• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Xip al motor fa 15 anys 2 setmanes #27593

Tinc un nebot que treballa en un taller mecànic i en el seu cotxe va reprogamar la centraleta, guanyant uns 25 cv mes
Li vaig preguntar pels possibles riscos i beneficis i em va explicar mes o menys el que deia en Nouespai al començament del fil.
Els fabricants fan uns motors que es vendran practicament a tot el mon i per això els programen amb uns paràmetres tipus que donguin un rendiment mes o menys igual a totes les alçades, temperatures, carburants, humitats, etc, aixó no vol dir que el motor estigui treballant al màxim del seu rendiment possible, ni molt menys, per tant es pot reprogramar la centraleta sense que el motor pateixi practicament, tot i que aixó no vol dir que la velocitat punta hagi d'augmentar sensiblement, mentre que la potencia on es nota realment és a les pujades o be al circular amb vehicles pessants amb les marxes llargues amb mes comoditat.
L'estalvi de combustible, em comenta el nebot, que en una conducció "normal" pot ser al voltant del 1%
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Xip al motor fa 15 anys 2 setmanes #27606

Gracies per les respostes, de moment doncs, ho deixem en stand by, aquest any ja hem fet prous despeses, i jo pensava, la veritat, que el tema del consum es notava més. He preguntat pressupost i m'han parlat d'uns 400 euros. Més endavant déu dirà...

Salut

Re:Xip al motor fa 14 anys 3 mesos #33745

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Ahir tornàvem a parlar d'aquest tema a Centelles.
Nosaltres encara no ho hem fet doncs sempre surten coses "més urgents" i tot i que "ara no toca" ara ja tinc curiositat per saber si és el meu motor el que no tira o tots els "power" són així...:-S

Nosaltres portem una integral amb el motor Fiat de 146 cv, amb 30.000kms. escassos i jo sempre l'he trobat un rendiment molt pobre. En autopista quan arriba una pujadeta no sóc capaç de mantenir la velocitat, i haig de posar la quarta.

Ahir em comentaven que potser és un problema del meu motor i que abans de ficar-me en "repros" que ho mirés.

Algú té el mateix motor, sense potenciar, que em pugui donar la seva opinió, abans d'anar a Fiat ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:Xip al motor fa 14 anys 3 mesos #33802

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Ningú té una Fiat de 146 cv sense xip ni cap modificació ?
Sóc l'únic ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Xip al motor fa 14 anys 3 mesos #33806

Ho sento, no puc ajudarte. La nostre és motor M Sprinter de 156 cv i mai hem tingut problemes perqué tires.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Xip al motor fa 14 anys 3 mesos #33808

Jo he modificat la centraleta (amb el mateig que li vare fer a en Raboga) i he notat un canvi bestial, tinc molte mes potencia pues avnas en les pujades en cadaba clavat. Ara el motor va molt mes descansat i nosaltres també. En quan al consum ha vaixat sobre 1 litre aproximadament, pero crec que es lo de meyns pues lo que importa esque vaigi mes "alegra". Segons en varen dir habia pujat un 25/30 cv. de força que repeteixo en les pujades es nota molt.
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re:Xip al motor fa 14 anys 3 mesos #33815

Josep Mª
Ja saps que el nostre motor es el de 127 però la reprogramació ja vaig comentar que va ser un èxit. D'aquí que els altres del fòrum (Raboga, Toti) anessin al mateix lloc que nosaltres.

SI ho necessites et passo totes les dades del lloc

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12