Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Bon dia companys i companyes!
Una pregunta. Algú utiliza l'aplicació Tapatalk per accedir a aquest forum des del mòvil? Es que em dóna un error quan introdueixo les meves credencials per accedir-hi i són les correctes. Pot ser que no es pugui utilitzar Tapatlak per aquest forum? Salutacions i gràcies! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En el passat s'ha pogut, i després es deixa de poder, suposo que les actualitzacions de la plantilla o el que sigui desmonten alguna cosa. Jo estic igual que tu.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Ok, doncs, aclarit. Moltes gràcies! ![]() |
|
He fet una actualització. Podeu provar si ara us funciona ?
Jo no la utilitzo i no hi penso mai en cercar les actualitzacions que va fent. Aquesta aplicació està feta per "monetitzar" o guanyar algun diner amb el volum de tràfic que se'ls hi envia, i la veritat és que mai els hi he fet massa atenció. (no me'ls he cregut mai gaire que em vagin a donar res). Quants l'useu? Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Jo l'utilitzo i ja funciona, gràcies webmestre.
Al mòbil va molt bé consultar i si cal escriure als fòrums amb el tapatalk, a més que dóna alertes d'activitat als fils subscrits. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Jo també l'uso.
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per codriver.
|
|
hola, bon dia a tots i totes,
no l'he fet servir mai, el tapatalk, me l'acabo de baixar i em sembla que funciona correctament salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
A mi em surt el mateix missatge quan hi provo d'entrar amb el mòbil. A d'altres fòrums que uso (ACPasion) hi segueixo entrant sense problemes. :-(
|
|
Miraré la setmana que ve a veure si trobo alguna raó per a l'errada que us dóna.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
A mi aquests errors em passen durant temporades amb diferents fòrums. Ara per sort ja puc tornar a accedir a Totcamping des de tapatalk. Per cert, a tapatalk diu que som 161 els seguidors de totcamping que l'utilitzem.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Hola, bona nit.
Jo si utilitzo el Tapatalk. Es mes us vaig coneixer degut a aquest programa, ja que l'utilitzo per altres fòrums de webs campistes tambè, i d'altres. Tambè a mi em surt l'error aquest de: "Class K2 table..." M'agradaeia poder utilitzar-lo tal com faig amb els altres fòrums. Si això depen i està a la ma del webmestre, doncs s'agairia... Salut. |
|
Bona tarda, sóc nou al fòrum des de fa una estoneta i no he aconseguit fer funcionar Tapatalk amb aquest forum (el tinc funcionant sense problemes amb d'altres). La veritat és que va bé per tenir-ho tot centralitzat i, en especial, per mirar-ho i contestar des del mòbil. Em surt l'error lleig famós de : "Class K2 table..." al mirar de fer login...
Qualsevol ajuda serà ben rebuda |
|
De fet jo només puc entrar com convidada (llegir). Tampoc em puc loginar, tinc el mateix problema que es descriu més amunt,
|
|
Hola, bon dia a tots i totes,
A mi em passa el mateix Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Companys, dir-vos que ja em puc connectar amb el meu usuari.
|
|
Jo també m'he pogut identificar. Records des d'Austria
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Un altre que també s'ha pogut enganxar amb Tapatalk sense més problemes
|
|
No se em sembla que puc enviar
Sent from my iPhone using Tapatalk Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Si, me enganxat sense problemes
Sent from my iPhone using Tapatalk Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
|