Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Bones,
no coneixia aquest giny. I pels comentaris que feu sembla interessant per no perdre el contacte. Me'l miro i a veure si me'n surto. Ja us diré. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La veritat que es molt pràctic. La majoria de vegades entro als foros amb aquesta aplicació.
Al tenir-la en el mòbil es molt fàcil estar al dia dels foros. Ja ens diràs com t'ha anat. Salutacions! Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
Em caldria que comproveu si tot funciona, doncs ha sortit una actualització que he implementat. I ja se sap que a vegades les actualitzacions serveixen per espatllar allò que funcionava.
![]() Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Webmestre, doncs, no s'ha espatllat res. Segueixo connectant-me. |
|
Em segueix funcionant bé
|
|
Correcte
Deixeu-me que us digui una cosa ...jo sóc català Pau Casals a les Nacions Unides Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Tot correcte, webmestre !
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Fa uns dies (no sé precisar si 3-4-10) que em torna a fallar el Tapatalk.
Només per anar a Totcàmping (l'utlitzo en alguns fòrums més). 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Hola Eva!
A mi també em passa! |
|
A mí també... i és com accedeixo normalment als forums... ara he entrat des de la web, però m'és molt més fàcil fer-ho des de Tapatalk (quan funciona...)
Efectivament per altres forums segueix funcionant, o sigui que és un problema específic d'aquest. |
|
No m'havia assabentat.
Proveu ara. Hi he posat la darrera versió (encara beta) que tapatalk té per aquest fòrum. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Ara ho faig desde el mobil
Sembla que va be Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa ...jo sóc català Pau Casals a les Nacions Unides Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Funciona! Moltes gràcies!
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
siiii! funciona ! Gràcies!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
A part de l'usuari Vinya, més gent teniu problemes ?
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Quina mena de problemes? que no actualitza temes?
|
|
Provo de contestar amb el mòbil a veure si va.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Sí que va ![]() Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|