• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: buenos olores para el quimico fa 16 anys 8 mesos #3441

MOLTES, MOOOLTES GRÀCIES , Quincho i Toni.

Des que hi hem tirat el líquid blau, no ens hi hem tornat a trobar, però com que fa poc que ho fem i la mala olor apareixia esporàdicament (no sabíem amb què relacionar-ho: calor, moviment del vehicle...?) encara no sabem si es tornarà a repetir.
El líquid blau va desincrustar, segur, perquè pel desguàs del dipòsit de les grises va sortir com una capa que era clar que provenia de les parets del dipòsit. A la mínima que ens sembli que tornem a sentir alguna mala olor hi tiraré un sobre d'aquests que em dius, Quincho. M'aniria bé, però, si em poguessis precisar quin producte és, si sap el component químic, la marca o el que sigui. Ara, per tal d'anar-ho mantenint aniré fent amb el lleixiu que comenta el Toni.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: buenos olores para el quimico fa 16 anys 8 mesos #3445

Mireia, lo tengo en la AC, así que no te puedo decir la marca hasta el martes, que me voy de finde......

Re: buenos olores para el quimico fa 16 anys 8 mesos #3489

Bé, dons ja em probat el suavitzant i va de conya. Vaig buidar el diposit d'aigues grises al Prats, a la sortida, i cuan portabem 5 minuts de moviment, vem olorar la forta pudor del diposit. Vaig parar i vaig posar un tap de suavitzant que l'havia comprat el dia avans al mateix camping i amb una miqueta d'aigua, i desprès de 4 o 5 minutes mes, aquella fota pudor, es va transformar a un subtil aroma de brisa mismosin consentrada amb nuvols al voltan (seria per la quantitat d'alcohol que diuem que vem beure :twisted: :twisted: ?)

La questió, que funciona.

Salut. Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12