• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Menjars preparats fa 11 anys 6 mesos #46368

Nosaltres crec que hem provat tots els plats que tenen cuinats al Bon Area i la veritat es que estan prou be, qualitat-preu genial, i per emportar el cap de setmana ideals, teniu que provar l'arrós negre per mi està molt bo, jo crec que el poses en una paella i sembla acabat de fer...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Menjars preparats fa 11 anys 6 mesos #46369

ixent2 ha escrit:

Pel vi,

A l'octubre vaig comprar un bidó de 5 litres d'alumini de vi de criança. El varem encetar i l'em tingut fins la cargolada. ( ja pots comprovar que bevem poc) I ens va durar tot aquest temp en bon estat. No entra aire i no es pica.

Nosaltres estem buscant-ne per BCN i encara no em trobat cap lloc per comprar-ne.

El alumini no es convenient per guardar els manjers, sempre es recomana que si es cuina amb aquest material, un cop cuit si s'ha de reservar es faci amb un altre tipo de material.

Suposo que amb el vi deu de ser igual o inclus mes recomenable

Re: Menjars preparats fa 11 anys 6 mesos #46379

xanu, pels caps de setmana no tinc gaires problemes: agafo qualsevol cosa que trobi per la nevera de casa i m’apanyo be. El que trobo més complicat es portar àpats per unes vacances senceres ...
Així i tot , hauré de provar l’arròs negre i la fideuà de Guissona !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Menjars preparats fa 11 anys 6 mesos #46387

Maria, els bidons d'alumini, no es per un tema de temperatura. La ventatge que te, es que un cop obert, a l'envàs no entra l'aire i no es pica el vi. Així es conserva més temps sense fer-se malbé. La ventatge es que no entra aire dins de l'envàs.

També te la ventatge que l'espai que ocupen 3 ampolles caben 4.

L'altre dia varem comprar un vi amb aquest envàs i un cop obert el varem posar a la nevera. El dia següent, quan varem tornar a pendren el vi no estava fred com l'aigua de la nevera. Suposo que era per l'alumini i el cartró de l'envàs.

Neus, prova les seques amb botifarra!!!!

Re: Menjars preparats fa 11 anys 6 mesos #46388

ixent, de ben segur que es molt practic, pero tambe es "toxic".

No et poso cap enllaç perque no ho he buscat, pro sugur que hi haura molta informació al respecte. Dic tot aixo amb molt bon rollo.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

Cercador

Alguns viatges

• L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12