Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,ja som a l'època estival i molts ja teniu les vostres vacances triades.D'altres com sempre a última hora triem un destí.
En el nostre cas de ben segur que repetirem a Las Landas on hem descobert un petit paradís per convinar les nostres vacances i les dels nostres fills ja grandets.A nosaltres ens agrada molt fer km amb bicicleta pels seus carrils inacabables d'aquella zona i als nois fer surf i sortir de gresca a les localitats Franceses. Però i vosaltres que fareu????? Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs nosaltres repetirem a Leucate. Bàsicament parem "panxing", platjeta, música i, de tant en tant, alguna visita cultural. I menjarem musclos, of course (les ostres no són sant de la nostra devoció).
Mercè & Cia.
|
|
Donsc.. el nostre destí d´aquest any és Croàcia.,una petita mossegada a Montenegro (kotor) i pasarem per Mostr i Sarajevo (Bosnia), també mosegarem Esloveina, de pasada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres tenim tant bon record de Croacia que l 'altre dia parlavem de tornar quan puguem i aprofitar les seves aigües cristalines molt mes del que vam fer.....Jo em quedo amb el parc de plitvike que justifica el viatje per si sol,la peninsula d' istria i sobretot les marevelloses illes.
nosaltres vam caure en el herror d'abarcar molt, aprofitar i ja que hi erem fer varis paisos, vam fer eslovenia, croacia i bosnia.herzegovina i enserio per la manca de temps et deixes el millor, nomes visites els llocs turistics, els mes enomenats i prou, i l'essencia la deixes d'un costat.En aquest viatje vam aprendre a fer un pais si mes no tot a fons que podem. Aquest any nosaltres visitem terres del nord. Ferem una volteta per England i no abarcarem mes , simplement trepitjarem Edimburg perque li fa gracia a la nostre filla però Escocia es mereix un viatje per si sol en una altre ocasió. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tiramillas.
|
|
Doncs nosaltres farem una petita ruta entre l'Aveyron i el Cantal amb l'intenció de visitar alguns dels " Les plus beaux villages de France".
A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Tiramillas.. tns raó.. l´ansia de veure tot el posible quan fem molts km.. a vegades, fa que ho gaudim con es cal... però això es valora desprès... quasi sempre.
És posible que d´aqui a poc tornm a Noruega... i t´aseguro que sea d´una altre manera. ah... i pren nota de les teves vacances.. que segur que faré preguntes aviat. ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Last edit: per matrix.
|
|
Hola, la nostre intenció es anar a Holanda, visitarem el que poguem, ja que nomes tenim 2 setmanetes al Agost.
Bon viatge. |
|
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Carlos, seguint el vostre itinerari m'ha semblat que no passareu per Aachen y la maravellosa catedral de Aquisgrán amb la tomba de Carlomagny i el seu tessor en un museu anexa.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Neus,
Gràcies, me’l miro (de moment m’ho he anotat en la ruta per que a més ens ve de camí). De Alemanya no hem mirat res ja que anem pe veure on va néixer/viure la meva sogra i visitar la família de Esther, i com relativament ens queda a una ‘alçada-distància” raonable estant en Holanda de tornada entrem i ja tenim prou farcida la ruta de Holanda, però estem oberts a més propostes de ruta ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Hola a tots! nosaltres tenim un dilema!, voliem anar cap a asturies o una zona de frança que estigui a una distància semblant, què ens recomanarieu? Ens agraden les zones tranquiles i naturals. Hi heu estat per asturies? què tal per anar-hi amb autocaravana?, moltes gràcies i disfruteu les vacances.
Per cert al meu poble, Sant Quintí de Mediona, l'ajuntament ha vist amb bons ulls la possibilitat de fer una àrea d'autocaravanes, quan la facin ja us avisarem, una abraçada! |
|
Aquest any les coses estan pitjor que mai
![]() ![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
Carlosk75,
Nosaltres em anat dos anys a Texel. Un cop varem deixar el cotxe en el parquing del port, varem agafer el ferry, varem llogar les bicis a l'illa i vem fer una execursió amb bici per l'illa.(40km aprox.i la filla tenia 9 anys) El segon cop varem anar a acampar a granges i cases rurals que hi han moltes a l'illa( una era una hípica i l'altre era una fabrica de llavors). Com a coses importants, els dos fars, te un moli que feien servir per bombejar els canals. La resta com molts pobles d'Holanda. Salutacions |
|
cargol, nosaltres havíem anat per Astúries abans de tenir l'autocaravana, sempre per Setmana Santa, i ens va agradar moltíssim.
