 autos encavides. A les 12 de la nit ja n’eren 105.Els nostres ulls no donaven credit del que estaven veient tot i saber el volum que podriem moure mai varem arribar a pensar que fes tanta patxoca veure tants elements junts,d’un color o d’un altre,d’una allargada o d’un altre ,pero en definitiva autocaravanes i campers de totes menes.Gent diversa,més gran ,més jove, nens,matrimonis,gent sola omb fills etc.Ha sigut un pupurri de colors i de diversitat ,en definitiva una festa autocaravanista. La ignaguració un clam popular a que s’en obrin d’altres.
Que dir del nostre dinar,només de pensar-hi s’hem possa la pell de gallina. No sabeu com varen pujar les neurones amb tot el vostre suport.El cuadre restarà sempre devant de l’ordinador on hem conecto cada dia amb tots vosaltres,aixó hem permetra sentir-vos molt a la vora. No us puc dir res de la qualitat culinària perquè realment tot tenia un bon regust a vosaltres .A tots moltissimes ,moltissimes gràcies pel vostres anims.

Despres jo ja no vaig viure amb vosaltres ,les feines de bufó m’esperaven.Vaig marxar amb tota la tranquilitat del mon doncs una persona i tota la seva família us estaven acompanyant .Hem refereixo al MEGACRACK Jesús i la Lupe, dues persones que donc gràcies a Deu que m’hagi permes coneixel’s i compartir la seva amistat,la seva solidaritat i el plat moltes vegades.Viviem al mateix poble i no ens coneixiem.L’autocaravana ha fet que es generes un vincle molt especial entre nosaltres,vincle que ha anat creixent amb el temps,igual que amb tots vosaltres.
I tot ha passat i ja tornem a la normalitat despres de molts dies de preparació,assajos i enterraments.La rutina ha tornat i ara esperem reposar i esperar que algu altre s’animi a montar alguna historia.
Vull demanar perdo a tots aquells que potser no he saludat o conegut com a Correcytis ja que se que hi era pero no el vaig coneixer.
També m’ha fet gràcia parlar amb gent que no tenia el gust de coneixer com el Jaguhar(Jaume),MarceBcn,Maite, JosepSQZ(Manresa)I en Jofranc i segur que algun altre que ara hem descuido.
Necesito també agrair a tots aquells que van anar colaborant amb tots nosaltres a mesura que van anar arribant com la família Payvi ,la Nanan, Cala, Joaqui i José,Josep Sqz etc,pero molt especialment a la Mireia i el Nasi que ja de fa temps ens han donat el seu soport de gent del Bages i de bon principi han ajudat a tirar endavant la festa.Al webmestre de totcamping.cat(nouespai). Segur que també m’hen descuido algun(perdoneu).
I més agraiments a la gent de Ac Pasió i el Cala per reunir a tanta gent.A la gent que va venir de Camping salon i al Pere Pastor per la gent de la UCC.Al Toni de Ros per la seva ilusió en el projecte desde el principi i esperem que tingui continuitat a la seva pagn tot el que es pugui esdevenir a l’area.I ja com a ultim a l’Alcaldessa de Navarcles.Gràcies per confiar en els nostres somnis,gràcies per fer-nos costat malgrat tot,gràcies per ser-hi i creuret’ho,i gràcies a Navarcles.
Res més,crec que hem descuido algú ,pero ja hem perdonareu.Gracies a tots per vindre i fer-nos companyia.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12108

Nosaltres si que et vàrem veure, :D :D peró, com que puc dir en primera persona que ja sé com van les GRANS MOGUDES, i donat que tenies altres companys, com molt bé has dit, com TIOWILSON i en PERE que feieu un gran equip visible (sé que d'altres persones no tan visibles també han col.laborat, fins i tot, algú de la Garrotxa deixant-nos provar la seva ratafia de collita pròpia a la nit fresca....) No calen les disculpes, va anar així... dance
En fi, ;-) gràcies en especial a en Jepi, i torno a repetir, no cal que ens parlessim, els actes per si sols durant aquell cap de setmana ja parlaven per si sols.
Fins un altre,
Gràcies

Francesc

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12113

Hola companys:

He deixat 24 hrs d'espai per desconnectar, i sobretot recuperar-me una mica de tot plegat i tornar a la quotidianitat del dia a dia.. amb el regust d'haver viscut un cap de setmana intens, emotiu, frenètic, esgotador e imborrable compartit amb molts de vosaltres.
Poc més a fegir al que ja us ha expressat en Jepi, ell si que és un megacrack fins i tot amb els mitjans de ràdio.

Crec que hem assolit els objectius que modestament ens haviem traçat ja fa més d'un any, a partir d'ara a Navarcles ens queda el camí de la consolidació, que és el més llarg i complicat.... hi comptem amb vosaltres !!

També ens queda com a colectiu molt camí a per fer... el camí del canvi de perspectiva, el d'anar pas a pas intentant crear a l'opinió pública i als nostres polítics l'imatge d'una altra nova manera de fer turisme, més moderna i innovadora, que creix dia a dia a tota Europa.

Sense cap mena de dubte, ens trobem en bona via... aprofitem-ho.

Gràcies per les innumerables felicitacions, els petons, les abraçades...
Ha valgut la pena treballar per vosaltres.

Gràcies als que han col.laborat amb un moment o amb un altre amb les tasques de preparació prèvia, coordinació, control d'accés, activitats, etc... i com que no vull deixar-me a ningú ho voldria fer extensiu a tota la família de TOTCAMPING.CAT.

Ens queden aquests moments imborrables, aquesta experiència col.lectiva i molts records emotius... Ah! i també ens queda la nostra àrea permanent d'AC a Navarcles...

