Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Donsc com cada estiu toca fer reconte de l´aribada de la gent... esperant que no hagi hagut cap ensurt.
No s´si som els primers... però avui començo la tornada a la rutina. Hem estat a Escòcia la major prt del dies, parant en Anglaterra una mica, tant a la pujada com a la baixda: Linconl, Alwick, Chester, Stonhege..uns dies a Disney i uns altres al poble, Escòcia ens ha agradat.... però em trobat molta pluja que ens va fer canviar l´itinerari i deixar coses de banda. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona dia,
doncs bé, només dir-vos que nosaltres també hem tornat de vacances, divendres nit. Hem estat quasi tres setmanes per Bèlgica, gaudint de les seves cultures, la seva natura i sobre tot del seu clima suau que de fet també el buscàvem: fresqueta i pluja, és clar que per allà sap ploure. I aquest clima suau que hem gaudit ha fet més dura la tornada amb aquesta onada de calor que patim per Catalunya. Així que us posaré una foto refrescant del Parc Natural Hautes Fagnes-Eifel, a veure si alleugereix la xafogor. Salutacions i que passeu unes bones vacances els qui encara les teniu. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Ben tornats i a preparar la propera !!!
|
|
Uns altres que ja correm per aquí, des del diumenge.
Venim de Suïssa, on les temperatures varien molt amb l'alçada. Per al nostre gust ha fet calor de dia, tot i que per suposat res com el que ens hem trobat a l'arribar a casa. A Suïssa visites un racó i en descobreixes tres més que has de deixar pendents, o sigui que hi ha feina per anys, jajaja. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Nosotros hemos pasado 14 dias en los Pirienos ,Calano-Franceses.
Estuvimos en el Valle de Aran en la zona de la Guingueta d' Aneu, ( aqui hay una ruta interesante de bunkers de la guerra civil),Salts de comials en el port de la Bonaigua,( donde hicimos una buena caminata hasta llegar a la cascada)salardu( dormimos en la área) bueno es más bien un trozo de terreno destartalado,luego fuimos a banys de tredos donde nos llevaron con jeep hasta el barranco d e la ratera y llegamos al refugio dels colomers donde vimos marmotas, esta zona forma parte de la ruta de carros de fuego ( mitica) es un poco durilla pero merece la pena, de ahi ya pasamos a Francia, a bagneres de luxon,la val du Lys donde hicimos una mega excursión preciosa hasta unas cascadas de Lys, de ahi pasamos al Tourmalet , al Pic du midi( 30 eu por persona para subir con el funicular)era la noche de estrellas fugaces y habia mucha gente que se quedaba para poder ver el espectáculo..., despues seguimos a l lago de la payolle en el col d' Espin que es un lugar increible, Loudenvielle yluego volvimos a bagneres de luxon porque nos encanta, despues a pla de beret donde fuimos al pueblo de montgarri,( unos 6km ),Isil, esterri d' aneu i para casa. Hemos pasado frio, caminado muchiiiiisimo, buscado fresas, frambuesas, setas, flores, hemos dado de comer a los animales ,y hemos aprendido como viven los osos de nuestros pirineos,. Hemos cargado las pilas! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tiramillas.
|
|
Bon dia,
òndia Tiramillas, quina bona ruta que heu fet...quasi he notat la frescor de l'alta muntanya des d'aquí, el Baix Llobregat, que estem patim una xafogor tropical. Prenc nota dels teus comentaris , perquè a part que m'agrada molt el Pirineu, sempre és un bon destí per dedicar-li un parell de setmanes o més de vacances...i sense fer molts quilòmetres. Salut!! Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Tenen molt bona pinta aquestes rutes vostres, Tiramilla y Mace...
Eva.. veig que aquest any heu trobat una mica mes de calor. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
Quina foto més xula!!
Nosaltres no hem tingut gaire sort amb el temps. Bona part de Mull i l´illa de Skye la vam fer tota amb pluja. No hem vist cap posta de sol i vm canviar plans per anar cap a l´interior ja que fer costa amb aquest tems no mereixia la pena... Em queda penden tornar-hi a veure si puc gaudir d´una mica de millor temps. No vam fer excursions ja que el resultat seria 4 parells de sabates empapades sense posibilit de eixugt ràpid.. Però ens va agradar malgrat tot. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Last edit: per matrix.
|
|
caram Matrix
després de tants km. que faci mal temps,sincerament es pot qualificar de putada. de totes maneres,quan nosaltres vam visitar Irlanda el temps ja va ser terrible, anabam amb remolc-tenda i la pluja ens va fer que ens interesessim per l'ac nosaltres tambe tenim ganes d'anar-hi a Escocia, com dius tot i el mal temps, per les fotos, es veu espectacular salutacions |
|
Ostres Eva i family, aixo si que es un dels palers bons d'aquesta vida poder-se relaxar aixi i en aquestes altures i paisatge tant bonic, m'hen alegro que hagi anat tant bé
Salutacions |
|
Només us falta la música de l'avecrem...xup-xup
El bany devia de ser d'allò més agradable Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Marta, ja és mala pata. A nosaltres ens va ploure poc o molt força dies, però no tant com expliques, que ja és mala pata no enganxar aquelles postes de sol esplèndides de la costa atlàntica.
