|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Buena Ruta regala 10 entrades dobles, per assistir al SITC, als primers 10 usuaris que escriguin demanant-ne una, dient que han vist la invitació a TotCàmping.
Més informació a la portada. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A veure si estem de sort !
Gràcies per la iniciativa, webmestre. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola tots,
Hem començat a rebre correus electrònics amb les vostres peticions d'entrades. A bé d'una bona transparència en l'hora d'adjudicar-les, actualitzarem des d'aquí com van les demandes. - Carlos López - Eva Verdaguer - Marta Gonzalez - Jaume Pérez - Juan Carlos Arranz - Ció Jover - Neus Company - Jordi Poch Salutacions a tots i Bona Ruta!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Buena Ruta.
|
|
Webmestre,
Gràcies per la informació, ho he demanat a través de la seva web. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
epaaaa
ja ho deia ma mare: el que matina, Deu li ajuda! jo ja tinc premi!! ens veiem ala Fikra, gràcies a Buena Ruta!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Doncs a veure si hi coincidim
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Espero que en veiem a la fira.
Us felicito per la iniciativa. Fins aviat. Juan Carlos Arranz. |
|
|
Acabo de demanar les entrades. Ara falta tenir una mica de sort i ser dintre dels 10 primers que les demanen
Gràcies i a reveure !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Demnana i concedida!! BRavo!!
Moltes gràcia a tots dos.. webmestre i Buena ruta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Actualitzem dades:
- Carlos López - Eva Verdaguer - Marta Gonzalez - Jaume Pérez - Juan Carlos Arranz - Ció Jover - Neus Company - Jordi Poch Gràcies a tots!! |
|
|
Gràcies a tots per la iniciativa.
Ció |
|
|
Bona Ruta, moltes gràcies per inclouren's !!!
... Ens veurem a la Fira Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
ELS 10 PREMIATS:
- Carlos López - Eva Verdaguer - Marta Gonzalez - Jaume Pérez - Juan Carlos Arranz - Ció Jover - Neus Company - Jordi Poch - Joan Sanmartí - Maria Arrufat Gracies a tots i a Totcamping!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Buena Ruta.
|
|
Gracies per les entrades, espero poder-te saludar a la fira
Salutacions Joan Sanmarti (jofranc) |
|
|
Gracies per les entrades, tant a Webmestre com a Buena Ruta
|
|
|
Moltes Gracies a Buena Ruta, m'han dit que m'enviaran tambe una invitació encara que estigues fora de concurs. Ara nomes falta rebre les entrades.
|
|
|
Hem rebut les invitacions !
Moltíssimes gràcies !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
També hem rebut les invitacions.
Molt agraït Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Invitacions rebudes!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hem rebut les invitacions, moltes gracies, us farem una visita si no hi ha res de nou
Salutacions |
|
|
|
|