• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #798

a casa ja vem rebre tot un cartipàs que explicaba tot el que hem passara
si no cumpleixo els manaments de la llei de deu Tura :twisted:
Vosaltres ja ho heu rebut o es que han comensat per mi parque soc molt
dulent :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #799

yo tambien lo he recibido, ¿servira de algo?

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #800

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
A mí, com saben que soc bó, no m'han enviat res.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Carnet por puntos fa 17 anys 3 mesos #982

Yo estoy todo el día por la carretera, por asuntos de mi trabajo, la última multa que tengo de tráfico ,se remonta a mediados de los años ochenta y aún me la quitaron, si no tengo alguna corriendo en estos momentos y yo no lo sepa, creo que no está mal, ahora estoy esperando la salida del carnet por puntos para ver si hay afan recaudatorio, pués sería mucha casualidad que con tantos años sin una multa, que me las pusieran todas ahora con el carnet con puntos.
Ya que se trata de una cosa muy seria, por los que estamos todo el día en la carretera, creo que antes de sacar el carnet por puntos, tendrían que colocar bién las señales de tráfico, que en muchas carreteras tienen mucho que desear y carreteras como la C-17, donde hay gran variedad de velocidades y hay unas cauntas entradas a dicha C-17 saliendo de poblaciones y no hay ninguna señal, que te indique en el momento de incoporarte, a dicha C-17si es un tramo de 80- 90-100 Kms.hora.
He puesto esta carretera, porque mucha gente la conoce la autovia de Vic.
Yo creo que siendo una cosa muy seria, se la tendrían que tomar en serio antes los responsables de todos los fallos de señales que pueden implicar en perdida de puntos.
Abrazos
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #988

Quin pal !!!! Avui m'ho mirava una mica al diari i m'he posat de mal humor. Si no recordo malament, per no respectar la distància de seguretat et resten 3 punts !!!!!. Molt bé, que n'expliquin com ho controlaran. Jo sóc molt respectuosa en aquest tema i molts cops em trobo amb vehicles que sense avisar, au, allà que es col.loquen. De qui serà la culpa? Serà la meva paraula contra la de l'altre individu i els mossos. Potser han pensat de posar-nos un helicopter a sobre cada cop que arranquem el cotxe.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #991

Jo he rebut un parell de tríptics però els he posat a la bossa de la feina per llegir-los aquesta nit...diuen que ha França ha estat molt efectiu i que s´ha reduït força el nº de morts.
Ja veurem el resultat desprès de l ´estiu... :-|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #999

Marta tot el que es faci per evitar morts, endavant, benvingut sigui. Prefereixo que em retirin el carnet si això m'evita un accident. Però si a mi me'l retiren jo em quedaré a casa o aniré amb tren. En canvi n'hi haurà d'altres que passaran de tot i seguiran conduint.
Per desgràcia a Espanya (amb el permís d'en Nouespai) som un país de manguis i ens va força el "xanxullo" i l' "escaqueo" (ens ho hem guanyat a pols), i "mientras no me pillen" seguim fent el burro sense tenir cap respecte per la nostra vida ni la dels altres.

:g) Montse (una conductora molt patidora).