Salutacions a tots!!!

Jesús - Tiowillson

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12114

ENHORABONA, super-mega-guais-chachis pirulis-CRACKS

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12115

Ostres Capità,ho veu com hem descuidava algú.Gràcies a vosté Gentelman CapitaMaranya,per tota la seva col.laboració.
Realment va ser-hi ,o no?
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12116

la veritat es que ha estat molt be....

De cami a Navarcles divendres a la nit, la echobelly reia quan li confessaba el meu nerviosisme pel fet de veure tantes autos juntes, pero va ser encara mes la sorpresa que ens en vem emportar quan arribant prop de la mitja nit erem els 92 en arribar i l'interior de l'area ja era plena! Al mati seguent feia goig veure com aquelles gairebe 150 autos eren la gran expectació, i els seus ocupants una gran representació de qui durant tot el dia feia turisme per la festa de la Monacalia.

La veritat es que estem molt contents de formar part d'una familia tan collonuda, que mai deixar passar una ocasio per estar tots junts, fins a altes hores de la matinada, tot i el fred que feia, i sense cansalada!!! estant alguns de nosaltres malaltons, sobretot en Jaume a qui la ratafia ha fet miracles. Que en un moment, d’un no res organitza un aperitiu per a mes de 15 persones fruit de la colaboració de tots vosaltes!

Tanmateix, ens hem sentit molt orgullosos en poder posar el nostre granet de sorra en el homenatje al Jepi que en Tio Wilson va organitzar.

Gracies als organitzadors per una feina tan ben feta i a tots els integrants del forum per fer-nos passar sempre tan bons moments!

Records a tothom!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12117

No es un granet de sorra ,es una pedra imensa, :mrgreen: :mrgreen: la cual no oblidare mai.
Una mega abraçada.
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12118

Com sempre,moltes gràcies Toni.Esperem sortir molt sovint a la teva pgn oferint informació d'activitats i excursions.

www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=11031&...5d10dd8832e22945e971
Una abraçada.
Salutacions.

FELICITATS fa 16 anys 6 mesos #12121

Felicitats a tots vosaltres per aconseguir el que s'ha conseguit, es a dir , una àrea, que dic una àrea, La PRIMERA AREA de tot Catalunya, i a més de poguer fer que es reuneixin quasi 150 autocaravanes, sous fantàstics.
Espero i desitjo que us hagi agradat la ratafia d'Olot, recordeu "Ratafia Russet que fa anar orella dret", jejejeje.
Jepi amic meu , ja t'ha baixat la febre?..... espero que si i que et trobis millor.
Be amics fins una altre.
qui no carda a Olot, no carda enlloc

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12122

Enhorabona per la organització i per tot plegat!!! un 10!!! :D :D

Sens dubte una experiència inolvidable (sobretot pels meus lligams amb Navarcles).

I després de la inauguració de l'àrea, ara comença la feina de tots nosaltres, cuidar-la i guanyar-nos el respecte de Navarcles que ha confiat en nosaltres i de tots els pobles on esperem poguem inaugurar-ne més.

Una abraçada.

Maite

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12130

Ara amb tranquil•litat ,davant del ordinador i llegint tot al que s’escriu
Reflexiono sobre el cap de setmana . els esdeveniments que em viscut duran aquests Dies i sobretot el dinar ens a emocionat moltissim , ens a fet donar compte amb quines Grans persones tenim l’honor compartir afeccions .
JEPI&JESUS i tots els amics de TOT CÀMPING no canvieu mai no podriu ser millors.
La inauguració de l’àrea a estat un èxit total . es clar que el farciment i la guarnició
Era immillorable. La 1º àrea municipal de CATALUNYA , 150 AC , una gent collonuda , la festa de la MONACALIA Que fa reviurà con era NAVARCLES fa 1000 anys , la Sra. alcaldessa .
tot això àuria fet tremolar les cames als mes agosarats però no els millors cuiners de TOTCAMPING que de tots aquests ingredients nan fet un plat de disseny

JEPI& JESÚS descanseu i dormiu amb la tranquil•litat que dona la feina ben feta.
Fins ben aviat . Rebeu junt amb les vostres famílies una abraçada dels vostres amics

Joan i la Carme

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12274

Gràcies a tots per tants elogis,pero continuo dient que res hauria estat igual sense la vostra companyia i amistat.Sou COLLONUTS.
Aqui us deixo un petit recull de les fotos que jo vaig tirar,no son gaires ni bones ,pero son les que tinc.

es.pg.photos.yahoo.com/ph/jepisol/album?.dir=/e37bre2

Una abraçada a tots.
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12287

Merci Jepi,aquesta camara m'afavoreix.

Una abraçada

molt bé fa 16 anys 6 mesos #12292

Jepi acave de vorer les fotos de la kedada........un altre éxit. Pero quina quantitat de gent. I com xupla càmara el Vicent......una abraça per a tots. Pepe.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12308

Vale, va, com que veig que no us fa vergonya a mi tampoc. Aquí van les meves fotos: es.pg.photos.yahoo.com/ph/tonideros/album?.dir=/5a32re2
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12312

Quetal PepeyPilar que es de la vostra vida???

Toni-de-Ros, las fotos una chulada, bon reportage.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12317

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Encara falten les meves :D
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12321

Pepey Pilar se us saluda.Només faltaveu vosaltres a Navarcles. :mrgreen: :mrgreen: Esperem que algun dia ens hi veigem.Records a tota la família.
Boniques fotos Toni. 8O
A veure Nouespai,que ja fas tart. :!: :!:
Una abraçada .
salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 16 anys 6 mesos #12337

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Cercador

Alguns viatges

• Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12