Benvingut,
Convidat/da
|
|
De suggeriments, no sé que dir-te a part dels impermeables perquè l'estiu és quan més plou. Però no passa res, has de fer com ells: bona protecció, un calçat que es pugui mullar i ignorar la pluja.
I les bicis, que als PPBB donen molt de joc, fins i tot per arribar a llocs que no deixen acostar-t'hi amb vehicle; si podeu carregar-les a l'autocaravana, no ho dubteu. I si et falta algun lloc més per afegir a la teva llsita, el meu relat, en castellà, el vaig penjar a viajarenautocaravana: www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=8745 però també anavem amb els nens que eren petits, vull dir que predominen llocs més per a la seva edat: passejades, llocs a l'aire lliure, etc. Salut, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Dons nosaltres aquest estiu ens toca treballar, pero al mes d'octubre que tenim les vacances volem fer ruta o be pels Castells del Loire o be alguna ruta per Espanya.
|
|
![]() A l'Agost farem la resta de vacances a la Bretanya. Hem vist que hi ha moltes àrees per les autos, ja hi varem estar fa 20 anys amb caravana i sabiem que algun dia hi tornariem. Ah, i el Mont Sant Michel!!!! Quan pugui faré un blog amb els meus viatges amb autocaravana, amb informació detallada. |
|
Tenim la Bretanya pendent per algun any d'aquests, o sigui que estarem pendents.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Marce.... m´ha agradat el teu mapa de la ruta de vacances... curiòs!
Bretanya.... tinc ganes de tornar... bons records!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres per raons familiars, no podem anar massa lluny, per tant si no hi ha res de nou farem un petit tomp de 4 o 5 dies pel pirineu, que com molt be diu en Marce encara queda algun recò per quedar-hi bocavedat
Que tingueu unes bones vacances (compte amb la carretera) |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jofranc.
|
|
Nosotros este año aun no sabemos que hacer,el dia 29 de julio por la tarde saldremos y el primer dia estaremos en Leucate y el dia 26 de agosto queremos ir a la feria de Dusseldorf ,entre medio sobre la marcha ,podemos estar por la Bretaña o Normandia que aunque hemos estado muchas veces nos encanta para estar tranquilos o por Alemania u Holanda ,cada dia decidiremos la ruta,la ventaja de ir en AC y no tener que reservar nada.
El dia 10 de Agosto tengo Sintron y tengo dos opciones ,pasar por el sur de Francia hasta el dia 9 y venir a Barcelona al Clinic a hacermelo o hacermelo en algun hospital de Francia o de Alemania,decidiremos sobre la marcha si decido probar un hospital de fuera. Podemos pasar por Munich a tomar unas cervezas etc. Un año arrancamos en direcion Galicia y en Burgos cambiamos de direcion y nos fuimos a Noruega. Saludos Amador |
|
Amador, a eso se le llama viajar en libertad !!!
Yo soy incapaz, con lo que disfruto preparando el viaje, me moriría de aburrimiento todo un año esperando para improvisar, jajaja. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
A mi també ma'agrada preparar els viatges amb tranquilitat, però penso sovint que les "noves tecnologíes" treuent un punt d'aventura a les nostres sortides ja que ho portem tot una mica massa planificat sense dejar lloc a l'improvisació. Per sort soc una mica negada per aquestes modernitats i encara soc adicta als plànols de tota la vida, als folletons de turisme i a les guies de viatges; St Google és un complement que utilitzo a petites dosis...
A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
![]() Respecto i admiro aquest esperit d'improvització d'Amadorp. Això és viatjar amb llibertat!!! |
|
Doncs nosaltres acabem d'aterrar de la primera tungada de vacances. Com fem cada any, primer fem l'escapadeta i després uns dies de panxing.