Suposo que la part de la costa a l'estiu estarà més saturada (fins i tot a l'hivern Cudillero ja era complicada en cotxe), però espero que les zones de Taramundi i Picos de Europa no estiguin massa atepeïdes. Sense oblidar la bona sidra, diuen que al triangle format per villaviciosa, Gijón i Nava. Una petita lectura per anar fent boca: elviajero.elpais.com/articulo/buena/vida/Delicias/golpe/culi...0080621elpvialbv_7/T I bons formatges, nata amb gust de nata (com mai no havia provat), vedella, etc. Pel que fa a França, castells de Loire? Més lluny i Bretanya? Muntanya al Pirineu? Josep Maria (Nouespai), de debó que espero que aquesta maleïda crisi vagi afluixant la pressió que fa sobre tots nosaltres. De vegades costa de veure si hi ha llum al final del túnel (encara que la teoria digui que sí). Espero que pugueu fer uns dies de trencament amb tot plegat, passejar i reposar, i carregar piles, que sempre convé. Al Pirineu diu que les piles es carreguen molt bé !!! Josep Maria (ixent2), havia vist els vostres preparatius per a Romania, espero que els pugueu dur a terme, després de tot el romanès que has practicat als fòrums d'aquell país !! A tothom en general, que aquests viatges us permetin gaudir de la família, una mica de repòs, gastronomia, i experiències per a explicar !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Nosaltres tenim pocs dies i anirem no massa lluny i que faci fresqueta. Conclusió: el Pirineu de Lleida i una mica més enllà.
Pels quatre dies que hi serem no farem gaire cosa fora del previsible: alguna excursió, romànic, natura, pànxing, etc. Encara que m’agradaria trobar i visitar una cosa que es diu la falla nordprienenca o FNP, que és la fractura que talla l’escorça terrestre i que separa les plaques ibèriques i euroasiàtica... Ja veieu, la gent habitualment va a la muntanya a buscar bolets, i d’altres (els preocupants) hi busquem falles ![]() Per animar el fil us poso un perfil o tall geològic del Pirineu on surt la FNP. Salutacions i que tingueu bona ruta en els vostres desplaçaments. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Veig que ja teniu clar visitar Texel. Vam anar fa anys als Països Baixos, i en lloc de Texel, vam optar per Schiermonnikoog, que és similar, però una mica més al NE, crec recordar.
Al seu dia ho vaig descriure així: Schiermonnikoog: l'illa-parc nacional. Des de Lauwersoog (Groningen) s'agafa un ferri que et porta a la propera illa de Schiermonnikoog, convertida actualment en parc nacional. El ferri només admet persones i com a únic vehicle la bici. En el mateix port de sortida pots comprar el bitllet combinat de ferri (anada i tornada) + bus a la illa + lloguer d'una bici, encara que tu pots portar la teva. Després d'un zigzaguejant recorregut (per evitar els bancs de sorra) el ferri arriba a l'illa, paradís de les dunes, les aus i alguna foca o mamífer marí (els prismàtics no van donar per més). Això si ,gran part del dia va estar plovent. Com sempre la bici és imprescindible per moure't i així visitar els seus llocs més pintorescos: platges interminables, un enorme búnquer i diversos fars, etc. Per dedicar-li un dia sencer. I una foto: Salutacions i no oblideu els paraigües o impermeables. Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Hola Marce,
Em miro Schiermonnikoog i cóm encaixa en la ruta, m'he fet una Guia de Viatge prou farcida i possiblement haurem de descartar poblacions per visitar, però ‘sobre paper’ no vull descartar res ja que com dius amb la meteorologia habitual de Holanda potser fem canvis sobre la marxa. Portem paraigües i ponxos amb la intenció de passejar-los i no fer-los servir ![]() Qualsevol suggeriment és benvingut ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|