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1099

Bé, espero i dessitjo que tot això vagi acompanyat per una reglamentació clara i estricta. Evidentment la retirada de punts no tindría cap sentit si el conduir sense carnet, per exemple, no estigués contemplat a partir d'ara en el codi penal a més del codi de la circulació.
El que es clar és que les multes no són armes eficients. Per als comunsd dels conductors són únicament afany recaudatori perquè ens toquen la butxaca, i per als conductors de vehicles potents i temeraris una simple molèstia administrativa que poden pagar sense problemes. Recordeu als protagonistes de la famosa cursa intereuropea? Per a ells circular a més de 220 km/h per Espanya era només una qüestió de pagar una multa, cosa que feien al comptat i en efectiu. Pero la Tura els va posar un Mosso d'Esquadra a cada un (és un dir, és clar) fins que van sortir de Catalunya... i es van queixar indignats!!!!
L'excés de velocitat cal perseguir-lo, però també cal adequar els senyals a la lògica i a l'estat de la via. Si heu viatjat una mica sabeu que a Alemanya no hi ha límit general de velocitat a l'autopista, però quan hi ha una limitació específica tothom la respecta escrupulosament. Però es que aquesta senyalització té lògica, i si a una autopista en obres no hi ha arcen limiten la velocitat a 100 km/h, cosa justa, ponderada i respectable. Aqui una autopista sense arcen per obres (AP7 en algun tram per l'AVE) té la velocitat limitada a... 60 km/h! És absurd, ningú ho respectarà. I no crec que sgui afany recaptatori doncs no es controla, no es respecta i no es posen multes. Només és pura tonteria.
Travessar una població a 80 km/h (recordeu que el comptakilòmetres marcarà uns 100 km/h) és una imprudència temerària que posa en perill la vida de les persones i que, en la meva opinió, hauria de representar la pràctica pèrdua del carnet. Però posar el senyal de fi de limitació a 2 kms de la sortida del poble o a l'entrada de Barcelona per la Diagonal... és senzillament absurd i cal adequar-ho.
En resum, per a mi benvingut sigui el carnet per punts. No em cal llegir el fulletó, sé perfectament quines infraccions em poden representar pèrdues de punts i no m'enganxaràn, us ho puc ben assegurar!
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1155

Hola companys,

Puc estar d'acord en certs punts de les intervencions que heu fet, però hi ha coses que de lògica en te ben poca per l'Administració.
En primer lloc, crec que es innadmisible que tot el col·lectiu de conductors professionals tinguin el mateix nombre de punts que la resta de conductors, perque no hem negareu que una persona que condueix 10 o 12 hores diàries no te més risc d'una sanció involuntària que un conductor que surt a buscar bolets el cap de setmana.
També es cert, perque et retirin 2, 3, o 4 punts, l'infracció a de ser greu però amb aquest nou sistema sancionador hi han molts factors a discutir i a questïonar.
Per exemple com a comentat en Toni de Ros, a l'entrada de la Diagonal pots venir a 120 i de cop amb uns metres has d'aminorar fins a 50, o un altre, quantes carreteres que atravessen un raval de 4 cases et trobes amb una limitació de 50 quan no existeix cap perill i només es perque aquell raval es considera nucli urbà, doncs si passes a 70, zas!!! ja t'han fotut 2 puntets.
I jo em pregunto, tant temerari es circular per autopista a 140? i així tantes coses que per el meu criteri no tenen ni cap ni peus.
LLavors et trobes que en coses tant o més importants que aquestes no hi han posat cap tipus de mesura, per exemple que un vehicle circuli sense assegurança. Diuen que el carnet per punts només afecta al conductor i a tot el seu historial conductiu, però circular sense assegurança no afecta a la vida dels demés, d'acord, i si un sonat que circula legalment a 80 per una carretera ordinària i em fot una trompada que em trinxa el cotxe i no duu els papers en regla que? doncs fotet, es quedes sense poder treballar i a reclamar a Roma.....
Es clar que el "currante de a pie" es el que ha de cumplir totes les normes, però si voltessiu diariament per la xarxa viària 10,12 o 14 hores diaries us adonarieu que els cossos policials que ens han de sancionar si no fem les coses ben fetes, son els primers de fer animalades brutals!!!, i si dic brutals es perque a vegades aturen vehicles colocant-se al mig de la carretera quan tothom circula a 80-90 i de cop tot es para, sabeu les trompades que hi ha en cadena per aquest motiu? us hen farieu creus, però es clar, segons ells si han picat es perqué no mantenien la distància de seguretat. Quantes continues es salten, quans canvis de sentit fan en llocs impensables, quans vehicles policials circulen amb un llum fos, moltes vegades van sense cinturó i per postres quan van a dinar estant de servei no hi mancan les ampolles de vi ni les cerveses (jo estic cansat de veureu), però es allò que diuen: escolta el que dic però no miris el que faig!!!..... que prediquin amb l'exemple perque nosaltres no els podem sancionar a ells i cregueu que això em crea una impotència que no puc amb ella.
Conclusió final, carnet per punts si, però amb mesura, certa tolerància i sentit comú que en aquest ditxos país en manca molt.

