• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:RE: Re:RE: Re:RE: GPS per autocaravana fa 5 anys 9 mesos #49831

vinya va escriure:

omillet va escriure:

XaviF va escriure: Com que ens acabem d'iniciar amb autocaravana propia, estem amb els accesoris.

Estic buscant un gps per deixar permanent a l'auto. Quin em recomaneu?

Gracies.

Hola, nosaltres utilitzem el Sygic. El porte instal•lat en un mòbil amb Android que ja no utilitzem com a telèfon i que ha passat a ser el nostre navegador.
A més, hi ha la versió "Sygic truck" especial per vehicles com els nostres, pots posar les mides del teu vehicle, i, en teoria no et portarà per camins o carreteres per on no pugues passar.
Això sí, per si de cas, mai ens deixem els mapes en paper.
Salut.

Enviat des del meu ZTE BLADE A512 usant Tapatalk
Gràcies, aquest no le provat. Miraré de baixa la app per provar. Perquè el waze no mira alçades ni ampla del vehicle.
Salut

LLUÍS DE CANET
Potser donem un nou ús al meu mobil antic... Gràcies.

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:GPS per autocaravana fa 3 anys 9 mesos #52024

Bones!

A la app de Sigyc es poden posar les mides del vehicle? O només a la versió Truck?

Moltes gràcies!

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

Re:GPS per autocaravana fa 3 anys 9 mesos #52025

miquelarmen va escriure: Bones!

A la app de Sigyc es poden posar les mides del vehicle? O només a la versió Truck?

Moltes gràcies!

Només es poden posar les mides en la versió "Truck". Però no és automàtic, vull dir que cada cop que inicies una nova navegació has d'anar a configuració i dir-li que ets un camió, un cotxe, vehicle recreatiu i una altra opció que ara no recordo (però les mides només les entres una vegada). I compte amb lo de "vehicle recreatiu", perquè em dona la sensació que aquesta opció et fa donar una mica de voltes...
Mercè & Cia.

Re:GPS per autocaravana fa 3 anys 9 mesos #52027

merce67 va escriure:

miquelarmen va escriure: Bones!

Moltes gràcies!

Només es poden posar les mides en la versió "Truck". Però no és automàtic, vull dir que cada cop que inicies una nova navegació has d'anar a configuració i dir-li que ets un camió, un cotxe, vehicle recreatiu i una altra opció que ara no recordo (però les mides només les entres una vegada). I compte amb lo de "vehicle recreatiu", perquè em dona la sensació que aquesta opció et fa donar una mica de voltes...

Moltes gràcies!

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12