Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
hola a todos..
pongo este hilo porque me parece interesante, el otro dia en Campingsalon surgio el tema de los malos olores en el quimico.. y un forero que se dedica al tema de las quimicas.. puso una solucion que ademas de ser ingeniosa , inocua .. segun todos es efectiva.. añadir en el deposito de aguas scuias , junto al liquido azul, una cantidad parecida de suavizante de la ropa, anula los malos olores y es mas hace de ambientador.. da igual la marca, el olor etc.. suavizante de la ropa... res mes saludos <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
I yo intentando poner un ambientador!!!!!.
Gracias Rokcinante por tu valiosa información. Saludos. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
si señor... no se me habia ocurrido, lo probaremos. Genial. :idea:
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Entenc bé que esteu parlat del dipòsit de grises, no?
Nosaltres, des de fa un temps ens trobàvem, de tant en tant, que els desigües feien molta mala olor. No sabíem què fer i vam optar per tirar-hi el líquid blau del wc. Quan la vam comprar ningú ens va dir que s'hi hagués de tirar res (en el del WC sí, eh!!) i, és clar, no ho fèiem. Ara, amb el líquid blau ja és una altra cosa, però em sembla que hi afegirem el suavitzant, com dieu. |
|
Doncs jo tambe ho vaig llegir a camping salon, ho vaig probar el passat cap de setmana, vaig posar 60ml del liquid blau i tambe 60ml del suavitzant, es bona solució a les males olors, bona idea!!!
|
|
lo probaremos.
|
|
Nosaltres sempre que deixem la AC al parking despres de fer una sortida deixem el diposit una vagada buit, sempre obert per abon surten les aiguas grises am las piques i el plat de dutxe tapats, de aquesta manera es ventila i no acumula malas olors , a nosaltres ens va molt be i mai ens fa malas olors, no se si algu mes o fa o a probat de fer algu.
Salutacions a tots i totas. |
|
da buen resultado... olores de Lavanda..
![]() <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
Des de que nosaltres li posem el liquid gris de Tethford no notem cap olor
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
A veure, a veure: em sembla entendre que el Rockcinante es refereix a les aigües negres, del water, i no a les grises. Però després parla de depósito de aguas sucias y tots us referiu al de grises. És això? A part de posar-hi liquid de Thetford (ja ho havia sentit a algú) afegir-hi suavitzant de la roba?
El afegir liquid de WC a les aigües grises pot comportar un cert problema mediambiental: l'aigua de la dutxa o de rentar els plats es pot buidar a qualsevol lloc, clavaguera, desaigüe, etc on no faci pudor, embruti ni faci mal efecte; però el del Thetford porta formaldehido (no sé el nom en català) i no es pot buidar tant alegrement, ha de passar per processos de depuració. Jo prefereixo ventilar el dipòsit i tapar tots els desaigües quan vaig en ruta. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
També se li pot posar unes gotes de llexiu a l'aigua neta i quan va a parar al dipósit de grises desinfectarà alguna cosa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
no entiendo muy bien tu comentario
![]() para evitar olores del water quimico.. añadir en el deposito de abajo ,donde se echa el liquido azul, una cantidad similar de suavizante.. estos resto van al vaciado de warteres quimicos que hay en los camping.. la lejia mezclada con el liquido azul es peligrosa por no se que combinacion.. :oops: <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
Rokcinante,me ha chorizado mi avatar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
lo quito ..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
Manolo, las ACs tienen por un lado el WC químico, Therford o como se escriba, pero además tienen un depósito (el de aguas grises) donde van a parar el agua sucia del lavabo, ducha, fregadero, etc. (o sea, que no tienen esa manguerita tan chula que tenemos en las CVs, y que con poner un cubito debajo ya está solucionado
![]() Bueno, espero que quede aclarado. Besos. Mercè & Cia.
|
|
como un libro abierto... te has explicado.
No entendia lo que pnian en un mensaje y por eso no podia responder .. gracias Mercè. <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
Justo, esto es lo que yo había entendido en tu post, pero me ha desconcertado las respuestas recibidas y temía no haberlo comprendido bien. Todo aclarado pues, gracias por la información que voy a tener muy en cuenta. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
Ui, ui uuuui!!! Quin embolic!!