Salutacions a tots
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1176

Estic completament d'acord amb els vostres arguments, jo mateix he anat al darrera dels mossos qms i qms al 120 en un lloc on no es pot anar
a mes de 100, per sort no m'han possat mai cap denuncia, pero el que tinc clar es que quan arribi aquest dia, els diré que els desatoritzo moralment, parque ells son els primers que no cumpleixan cap norma, van sense cinturon, paran a qualsevol lloc, a mi personalment hem estat a punt de tenir dues topades parque ells s'han seltat l'stop.
No se si recordareu un cas que va passar,crec que van dir per la radio
a Vilafranca de Penedes, vens a 120-130 per l'autopista i es el que dieu mes amunt de sobte l'indicador diu 60-70, doncs es veu que la gardia civil
a les hores estaba situat en aquesta zona que hi ha unes ratlles de color
blanc a 45º mes o menys i que el llibre deia "zona excluida de transito"
a mida que anaban deixan l'autopista doncs els arreplegaban a tots amb
el radar.Doncs un bon dia cansats de tantes multes es van reunir uns quants afectats i quan el cotxe patrulla estaba ja situat en el seu lloc l'hi
van tirar unes fotos i els van denunciar, es va acabar la patulla mal aparcada
Resumin que als contoladors no hi ha qui els controli
Aixo de que a França han baixat tant el nombre de morts o accidents no
m'ho acabo de creure penso que son estadisticas fetes a mida per justificar les multes que posen, un company meu te un conyat que es mosso i li va explicar que als superiors nomes els importa la recuadacio
diaria tota la resta tan els fà

