• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:150 euros de multa itv fa 11 anys 11 mesos #39672

És incompressible que a l'época de les grans tecnologíes i nous sistemes de telecomunicació, la DGT no s'assabenti de les normatives dictades pel ministeri d'industria, i a la GC, els mossos o les ITV no tinguin coneixement d'aquestes o altres normatives.
Per desgracia el nostre pais està dirigit per una gran quantitat de personatges incompetents (politics, directors de departaments o presidents de companyies) que haurien de fer de "picapedrers" de les obres del AVE en comptes d'estar cobrant uns sous altissims que surten dels nostres impostos per unes feines que no saben fer.

Quan la nostre AC va complir els 2 anys vam rebre una notificació per passar la ITV; vàrem trocar per confirmar-ho i ens van dir que si, que era correcta. Ens vam passejar de la ITV del CIM del Valles a la ITV de Granollers, i tot i que els hi demanavem que ho comprovesin, ens aseguraven que la teniem de passar als 2 anys. Finalment, i convençuts de que era als 4, vam anar a la ITV de la Zona Franca de Barcelona. Allà, el Sr de l'oficina va cridar els dos ingeniers de l'empresa que ens van confirmar (sense cap dubte) que la teniem de passar als 4 anys.

Tot-plegat, per confirmar algo que ja sabiem, ens vam estar passejant durant tot un matí.

Manolin, sabes que te sacarán la multa, pero el mal rato que te han hecho pasar, y el tiempo perdido para obtener las normativas de la ITV y hacer el recurso ante los mossos, esto, no te lo abonará nadie ...

Saludos
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:150 euros de multa itv fa 11 anys 11 mesos #39677

Manolin, pot ser et serveixi. http://www.webcampista.com/foro/foro-campista/29507-denuncia-una-ac-por-la-itv.html
Jo porto la normativa a l´auto, per si de cas.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:150 euros de multa itv fa 11 anys 11 mesos #39687

De fet a mi em va passar algo semblant a la Neus.
Després de fer-me passar la ITV als 2 anys, alhora de signar la conformitat va donar la casualitat que el cap de sala no hi era en aquell moment, i me la va signar l'enginyer o Cap de l'estació, el qual es va extranyar d'aquella revisió i va dubtar en aquell moment sobre si l'havia d'haver passat.
Jo vaig marxar, i ell sembla que va anar al despatx a consultar-ho, i al donar-se compte de l'errada, va ser quan em van trucar.
Tot va ser una casualitat, sinó fos per l'enginyer, a hores d'ara encara estaria amb la certesa de que era als 4anys.
De totes maneres em vaig emprenyar molt quan vaig tornar a la ITV.:woohoo::woohoo:

Re:150 euros de multa itv fa 11 anys 11 mesos #39733

Depen de la clasificació del vehicle.
Autocaravana: als 4 anys, despres cada 2 anys fins als 10 anys, despres es cada any.
Vehiculo mixto adaptable vivienta: als 2 anys i despres cada 2 finas als 10 anys, despres es cada mig.
Heu de mirar com teniu la classificació del vehicle, a part d'aixo, quan els hi don la gana ho canviïen.
Mireu a la pag web d'ITV.

Re:150 euros de multa itv fa 11 anys 10 mesos #40157

:( MALDITA SEA AUN ESTOY ESPERANDO NOTICIAS DEL RECURSO QUE PUSE PERO TODAVIA NO ME HA LLEGADO LA MULATA SOLO TENGO LA PAPELETA VERDE QUE ME ENDOSARON LOS MOSSOS(SABEIS CUANTO SUELE TARDAR MAS O MENOS ) PUES CADA FINDE QUE SALGO BOY CON EL MIEDO POR SI ME VUEVEN HA PARAR :sick:

Re: 150 euros de multa itv fa 11 anys 8 mesos #40654

:clapping: Hoy he recibido la resolución que mande y que alegría pues es a mi favor(esto es lo que pone RESOLC.-Deixar sense efecte la denuncia indicada i arxivar les actuacions) :drinks:

Last edit: per manolin.

Re: 150 euros de multa itv fa 11 anys 8 mesos #40658

Manolo te veo revolucionado,con la resoluccion de la multa.¿la pagastes, o no?.
Un saludo.(y dime por donde andais)

Re: 150 euros de multa itv fa 11 anys 8 mesos #40659

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2848
  • Gràcies rebudes: 151
manolin ha escrit:

:clapping: Hoy he recibido la revolución que mande y que alegría pues es a mi favor(esto es lo que pone RESOLC.-Deixar sense efecte la denuncia indicada i arxivar les actuacions) :drinks:

Enhorabuena, es lo que tocaba pero a veces estas cosas cuestan mucho tiempo !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12