Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com ja us hem avançat, els propers dies 23,24 i 25 de març tenim la cel.lebració de la FIRA MONACALIA 2007 a Navarcles. També molts sabeu que tenim prevista l'inaguració de l'àrea d'AC's a la nostra vila, que esperem no s'ens compliqui per problemes polítics de darrera hora.
L'objectiu és arribar a convocar una trobada especial per l'inaguració, superar les 55 AC's-CV's de l'any passat, però el que és segur és que no disposarem d'espai per més de 70-80 places (aprx. 250 persones) El cas és que esteu tots convidats a gaudir de la nostra fira i assitir a l'inaguració. Els detalls d'activitats i programa d'actes us ho anirem avançant tan bon punt ho tinguem tot lligat, però sembla que repetirem bastant el que vàrem fer l'any passat... d'aquesta tasca informativa s'encarregará el crack de la comunicació, el nostre company Jepi. D'obrir llista m'en ocupo jo ara mateix.... vinga animeu-vos a venir cap a Navarcles, que aquest any será molt especial !!! :mrgreen: MONACALIA 2007 TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
I continuem fent llista: :mrgreen:
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell |
|
I continuem fent llista:
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa |
|
Amb nosaltres ja serem 5:
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
MONACALIA 2007
1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró Mercè & Cia.
|
|
Hola amics encara que ja estic apuntat a una altre llista que jo mateix vaig obrir a ACPasión per indicacions de l´amic Jepi, m´apunto aquí juntament amb les autos que tinc apuntadades per que el TIOWILSON porti el compte per si en algún moment s´ha de tancar la llista.
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) |
|
MONACALIA 2007
1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
MONACALIA 2007
1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
I un més per la llista.
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- XGUELL. Dos adults, i dos nens amb AC desde Olot. |
|
Rectifico que mentre escribia hem coincidit amb la Eva.
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. |
|
MONACALIA 2007
1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Un altre a la llista
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot |
|
Sou collonuts,estic un moment sense entrar i ja hi han 12 elements apuntats.Navarcles te un deute amb tots vosaltres.
Com bé us ha comentat enTiowillson us anirem apuntant de mica en mica els actes que portarem a terme.De segur que hi haurà una ignaguració,de segur que a Navarcles hi fan la festa de la Monacalia www.firesifestes.com/Fires/F-Monacalia-Navarcles.htm www.navarcles.org/index.php?pag=0 festa d'estil medieval on es representen pels carrers del poble situacions de les que pasaven en aquella epoca de domini del monestir sobre els pobles del voltant.Pagaments de delmes,noblesa,poble,pobresa riquesa..tot un espectacle on difrutareu amb tota la familia. Estem tramitant amb l'ajuntament visites al monestir de Sant benet de Bages www.geocities.com/thetropics/harbor/9275/ ,estem preparant una bona botifarrada pel vespre tots plegats.I com no compartir tots plegats d'una bona estona de companyia,xarla i diversió a la nova area municipal d'autocaravanes. L'Alcaldessa Mª Carme Alos ens ha fet portaveus de la seva invitació a tota aquella gent que ens hi vulgui acompanyar.Desde aquí volem donar-li les gràcies per la seva paciencia en escoltar-nos,per la seva voluntat i per fer posible que aixó sigui una realitat el dia 23,24,25 de Març.Desde aquí desitgem que molts Alcaldes d'arreu s'apuntin a la modernitat a la normalitat al ser més europeus amb la incorporació d'arees en els seus pobles o ciutats.Molts companys i estan batallant cada dia per fer-ho realitat.A tots ells anims. El tema del dinar es un tema que ens esta fent ballar el barret.No podem encabir en un sol restaurant el mateix grup de gent,som de poble.Per lo tant oferirem el nº de telefon dels restaurants del poble que facin menú de Monacalia i cada grup,família o amics que s'ho organitzin o dinin a l'area.Es un tema que hem d'acabar de polir amb l'ajuntament,igual que els horaris de es visites al Monestir. El que si es segur que farem junts es la botifarrada del vespre que l'any passat va funcionar tant bé gràcies a tots vosaltres.I tornarem,el que passa que aquest any no s'escau amb el Barça -Madrid,llastima,perque hi va haver molt caliu. El Diumenge es temps per disfrutar del poble i la seva festa i representacions. Estem intentant bellugar gent de tot arreu,de tots els foros de tots els colectius,perque volem que sigui per damunt de tot una festa de la família de l'autocaravanisme,una festa de tots.Tothom el que vingui a disfrutar i a xalar i es convidat. Us agrairiem que ho fessiu extensiu a amics,companys i campistes per tal de repetir el nombre d'autos de l'any passat i si podem superar-lo per tal de demostrar que som un gran colectiu,que fem gasto i que no som uns bruts i uns potols com molts volen fer creure. Val prou xarrameca,ja us anirem confirmant els actes,esperem que els disfruteu amb la mateixa il.lusió que nosaltres els intentem preparar. Una petonas ben fort per a tots. Per anar fent boca es.pg.photos.yahoo.com/ph/joaquibravo/album?.dir=/f50c&u...actn,del%3as,1%3af,0 M'en vaig a dormir doncs demà es Festa Major a Navarcles i tinc que anar a ofici per cantar ben fort els goigs i himne de Navarcles que com a patró te a Sant Valentí. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
ostres ostres que no arribem a tems, dos dies sense pogué entra y casi no tenim places.