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1187

Bé, ho sento Carles però no puc estar del tot d'acord amb tu.
En primer lloc de cap manera crec que els professionals hagueu de tenir un tracte de favor en quant als punts. Vosaltres viviu pràcticament a la carretera, sou professionals i coneixeu per tant a la perfecció el codi de la circulació. L'apliqueu a totes hores, hi viviu amb ell i per tant l'heu de tenir absolutament assumit com a norma de conducta pròpia, independentment que hi esteu o no d'acord, això és un altre tema (t'imagines que tots ens passessim pel forro totes aquelles lleis amb les que no hi estiguessim d'acord? Jo, per exemple, podria estar en contra de la propietat privada...). Un usuari esporàdic, un dominguero com qualsevol de nosaltres, pot tenir un descuit en un moment donat, però un professional mai de la vida, és la seva feina i la seva responsabilitat. I això hauria de ser en totes les feines. Els afeccionats poden fallar, els professionals no. Per tant jo precisament faria en tot cas el mateix que amb l'index d'alcohol, més baix per als profesionals. Bé, al final m'agafaràs mania, més val que es quedi com està.... Però és que m'indigna quan veig taxistes que no respecten les prioritats de pas, repartidors que s'aturen a qualsevol lloc sigui carril bus, bici, o doble fila, encara que tinguin la zona de càrrega i descàrrega lliure a menys de 50 m; o que invadeixen guals i passos de vianants. I quant els recrimines les seves accions et salten amb el "és que jo estic treballant, escolti!" Refotre!! Des de quant la seva feina és més important que la meva? A cas no estic jo treballant igual quant vaig a la feina en bicicleta i m'he de jugar la vida perquè el carril bici està ocupat per un taxi? Ho sento, no i de cap manera! Els professionals tenen l'obligació de ser escrupulosos fins a l'obsessió amb les normes de tràfic, són el seu recurs, la seva llei.
L'Avinguda Diagonal en el seu tram sud és absurda la limitació perquè té el format de via ràpida amb 4 ó 5 carrils de circulació en cada sentit, no té voreres per a vianants (estàn segregades) i ets sents molt sol a les dues de la matinada circulant a 50 km/h. Però no és cert que en pocs metres es pass¡ de 120 a 50 km/h. Des de molts kms abans la velocitat està limitada a l'autopista a 100 km/h, i a mida que t'acostes al nucli urbà es va reduint el límit progresivament i amb la corresponent senyalització: 90, 70, 50.
En un raval de quatre cases hi poden viure quatre persones i algun nen, que tenen el mateix dret que qualsevol ciutadà a passar pel seu carrer sense més perill que el necessari. Tenim l'obligació de respectar la seva vida com la de qualsevol, i per tant limitar la nostra velocitat a 50 km/h o menys si ho creiem convenient (jo acostumo a travessar les poblacions amb l'autocaravana a no més de 40 km/h de velocímetre, uns 35 km/h reals.
La velocitat màxima de 120 km/h és considerada la més adequada per circular per autopista, no la de 140 km/h. Cap pais d'Europa, exepte Alemanya, la tolera a les seves autopistes, sent en el millor dels casos de 130 km/h a França però amb limitació a 110 si el ferm està mullat. Ah, i a Alemanya la recomanació es de 130, i si hi ha una limitació, sigui la que sigui, tothom la respecat escrupulosament. A Suècia la limitació en autopista és d'entre 90 a 110 km/h, i ningú, excepte algun turista espanyol o andorrà, es passa ni 1 km/h aquesta limitació, estigui on estigui i desagradi a qui sigui. A Noruega, si la carretera passa a prop d'una casa, una sola casa, la limitació és automàticament de 40 km/h. No cal dir que les sancions són fortíssimes i els estrangers les han de pagar al comptat. Afany recaptatori? Jo no ho crec doncs com que ningú es salta la limtació de velocitat es posen molt poques multes. I estic segur que la Tura seria molt feliç si aquí passés el mateix.
I en quant a les actuacions dels mossos res a dir, opino exactament igual que amb els professionals: han de ser els primers en donar exemple i per saltar-se una limitació, un stop o una preferència han de fer servir simultàniament senyals aqústiques i lluminoses. En cas contrari se'ls pot denunciar com van denunciar al Pasqual Maragall per anar en bicicleta pel centre de la Rambla de Catalunya.
Disculpeu l'extensió i la vehemència, no hi llegiu falta de respecte sinò convenciment.
Moltes gràcies!

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1188

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Quants punt et poden treure per circular a 30-40 kms/hora, al menys 300 metres, per sobre de la vorera, i a un pam de les portes de cases i comerços ???

Aixó és el que uns sonats dins d'un cotxe de la policía nacional van fer pel carrer més cèntric de Cerdanyola l'altre día.

Jo que ho vaig veure i em vaig esgarrifar, com la gent que ho va veure, ho vaig denunciar a la premsa, que ho ha publicat, però dubto que els hi facin res, doncs són l'autoridad.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1201

Quants punt et poden treure per circular a 30-40 kms/hora, al menys 300 metres, per sobre de la vorera, i a un pam de les portes de cases i comerços ???

Aixó és el que uns sonats dins d'un cotxe de la policía nacional van fer pel carrer més cèntric de Cerdanyola l'altre día.

Jo que ho vaig veure i em vaig esgarrifar, com la gent que ho va veure, ho vaig denunciar a la premsa, que ho ha publicat, però dubto que els hi facin res, doncs són l'autoridad.

