• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 2 mesos #1478

Jo no estic gens preocupat pels punts que em poguim treure.
Si no ho estava abans que mai m'han possat cap multa ho he de estar ara?. Això es com l'anunci, no canvia res.
Només s'han de preocupar aquells que no creguin en si mateixos. Conduir es cumplir les normes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 2 mesos #1479

Jo no estic gens preocupat pels punts que em poguim treure.
Si no ho estava abans que mai m'han possat cap multa ho he de estar ara?. Això es com l'anunci, no canvia res.
Només s'han de preocupar aquells que no creguin en si mateixos. Conduir es cumplir les normes.

No, si en l'unic en que no estic d'acord és en que "tothom és un número"! :-P
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 2 mesos #1481

Nois ,jo no se com anirà tot aixó ,pero desde que hi ha punts pel mig,ningú hem pita ni hem fa rafagas quan vaig a la velocitat que possa la placa.Tant si es 50 com 60.Vaig de Navarcles a Manresa amb una calma estraodinaria.Semblava que circulava per aquelles boniques carreteres de Noruega.Si a aixo hi aguntem que baixi la mortalitat,benvingut siguin els punts.El que caldrà veure es si només es un efecte recaudador.Esperem que no.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 2 mesos #1483

Pere totalment d'acord amb tú, no cal partir si fem les coses ben fetes com fins ara les hem fet, però un petit descuit (i no hem refereixo a salta-se un limit de velocitat a més de 30 km/h o conduir sota l'efecte de l'alcohol o drogues) com no cordarte el cinturó al pujar al cotxe....... jo al cap del dia potser ho faig com 40 o 50 cops i a dies que moltíssimes més.
Abans et multaven i ja està, però ara, a més de la multa et foten tres punts.
Per cert, a mí nomès m'han multat una vegada justament per no dur el cinturó a 300 mts de la sortida de Manresa :evil: i duc com un milió i mig de kms a l'esquena amb 15 anys de conducció.
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 2 mesos #1484

Pere totalment d'acord amb tú, no cal partir si fem les coses ben fetes com fins ara les hem fet, però un petit descuit (i no hem refereixo a salta-se un limit de velocitat a més de 30 km/h o conduir sota l'efecte de l'alcohol o drogues) com no cordarte el cinturó al pujar al cotxe....... jo al cap del dia potser ho faig com 40 o 50 cops i a dies que moltíssimes més.
Abans et multaven i ja està, però ara, a més de la multa et foten tres punts.
Per cert, a mí nomès m'han multat una vegada justament per no dur el cinturó a 300 mts de la sortida de Manresa :evil: i duc com un milió i mig de kms a l'esquena amb 15 anys de conducció.

Ho veus com estem d'acord? En 15 anys t'haurien tret 3 punts i n'hauries guanyat 3 més. No crec que sigui cap injusticia per als professionals, això.
Salut! :)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12