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot 13 PAYVI 4 adults amb AC desde Castelldefels 14-joseluisgisela 2 adults y una nena molt guapa desde Viladecans amb AC |
|
No sé si arribem a temps. Bueno, nosaltres també ens apuntem al sidral, que no tots els dies s'inuagura un àrea d'AC por estos lares.
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot 13 PAYVI 4 adults amb AC desde Castelldefels 14-joseluisgisela 2 adults y una nena molt guapa desde Viladecans amb AC 15-MarceCRN: un adult, Montse (la meva senyora) i tres nens: els meus dos fils (Ferran i Sara) i un servidor :D . Des de la bonica vila de Cornellà de Llobregat, a bord de la nostra AC. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
MONACALIA 2007
1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola amb AC 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot 13 PAYVI 4 adults amb AC desde Castelldefels 14-joseluisgisela 2 adults y una nena molt guapa desde Viladecans amb AC 15-MarceCRN: un adult, Montse (la meva senyora) i tres nens: els meus dos fils (Ferran i Sara) i un servidor . Des de la bonica vila de Cornellà de Llobregat, a bord de la nostra AC. 16-MANSEL :2 adults desde Olot amb AC hi afaegeixo en Mansel que va ser dels primers en dir que venia. I afegeixo AC a en Nouespai doncs no crec que aquest cop vingui en cotxe :mrgreen: :mrgreen: Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Nosaltres també ens afeigim al esdeveniment
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot 13 PAYVI 4 adults amb AC desde Castelldefels 14-joseluisgisela 2 adults y una nena molt guapa desde Viladecans amb AC 15-MarceCRN: un adult, Montse (la meva senyora) i tres nens: els meus dos fils (Ferran i Sara) i un servidor . Des de la bonica vila de Cornellà de Llobregat, a bord de la nostra AC. 16- Neus - 2 adults (encara que no es nota) desde Barcelona en AC :D :D :D ...........Una forta abraçada ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
MONACALIA 2007
1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot 13 PAYVI 4 adults amb AC desde Castelldefels 14-joseluisgisela 2 adults y una nena molt guapa desde Viladecans amb AC 15-MarceCRN: un adult, Montse (la meva senyora) i tres nens: els meus dos fils (Ferran i Sara) i un servidor . Des de la bonica vila de Cornellà de Llobregat, a bord de la nostra AC. 16- Neus - 2 adults (encara que no es nota) desde Barcelona en AC 17.- TIRAMILLAS: 2 adults, una adolescent i una nena amb AC desde Badalona. Un petonàs!!!! |
|
:arrow: Tingueu en compte que en Cala té un sol número però que realment són 19 AC.
|
|
Ondia, si em descuido.
MONACALIA 2007 1.-TIOWILLSON. Dos adults i dos nens amb AC des de Navarcles. 2.-JEPI. Dos adults i dos adolescents amb AC des de Navarcles 3.-LINCE-MONRIB: 2 adults i 2 nenes amb AC des de Sabadell 4.-MIREIA: 2 adults i dos adolescents amb AC des de Manresa 5.- JOAQUI(JJV): Dos adults i un nen amb AC des de Sabadell 6.-MERCÈ67. Dos adults, una adolescent, un nen, de moment en cotxe, des de Mataró 7.- Cala apuntat en ACPasión. Total de moment a ACPasión: 19 AC (jo estic inclós a la llista, així com l´amic JMFernan que l´he convençut per poder gaudir de la seva companyía) 8.- ROSS. Dos adults amb AC des de Badalona. 9.- EvaV: Dos adults i dues nenes en AC des de Centelles. 10.-XGUELL. Dos adults i dos nens amb AC desde Olot. 11.-NOUESPAI. Dos adults, una adolescent i un nen desde Cerdanyola 12,-NANAN Dos adults amb AC desde Olot 13 PAYVI 4 adults amb AC desde Castelldefels 14-joseluisgisela 2 adults y una nena molt guapa desde Viladecans amb AC 15-MarceCRN: un adult, Montse (la meva senyora) i tres nens: els meus dos fils (Ferran i Sara) i un servidor . Des de la bonica vila de Cornellà de Llobregat, a bord de la nostra AC. 16- Neus - 2 adults (encara que no es nota) desde Barcelona en AC 17.- TIRAMILLAS: 2 adults, una adolescent i una nena amb AC desde Badalona. 18.- RABOGA - 2 adults i 2 nens desde Mollet amb AC http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|