Si no hi havia justificació i va sortir a la premsa... no crec que els surti gens barat als responsables. Les coses avui en dia ha canviat molt en aquest aspecte i els cosos policials cuiden més l'imatge que abans. Millor hauria estat, és clar, una denúncia en tota regla.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1202

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Toni, es veu que anàven buscant algú, però res justifica anar per la vorera amb el cotxe. El meu fill quant surt a la vorera a vegades surt corrents perque sap que no hi passen cotxes en canvi mai baixa de la vorera perque sap del cert que en passen.
Nomès faltaría que en sortir de casa haguèssim de mirar a banda i banda de la vorera.

Anar a la comissaría a denunciar a la mateixa policía ??
Encara se n'estaríen fotent de mi.

No fa gaire vaig haver d'anar perque un espabilat volia comprar amb una tarja robada i el comissari em va fer un discurs franquista en tota regla.
Jo dient-li que no, que així no, i ell erre que erre.

Els mossos no seran el deliri, perque el que compte son les persones, però segur que serà millor que el que tenim.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1205

Toni,
Primer de tot, perquè t'he d'agafar mania?, crec que les coses es poden dir de moltes maneres sense ofendre ni perdre el respecte a ningú, en aquest aspecte estigues tranquil!!.
Lleguint el teu escrit, em dona la sensació que els conductors professionals han d'esser Deus de la perfecció i que la resta de conductors poden tenir un descuit en un moment donat perque no ho son, doncs crec que justament un error davant d'un volant pot ser igual de greu per els uns i per els altres, hi ha sempre vides en joc, i m'atreviria a dir que davant d'una situació perillosa es possible que un sàpiga actuar millor que un altre, això ho fa la pràctica diària i la professionalitat.
Es cert que en tots els col·lectius existeixen persones que no ajuden gens a la resta de la professió, podriem anomenar per exemple policies, funcionaris, paletes, mecanics, metges i així una infinitat, però per desgràcia nostre a aquestes persones ningú les pot jutjar si no entres en un espiral de denùncies que moltes vegades no arriben enlloc, ni retirar-li tres puntets perqué no t'han atès correctament o per ser l'hora d'esmorzar i deixen plantada una fila de gent (quins pebrots!!!). Un a de ser responsable en la seva feina i no es pot justificar el que no es justificable, això va per tots els oficis inclòs els conductors professionals.
En relació al tema de l'alcohol, jo encara seria més intransigent, taxa 0 per tothom que tingui que conduir i per tots igual, això no ho he entés mai que deixin beure més a uns que d'altres, oi que no es compatible alcohol i conducció? doncs taxa 0 per tots!!!.
Les normes, sempre s'han fet en despatxos de Ministeris, Conselleries i regidories, però crec que moltes han quedat obsoletes i antigues, jo no dic que no hi hagi d'haver una limitació de velocitat per autopista però no em negaràs que l'actual de 120 es una mica ridícula, es per això que deia que anar a 140 per a mí no es cap temeritat sempre que la via, la climatologia i el trànsit o permeti, a partir d'aquesta velocitat pot arribar a ser greu.
I no parlem del tema de les multes, això que diuen que no es afany recaptatori, em fa riure i amb això si que no hi combrego!!!. Com es que quan un agent et para i no troba res per denunciar-te busca i rebusca fins a poder enganxar-te amb alguna cosa? a mí m'ha passat i el que em fot més ràbia es que finalment em va multar per un motiu que ni ell sabia que multava i era tot legal. Quantes vegades passa això?.
I per acabar, et comentaré el cas d'una noia de Manresa que va morir a consequència de tenir una topada amb la moto contra una patrulla de Mossos que es va saltar un samàfor en vermell anant d'urgència per una trista baralla de discoteca circulant només amb els senyals lluminosos encesos, doncs un cop fet el judici al sr. mosso no li ha passat res, es l'autoritat i estava justificat saltar-se el samàfor però ella tot i circular correctament, morta i enterrada...... . Que hagues passat si fos al revés?, cadascú que en tregui les seves pròpies conclusions.