Crec que a Escòcia hi van menys turistes que els que hi anirien degut a la pluja i als midgies, potser per això segueix essent tant verge. La veritat és que aquella sensació de soletat i pau ens encanta, i per a nosaltres, que ens agrada la fresca (encara que no disfrutem amb la pluja, però sol anar emparellada amb la fresca que ens agrada), és un destí que ens tira a tornar-hi. Jofranc, el bany efectivament va ser una passada. Vam passar la nostra vergonya, desfilant tots quatre guarnits amb el barnús, tovallola i sabatilles blanques per entremig dels excursionistes. Però un cop a dins, genial ! Jo vaig haver de sortir un parell de vegades a refrescar-me a la intempèrie, ja ens van avisar que ho havíem de fer en plan sauna, entrant i sortint. El summum va ser quan ens van demanar si volíem res per prendre. Tinc una altra foto com aquella, però amb els refrescs (o Proseco, segons el cas...). El dia anterior havíem estat caminant per aquesta glacera amb un guia de l'escola d'alpinisme, en un grup de 16 persones, juntament amb la família Carlosk75, i va ser un altre dia impressionant. Josep Maria, jajaja, efectivament som a l'olla del "caldo". És més, l'escalfen per sota amb foc de llenya !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Hola!! Nosaltres ja portem dues setmanetes per aquí. Encara bo que no ens hem gastat totes les vacances..perquè la depre post-vacacional així està més controlada.
Vam anar a la Bretanya, aquest cop amb una germana, tot i que d'entrada voliem fer el mateix que la Tiramilles vam canviar d'idea per la por a passar calor i a les possibles carreteretes ![]() A La bretanya repetiem per segon cop...ens va ploure més que fa cinc anys però vam veure llocs nous i aprofundir més els que ja coneixiem...ens havia quedat pendent caminar per aquells senders tan bonics dels penyassegats de les puntes de Raz, PEn-hir...ens vam entretenir més en les postes de sol..vam disfrutar de sol i fresqueta a l'hora...tant que no ens podiem creure a la tornada tanta calor de cop!! Eva, quina pinta l'olla, jjaja!! Bona foto. ![]() La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
Last edit: per iogui.
|
|
Glòria, la Bretanya la tenim pendent, i crec que m'encantaria, però em fa una por terrible de trobar-la molt atepeïda de gent a l'estiu.
Hi ha llocs bonics i tranquils fora de les rutes trillades? Són aquests llocs on heu estat ara caminant i gaudint de les postes de sol? 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Quins viatgets!!!
Nosaltres finalment a finals de juliol vam poder fer el canvi de caravana a autocaravana. Ens vam posar a arreglar-la i tot i que ens falta arreglar la dutxa ens vam decidir a estrenar-la. Res, tres dies, vam arribar ahir però han estat genials!!! Realment ens alegrem del canvi! A veure si ens veiem aviat en alguna trobada. |
|
m'hen alegro que el canvi hagi estat positiu, ara anar-la possant al vostre gust
només volia recordar-vos que a partir d'ara a l'hora de pernoctar cal aplicar-hi el sentit comú i deixar-la sempre ben tancada, son eines que fant set a la gent que viu del robo Salutacions |
|
Gràcies Jofranc!
Que la deixarem ben tancada ja en pots estar ben segur. Jo encara no les tinc totes amb això de pernoctar. Diguem que sóc una mica, bastant poruga. Ja hi hem posat panys de seguretat i ara hi posarem alarma per si obren portes i també amb sensor a dintre per si detecta moviment. En David ja riu perquè estic al dia de tots els didpostitius referents a seguretat! jejeje Suposo que mica en mica hi agafaré més confiança. A reveure! |
|
El nostre primer viatge llarg amb la auto va ser en el 2005 precisament Bretanya i una part de Normandia.
Ens va encantar però hi vam trobar gent a tot arreu.....menys a la peninsula de Quiberon on les postes de sol son espectaculars..... Les nostres filles tenien 9 i 11 anys i em meu nebot 13 per això vam buscar llocs alternatius per a ells.... La ruta que vam fer va ser: Badalona Vichy- Paris Parc Esterix Rouen Etretat Honfleur Arromanches( ruta del desambarcament ) Mont saint Michel Saint Malo Dinan Paimpont Bosc de Broncéliande( bosc de Merlin) Josselin Quimper Concarneau Pont aven carnac quiberon belle.ille kerné a la tornada vam parar al parc de Puy du fou i oradour sur glane. hi vam estar tres setmanes i ens vam deixar de veure molts llocs perque anvem xino xano per això hi hem de tornar!! |
|
La Bretanya!!! Totalment recomenable. La meva mare s'escriu amb una bretona des que tenia uns 13 anys per aprendre el francès. Van fer molta amistat i hem anat diverses vegades a casa seva i ells han vingut. Jo no em canso de visitar aquella terra. De fet l'any que ve potser ens animem a fer el nostre primer viatge llarg cap allà.
|
|
|