Aquest any hem triat Holanda. Hem fet una petita aproximació al país i ens hem quedat amb moltes ganes de plantar l'auto a qualsevol de les seves arees per autocaravanes i fer sortides amb la bici a nord i a sud, a est i oest. El temps del que disposàvem no era massa i, si voliem fer un tastet, hem hagut de deixar per una altra ocasió molts llocs: els monuments i les pedres no es mouen de lloc però els moments que hi passem amb els que estimem només es viuen una vegada. Així que crec que hem gaudit molt del que hem fet i del que hem vist. Carlos, nosaltres no vam arribar a anar a Texel. El dia que ho pensàvem fer va ser l'únic dia que ens va ploure de valent. La resta de dies no ens podem queixar de la climatologia, només ens va ploure una mica a Amsterdam, però res que impedís visitar la ciutat. Si vols alguna informació, només cal que demanis. Una recomanació: no cal que aneu carregadíssims de menjar fresc: fruita, verdura, carn... Allà n'hi ha al mateix preu que aquí i boníssima. Neus, jo també penso que la capacitat de sorpresa s'està perdent amb tantíssima informació i planificació dels viatges. Amb tant internet, dos dies abans ens vam adonar que no teniem un mapa !!!! Nosaltres ens vam marcar una rutilla amb el que creiem que haviem de veure. Alguns llocs ens han sorprès molt gratament però d'altres ens han decebut potser per massa espectativa. |
|
Montse,
Pren nota de el que comentes ![]() Portem les bicicletes, ponxos, paraigües i moltes ganes de marxar,jeje. Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
monrib2123 ha escrit:
bon dia Montse, si no es molt preguntar, en quants dies heu fet Holanda, es que nosaltres tambe hi anem i nomes tinc 15 dies, si aqui l´hi restem els dies de pujada i baixada, queda poquet, pero es lo que hay!!! Records |
|
El nostre primer viatge amb AC va ser a Holanda. Teniem 3 setmanes i vaig preparar la ruta visitant Luxemburg, alguna cosa de Belgica (Bruseles, Brujas, Lieja ...)i un tour circular per Holanda. Acostumats a viatjar amb cv ens van sobrar dies que vam aprofitar per passar per Eurodisney i un cop a Espanya 4 dies al Pirineu.
... Sen's van quedar coses per veure, pero axó passa inclós en el més llarg dels viatges !!! Guardo un bon record d'aquest pais i és un dels llocs que tinc ganes de repetir. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Piti, a més de voltar per Holanda, hem fet paradeta a Bruges, Brusseles, Paris i Eurodisney. Si sumem els dies d'anar i tornar, els dies efectius a Holanda han estat 9. Com ja he dit, ha estat una aproximació, en cap moment hem volgut conèixer el país en profunditat, només un tastet que ens ha servit per saber que aquí estem a anys lluny del seu civisme.
Quan marxeu ???, encara hem d'acabar de buidar l'auto, així que quan recuperi el mapa i les anotacions, et passo la nostra ruta. Carlos, m'he deixat de comentar-te que no cal que matineu gaire: a la majoria de llocs les visites comencen a les 11. Així que a menys que hagiu de fer ruta o excursions amb bici, us ho podreu prendre amb calma ![]() Neus, potser és que el temps ens ha acompanyat i quan hi ha sol les coses es veuen diferent, però m'ha sorprès molt gratament. Com que el nostre neerlandes és molt justet (més aviat nul), ens hem quedat sense saber moltes coses. Però ara a casa, revisant les fotos, els apunts i amb l'ajuda d'internet, anem ampliant coneixements i encara tenim més ganes de tornar. |
|
Montse, nosaltres també vam tenir un temps força bo y entre altres coses sempre recordarem l'eclipse total de sol que vam poder veure des del delta del Rhin. Crec que va ser l'any 1999 i aquell dia va estar una mica emboirat, cosa que ens va permetre contemplarlo sense que ens fes mal a la vista.
He vist les fotos que has penjat al "facebook" i els molins i els canals em porten molts bons records. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nosaltres vam trepitjar Holannda un mes de Maig del any 90, amb sol gairebé sempre i fresqueta al vespre.roterdam, volendam , Marken, delft,la haya, alssmer etc, etc, i com no Amsterdam,tinc molt bon record,( va ser el nostre viatge de nuvis) jejjejejej aviam quan hi tornem.....
|
|
Jo tambè penso que hem perdut la capacitat de la "sorpresa"... ja l´any passat , vaig llegir els relats sense fotos....i aquest any.... tampoc m´he les he mirat.... i poca informació... nomès els llocs importants.. els que coincideixen la majoria d ela gent... o els petits desobriments que han ant fent....ja m´hi trobarè la sorpresa del lugar allà.....
Montse... m´alegro que hagi anat bé aquesta part de les vacances.... Nosaltres acabem d´arribar d´una setmaneta al poble i dimecres marxem cap a Croàcia...em fa una por la calor.....!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres ho teniem tot preparat per anar als Alps Francesos i a Suissa, però tenim el cotxe una mica "fet pols" i ens fa por arrastrar la caravana tant lluny, per por que ens deixi tirats en qualsevol moment... així que estem improvisant que podem fer.. i ens fa gracia anar a Cantabria, pero he vist que el Jepi a anat a Les Landas(que no coneixia) i sembla molt interesant, em sembla que improvisarem sobre la marxa. L'important es poder sortir, descobrir nous paissatges i poder descansar.
|
|
Marta, això vostre són vacances de milionari: vacances a l'hivern, a l'estiu, a la tardor, a la primavera... i més d'un cop !!! Jo de gran vull ser com tu !!!!
I per la calor no pateixis, nosaltres portàvem paraigües i canguritos, i la pluja i mal temps el tenim a casa !!!! Xanu, ja tens raó, tan és el destí, el que hem de fer és sortir (encara que sigui a la cantonada ![]() Maria Jose, a per la segona lluna de mel ![]() |