Una abraçada Toni i disculpa l'extenció.

Salutacions a tots ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1261

Dos conductores catalanes pierden todos los puntos en la primera noche del nuevo carnet

# El primero conducía bebido y en sentido contrario por una autovía
# El segundo iba marcha atrás y borracho

Publicat avuí al periodico.com

Tots aquets malparits el que s'ha de fer es posarlos directament a la presó.
De que serveix que els hi retirin el carnet si en qualsevol moment poden tornar a agafar el cotxe?.
Carles es veritat que per probabilitats d'hores al volant els professionals com tu i jo tenim més possibilitats de que ens vagin restant els punts (Toni recorda que si ens quedem sense punts ens quedem sense feina), però també es cert que per probabilitats d'hores al volant tenim més possibilitats de no cagarla.
Ja porto vint anys de carnet professional i mai m'han possat una multa de transit, però també he de dir que (amb el meu cotxe) alguna vegada he passat dels límits. Ara ja aixó ha passat a la història.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1272

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Des dels 18 que condueixo, i durant uns anys he fet de comercial. No recordo haver pagat cap multa que no fos d'aparcament, i alguna d'elles molt discutible, no crec que de cop m'hagi de posar a tremolar.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1280

A casa meva hi han quatre carnets, i estabam parlan del carnet per punts
tres dels menbres de la meva familia som homes i tots tres preocupats
encanvi la dona es la unica que esta tranquila, diu fa 30 anys que codueixo i la setmana pasada li van posar la primera multa a Vic per
estacionar el vehicle demun la vorera 15 €
Senpre n'hi ha que estan de sort :evil:

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 3 mesos #1294

Avui, a l'autopista,n'hem vist una per treure tots els punts 4 vegades.
Tornàvem tranquilament per l'autopista, amb una mica de retenció, però podiem anar tirant bé. Si no recordo malament, a l'alçada de Sant Celoni han obert un 4rt.carril que anava directe cap a Barcelona. De cop i volta, al carril de la dreta un cotxe amb matrícula d'Itàlia i carregat a la baca amb la taula, les cadires i la planxa!!! ha posats els 4 intermintents i ha fet intenció de girar cap a l'esquerra per incorporar-se al carril directe a Barcelona !!!. En aquest punt estaven els mossos que se'ls han posats els pels de punta i els col... per corbata. Sort que tots anavem amb 4000 ulls i s'ha pogut evitar una desgràcia. El pobre mosso ha travessat l'autopista i amb cara d'ensurt ha fet circular al pobre "morito" que anava perdudíssim. El poli català no estava per multes, ni punts ni comes.

Re: CARNET PER PUNTS fa 17 anys 2 mesos #1446

Ningú es salta per descuit un límit de velocitat en més del 50%, ningú parla pel mòvil conduint sense adonar-se'n, cap professional es descuida de posar-se el cinturó de seguretat ni cap mensajero es descuida de posar-se el casc, ningú beu una o dues copes de conyac després de dinar més els dos gots de vi i la cervesa d'aperitiu sense saber que després tornarà a la carretera a conduir, cap professional avançarà sense veure la línia continua o en una corba sense visibilitat a menys que vagi torrat. Ja ho sé, 12083, que si perdeu tots els punts us quedeu sense feina (durant un temps), però suposo que la vostra assegurança ho cobreix i el vostre sentit comú i la vostra professionalitat ho impedirà. O tal vegada a un metge se li tolera més que a mi un error de diagnostic perquè en fa molts més que jo?
En el fons crec que estem d'acord, i esperem que les propostes de la Tura i del Pere Navarro de que el Codi Penal contempli determinades actituts al volat tirin endavant i acabin a la presó els que posen en perill la vida dels demés amb la seva inconsciència.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12