• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: canvis a la fitxa tècnica de "furgón vivienda" a "Autocaravana"

canvis a la fitxa tècnica de "furgón vivienda" a "Autocaravana" fa 5 mesos 6 hores #52082

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Vaig fer la queixa i em van dir que tornés a Viladecavalls i m'ho resoldrien.
Vaig queixar-me de que per recollir l'etiqueta nova i el full corresponent, potser no calia perjudicar-me més en anar personalment, si el error havia estat seu.
Em van dir que era el procés habitual....
Els hi vaig fer una queixa pública per Facebook i Twitter i m'han dit que vagi igualment, però que la propera revisió serà de franc.
Està vist que si no et queixes en veu alta, no t'escolten.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

canvis a la fitxa tècnica de "furgón vivienda" a "Autocaravana" fa 4 mesos 2 setmanes #52125

Doncs com no sigui per tema pes que es superior a 3500, no tin c ni idea, perque la classificació també es d'autocaravana

Classificació 3300
Auto-caravana MMA > 3.500 Kg.(3300)
Vehículo construido con propósito especial, incluyendo alojamiento vivienda y conteniendo, al menos, el equipo siguiente: asientos y mesa, camas o literas que puedan ser convertidos en asientos, cocina y armarios o similares.
Este equipo estará rígidamente fijado al compartimento vivienda: los asientos y la mesa pueden ser diseñados para ser desmontados fácilmente.

Auto-caravana MMA 3.500 Kg.(32**)
Vehículo construido con propósito especial, incluyendo alojamiento vivienda y conteniendo, al menos, el equipo siguiente: asientos y mesa, camas o literas que puedan ser convertidos en asientos, cocina y armarios o similares. Este equipo estará fijado al compartimento vivienda: los asientos y la mesa pueden ser diseñados para ser desmontados fácilmente.

Pasa itv con la misma periodicidad que un turismo, aquí ho especifica

Salut i quilometres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Putxet.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 1 dia (13.07), Jepi en 1 dia (13.07), Toni-de-Ros en 14 dies (26.07), costalbert en 16 dies (28.07), Lluís García en 23 dies (04.08), ciuatanejo en 24 dies (05.08), IVISANT en 27 dies (08.08), Mont-lleó en 30 dies (11.08), Unalome81 en 42 dies (23.08), JordiJ en 45 dies (26.08)

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.