|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Vinga Merçe que encara hi ha esperances.
Sort a tots aquells que hi assistiu el dilluns. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies Mercè per tot el que t'estàs preocupant i movent per aconseguir una àrea d'acs a la nostra ciutat, i la informació que ens vas donant. A veure si hi ha sort dilluns i hi pot assistir-hi el màxim d'associacions! Seguiré els esdeveniments...
nosaltres tb estarem treballant.. Una abraçada per tu i per a tots! Edito: quan deia treballant em referia a la feina jo, i el meu marit amb exàmens. Nosaltres no ens movem dins del mon de les associacions i no hi tenim res a veure amb aquesta iniciativa de MATARó, ni tampoc ens hi podem comprometre, ara per ara. Sento la confusió... La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per iogui.
|
|
ATENCIÓ: LA RODA DE PREMSA DE DILLUNS S'HA AVANÇAT A LES 11:00 - HE ENVIAT UN CORREU A LES PERSONES INTERESSADES, PERÒ PER SI DE CAS...
Mercè & Cia.
|
|
|
Us adjunto un parell de notícies sobre la roda de premsa d'ahir. Moltes gràcies a David, Josep Maria, Maverick i Joan Galtés (UCC) per fer l'esforç d'assistir-hi amb la poca antel·lació amb què vam rebre l'avís. Avui he parlat amb la Lluïsa Corominas i m'ha dit que les primeres impressions han estat molt bones, a veure si aconseguim que s'ho repensin.
www.capgros.com/noticies/detall.asp?id_noticia_portal=20600&sec=138&portada=1# www.elpunt.cat/mataro/article/3/17-politica/12676-el-pp-de-m...-dautocaravanes.html Espero que els enllaços s'obrin bé. En el Capgros podeu deixar els vostres comentaris, podem aprofitar per fer més "soroll mediàtic". També m'han dit que hi havia un periodista de La Vanguardia i El Periódico, o sigui que ja estarem a l'aguaït de noves notícies. A més, aquest vespre hauria de sortir a la tele de Mataró. Intentaré gravar-ho (si em deixen els meus fills, és l'hora de Hanna Montana!) Mercè & Cia.
|
|
|
D'entrada de soroll ja s'he n'ha fet.Esperem que doni els seus fruits.Gràcies a tots aquells que vareu fer possible aquesta roda de premsa i als que hi vareu participar,i com no a la merçe.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per iogui. Raó: l'emoticó està solet
|
|
La verdad es que la nota de prensa me ha parecido que por parte c.Xicola había un discurso muy incendiario, hacia un ayuntamiento que nos permite la pernocta, poner a Mataró en la lista negra y declararlo non grato para las AC, me parace excesivo, la munición se tienen que optimizar
Creo que se tiene que continuar negociando con todos los grupos, como hemos estado haciendo hasta ahora en el resto de municipios y parlament. sALUTACIONS Lo siento pero cuando estoy cabreado me sale mi idioma de cuna. |
|
|
|
|