• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43550

Nosaltres tambe hem rebut les entrades, passarem per saludar, moltes gracias,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43555

...Doncs jo encara no les he rebudes :(:(:( , però no crec que trigui massa en tenir-les a casa.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43557

Nosaltres també les tenim :) moltes gracies, ens veiem al SITC

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43566

Neus ha escrit:

...Doncs jo encara no les he rebudes :(:(:( , però no crec que trigui massa en tenir-les a casa.

Salutacions

Espero que t'arribin en breu, varem enviar-les totes al mateix moment...
Estaré atent a que comentis que ja les tens.

Salutacions!
Accedeix a les nostres xarxes socials:
facebook
twitter
movelip

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43567

Moltes gràcies "Buena Ruta" !!!
Estava segura que no trigarien en arribar, i ja les tinc a casa. Si no passa res tenim previst anar a la fira el diumenge, i passarem a fer-vos una visita.

A reveure.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43568

Bé doncs, Moltes gràcies a tots i a TotCamping.cat
Agrairem les vostres visites.

FINS AVIAT i BONA RUTA!!
Accedeix a les nostres xarxes socials:
facebook
twitter
movelip

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43569

carai, soc l'últim!
les vaig rebre divendres!!
ja hem fet els plans per dissabte vinent!
ens veiem a la Fira!!!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 8 mesos #43575

Avui hem rebut les invitacions. Gràcies i fins el cap de setmana.

Ció

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43608

¿ Que tal està la Fira aquest any ?

... Nosaltres hi anirem demà al mati !!!

A reveure.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43616

Ahir vam anar a la fira i vam pasar per l'estant de Buena Ruta, on vam poder saludar a la Carme i el seu fill Jordi, per donar les gracies per les invitacions que ens varem donar.
Novament moltes gracies

També hem possat cara als noms :) aixi un altre dia quan ens trovem ens podrem saludar.
Una abraçada

Last edit: per Jofranc.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43617

Neus, doncs a nosaltres ens va semblar que i mancaban molts paisos d'Europa i contrariament han fet aparicio molts paisos del magreb i orient mitjà
Voliam mirar la zona d'Escocia i les illes i no vam ser capaços de trovar rés, ni tant sols d'anglaterra :(

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43618

Bona tarda,
jo hi vaig anar divendres tarda. Per cert: el socis de Lleidatur, club.lleidatur.com/turisme/inici.aspx ,presentant el carnet a l’entrada del C/Lleida (com no podia ser d’una altra manera :laugh: ) teníem pas franc.
I la veritat és que la fira em va decebre una mica, la vaig trobar una mica pobra, suposo que la crisi també ha arribat al turisme. I de fet em van dir que havien cridat a algun distribuïdor de autocaravanes i caravanes per omplir , perquè si no amb un pavelló i escaig hauríem enllestit la fira. Jo anava amb la intenció de passar la tarda, com d'altres anys, però en menys d’una hora vaig tenir prou per arreplegar informació de possibles destinacions.
Conclusió: com sempre està bé per recollir informació per a futures sortides. Però pobra en quantitat. La crisi, ja se sap.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43620

Jofranc ha escrit:

Neus, doncs a nosaltres ens va semblar que i mancaban molts paisos d'Europa i contrariament han fet aparicio molts paisos del magreb i orient mitjà
Voliam mirar la zona d'Escocia i les illes i no vam ser capaços de trovar rés, ni tant sols d'anglaterra :(

Joan, avui hi anàvem amb la mateixa intenció, recollir informació d'illes escoceses. I rien de rien...Això sí, de França hem agafat força informació que ens pot anar bé per Setmana Santa i per caps de setmana llargs.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43621

Jofranc, MarceCRN i Eva, Hi hem anat aquest matí i coincidexo amb vosaltres: faltaven molts paisos europeus.

Hem passat a saludar i a donar les gràcies a Bona Ruta per regalar-nos les entrades, i hem tingut la sort de coneixer personalment a la Carme i al Jordi, que ens han tractat maravellosament be.
... Carme, Jordi, gràcies de nou; esterem pendents dels nous projectes que esteu preparant !!!

Ja de sortida ens hem trobat en Josep Mª i l'Elena (nouespai) que feia temps que no veiem i em qui hem pogut xerrar una estoneta.

Ara toca mirar i ordenar tota la paparassa recollida i fer dentetes d'aquells llocs que somniem visitar algun dia.

Una abraçada.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43632

Els companys de Buena Ruta estan contents amb la resposta que els usuaris han fet a la seva oferta d'entrades i volen col·laborar amb TotCàmping per realitzar més activitats que ja tenen mig enllestides, així que aviat oferiran més coses...estigueu atents!!!
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Buena Ruta regala entrades per al SITC fa 10 anys 7 mesos #43634

Nosaltres vam pasar divendres... i tenim la mateixa impressió. Vam estar parats una estona al stand de Buena Ruta, però en Jordi estava parlanta amb un altre xicot i al final vam marxar sense poder agraïr-li les entrades.... :huh:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12