Em sembla que sóc jo la que ho he embolicat i us xplico perquè. El dipòsit de negres ( el del WC, per a que quedi clar) mai ens ha fet cap mala olor i per això he suposat que parlàveu de l'altre. Us explico perquè: tenim instal·lat al dipòsit del wc el que s'anomena "vàlvula SOG". em sembla que ho he escrit bé. És fantàstic. Quan obres la comporta del dipòsit del Wc es connecta una espècie d'aspiradora que treu cap a l'esterior (al carrer) tots els gasos que s'originen dins el dipòsit. No m'imagino l'olor que es deu sentir des de fora, però a dins no se sent RES de RES!!! Així doncs, no cal suavitzant. Només el líquid blau per a descomposar el contingut del Wc. Tingueu present aquesta vàlvula. El problema nostre és precisament el dipòsit de grises. De cop, i sense saber perquè comença a sortir pels desaigües molt mala olor, semblant a la que fan les clavegueres del carrer quan ha de ploure. Suposo que sabeu a l'olor que em refereixo. Quan passa això, normalment el vehicle està en marxa, però no ho fa pas sempre. En aquell moment no serveix res: ni tapar els desaigües, ni engegar l'aixeta per tal que els sifons (si s'hi ha) s'omplin i facin de tap al circuït, ni tirar lleixiu al dipòsit net, ni al brut... El mecànic de l'AC ens va comentar que hi tiressim líquid blau i és el que hem fet últimament. N'hi posem poc però és el que tu Toni dius, l'aigua ja no és "neta", ara contamina. AJUDA!!! Algú ens pot dir què hi podem fer. A algú li passa o li ha passat? |
|
Cada dues buidades del dipòsit de grises tira-li un raig de lleixiu, com ara un got aproximadament, un cop buit i amb la vàlvula tancada. Si no tens accés directe al dipòsit (cosa molt útil per altra banda) fes-ho pels forats de desaigüe, i tapa absolutament tots els forats: la meva auto en porta un munt: dos a la dutxa, un al lavabo, dos a les piques de la cuina i un als fogons. Si t'en deixes un de sol és com si no en posessis cap. A veure què tal, a mi em funciona. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
Mireia:
El problema se forma porque en el depósito de grises siempre se acumulan residuos sólidos (de comida que queda en los platos cuando fregamos, algún pelo, grasa....) que acaban haciendo fermentar el agua. Y, cuando huele mal (a mí me pasó una vez en el Mont Rebei con 40 grados, todo un fin de semana) no es nada divertido.... Hay varias soluciones: - Echar líquido de Tethford para aguas sucias (se llama Tank Freshener) después de haber vaciado el depósito. Si lo haces con disciplina soviética, funciona muy bien. - Si, por lo que quiera que sea, lo vas dejando, se acumula la mugrecilla y un mal dia tu depósito huele a rayos, compras (en Leroy Merlin o en la drogueria más cercana) unas bolsitas para el tratamiento de fosas sépticas, que son capaces de desincrustar la porquería más recalcitrante. Vacías aguas sucias, echas el contenido de una bolsita por un desagüe; llenas el depósito con agua limpia hasta algo más de la mitad, das unas vueltas (para que el agua se agite bien) y vacías. Mano de santo. - La lejía, como dice Toni, substituye al líquido de Tethford, y es más barata. Preferiblemente, usa lejía NO jabonosa, porque no necesitas el jabón, y también puede hacer mal olor con el paso del tiempo (es un derivado orgánico que no voy a mencionar aquí, pero cree mi palabra, que he trabajado en una empresa de detergentes). - Una vez me encontré un jubilado francés que echaba una pastilla de Steradent (si, si, ese que se emplea para la dentadura postiza) del que él, por su edad, tenía abundante provisión, por el desagüe del fregadero, en lugar de cualquier líquido. Según él, era definitivo para los olores e incrustaciones. Aconsejable para foreros con prótesis dentales. En cuanto al "tigre" otra solución, además de la del suavizante (que no he probado), es emplear, en lugar del líquido azul, lo que en jardinería se llama "caldo bordelés", que es una mezcla de sulfato de cobre y un compuesto de cal, y se emplea para sulfatar la viña. Tiene efectos similares al líquido azul, pero es completamente inodoro y (parece ser, porque yo no lo uso) más barato. Además, al no contener formol, es menos agresivo con las bacterias. |
|
|