Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
MOLTES, MOOOLTES GRÀCIES , Quincho i Toni.
Des que hi hem tirat el líquid blau, no ens hi hem tornat a trobar, però com que fa poc que ho fem i la mala olor apareixia esporàdicament (no sabíem amb què relacionar-ho: calor, moviment del vehicle...?) encara no sabem si es tornarà a repetir. El líquid blau va desincrustar, segur, perquè pel desguàs del dipòsit de les grises va sortir com una capa que era clar que provenia de les parets del dipòsit. A la mínima que ens sembli que tornem a sentir alguna mala olor hi tiraré un sobre d'aquests que em dius, Quincho. M'aniria bé, però, si em poguessis precisar quin producte és, si sap el component químic, la marca o el que sigui. Ara, per tal d'anar-ho mantenint aniré fent amb el lleixiu que comenta el Toni. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mireia, lo tengo en la AC, así que no te puedo decir la marca hasta el martes, que me voy de finde......
|
|
Bé, dons ja em probat el suavitzant i va de conya. Vaig buidar el diposit d'aigues grises al Prats, a la sortida, i cuan portabem 5 minuts de moviment, vem olorar la forta pudor del diposit. Vaig parar i vaig posar un tap de suavitzant que l'havia comprat el dia avans al mateix camping i amb una miqueta d'aigua, i desprès de 4 o 5 minutes mes, aquella fota pudor, es va transformar a un subtil aroma de brisa mismosin consentrada amb nuvols al voltan (seria per la quantitat d'alcohol que diuem que vem beure :twisted: :twisted: ?)
La questió, que funciona. Salut. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|