Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Com que ens acabem d'iniciar amb autocaravana propia, estem amb els accesoris.
Estic buscant un gps per deixar permanent a l'auto. Quin em recomaneu? Gracies. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Xavi, nosaltres el que fem servir es la app de Waze.
La pega es que no pots posar las mides del vehicle. Però aquest pont ens a funcionant molt bé. Tot amb amb temps real LLUIS DE CANET |
|
Moltes gràcies per la ràpida resposta, ara el descarrego. Habia estat mirant el garmin, pero entre 399 euros i l'app gratuita.....
|
|
El maps de google, sempre et dona un cop de ma.
Salutacions |
|
Abans de comprar res, prova el Waze. El google maps també funciona molt bé. Jo faig servir els dos. Però el Waze et dóna la informació al instant. Si algú passa debant teu i troba un accident pot posar el avís. Els radars, policia etc.
Mira algun vídeo tutorial. Per fer una idea. LLUIS DE CANET |
|
Una pregunta
El waze consumeix dades? Enviat des de el mòbil |
|
Sí, però el consum és molt baix. Es com fer servir el was. Podeu fer la proba, en el mòbil pots posar que et reguli el consum. Es a dir, té un limitador de consum de dades ( tots els mòbils el tenen) i pots posar que a 2 G faci un avís. Veureu que per el consum del Waze no salta. Feu proves, jo fa temps que el porto. Ja dic amb el google maps també. Però per avisos funciona molt bé. Pots posar avisos per els altres conductors com fort vent,cotxe parat, policia, radar. Aquest pont mà funcionat molt bé. També canvia la ruta ell sol si detecta una altre ruta millor( per trànsit o accident. LLUIS DE CANET |
|
Ara que no hi ha roaming, sens dubte un bon suport i el Waze.
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
El que em fa por es entrar a algún país on no entra el Roaming, tipos Andorra, Monaco, Suissa i donarme'n conte al rebre la factura.
|
|
Cert, Andorra és perillós... pots desconnectar les dades abans d'entrar (ho has de fer igualment, per les altres apps que gasten dades), però et quedes només amb l'itinerari que portaves calculat abans de desconnectar... a Android tens més navegadors, alguns off-line. No recordo els noms però buscant a google segur que en trobes. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
El mateix google maps pots baixar las indicacions (al buscar un recurregut, ell mateix et pregunta si vols baixar la ruta) així pots fer la ruta per els llocs que no tenen lo del Roaming. Salut LLUIS DE CANET |
|
No havia sentit això del waze.
Normalment usem Here, que no usa dades, o google maps. Amb waze, també et passa que et pot portar pel mig de camps on només acostumen a passar tractors si realment és el camí més curt ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Pots posar si vols permetre camins o no. A la configuració de la App.
Feu la proba, uns días, encara que sigui per na a treballar o trajectes que ja sabeu el camí. LLUIS DE CANET
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
|
Hola companys!
Nosaltres usem el TOMTOM (tot i que ja tenim els mapes una mica caducats). Aquest estiu, quan vam estar a Txèquia vam usar Sygic i ens va agradar igual o més que el propi Tomtom. Les veus també estan en català i, atenció, els mapes te'ls pots descarregar i fer-los servir offline, amb la qual cosa estalvies dades! L'aplicació i els mapes es poden instal·lar en targeta SD de manera que no ocupin lloc de memòria principal. La pega: la versió de prova és plenament funcional però només una setmana. M'estic plantejant compra-la ja que em va anar molt i molt bé. Quan caduca, es pot fer servir però sense veus. Si la proveu ja em direu què tal! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per enric72.
|
|
Gràcies per l’aclariment sobre waze
Personalment utilitzo l’Igo posat a la ràdio doble din i Maps.me cuan agafem la moto ja que van força be i no gastan dades pero també instalare el waze ja que fa patxoca i el portaré com complement Enviat des de el mòbil |
|
Us dono les gràcies per totes les possibilitats que em doneu, jo pensava que era triar entre Tom Tom o Garmin únicament.
|
|
Suposo que falten molts més. A veure si surt més informació.
LLUIS DE CANET |
|
Hola,
Nosaltres anem amb una teulet on hi tinc el Sygic, en la versió premium, i la veritat és que va molt bé, Ja que tal i com han dit, no consumeix dades. i al tenir els mapes a la SD, tampoc t'omple el dispositiu, ja que alguna mapes son bastant pesats. També tens l'aventatge que segons on vagis et descarregues només els mapes que necessites i la resta els elimines, això va bé, per si tens problemes de capacitat del dispositiu. En la versió gratuita també va prou bé, ja que et perds les notificacions de veus però el trajecte el pots seguir sense problemes. Tot i així, en aquest aviatge a Brusel·le, se'm va penjar algunes vegades i crec que amb l'ac hi ha alguns problems de cobertura, ja que laparell no té visió neta al cel. Per altra banda, la propia ac té el 2 din amb l'IGO, que no falla per cobertura, però a nivell de preparar la ruta és molt més ferragós, ja que no pots veure bé quines son les rutes que et proposa, i canviar-les sempre és complicat. per això sempre portem a ma un mapa de paper, que aquest no té problemes de cobertura.... salut, kms i república!!!!!!!!!!!!!!!! Salut, Kms i República!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
Hola, nosaltres utilitzem el Sygic. El porte instal•lat en un mòbil amb Android que ja no utilitzem com a telèfon i que ha passat a ser el nostre navegador. A més, hi ha la versió "Sygic truck" especial per vehicles com els nostres, pots posar les mides del teu vehicle, i, en teoria no et portarà per camins o carreteres per on no pugues passar. Això sí, per si de cas, mai ens deixem els mapes en paper. Salut. Enviat des del meu ZTE BLADE A512 usant Tapatalk |
|
Gràcies, aquest no le provat. Miraré de baixa la app per provar. Perquè el waze no mira alçades ni ampla del vehicle. Salut LLUÍS DE CANET |
|
|