|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Avui m'han confirmat que finalment no es farà cap àrea per autocaravanes a Mataró. Com sabeu, al desembre del 2007 l'Ajuntament de Mataró va aprovar per unanimitat una proposta presentada pel partit popular sobre la creació d'una àrea d'autocaravanes a Mataró. Des de llavors, alguns de nosaltres hem tingut reunions amb membres d'aquest partit i ens hem posat a la seva disposició per explicar-los quines són les necessitats del col·lectiu autocaravanista. El mes de juliol vam organitzar una trobada d'autocaravanes que, donades les dates, va ser un èxit. Des de llavors ningú de l'Ajuntament (concretament de l'IMPEM, Institut de Promoció Econòmica, que és qui tenia l'encàrrec d'estudiar el projecte), s'ha posat en contacte amb les persones que vam participar en l'organització de la trobada. Sí que sé, per terceres persones, que a l'octubre es van reunir amb una associació (no sé si la federació d'associacions, no estic segura), i el club Hymer per continuar treballant en el projecte.
L'excusa, perquè és una excusa, és que Mataró ja està ben dotat per donar serveis als autocaravanistes, doncs hi ha un càmping amb tots els serveis a tocar de la ciutat i, per tant, i donada la crisi, no veuen viable gastar-se els calerons en crear una àrea. Jo he contestat que malgrat totes les reunions, no havien entés en què consistia una àrea, i a qui donava servei, ni la filosofia dels viatgers itinerants, i que possiblement la gent que pararia en una àrea a Mataró ara passarà de llarg, i no entraran pas al càmping. I que em sabia molt greu, com a mataronina, que es deixés perdre aquesta oportunitat. El que m'emprenya de tot això, a banda de no poder tirar endavant un projecte com aquest, és que si no s'haguéssin equivocat al trucar, ni tan sols m'hauria assabentat (em tenien com a persona de contacte, com si jo soleta manegués tot el "cotarro"). Bé, deixo ja el totxo. De totes formes, sapigueu que a Mataró està permés aparcar i pernoctar amb l'autocaravana, inclós a primera línia de mar (almenys de moment). Quan estigui una mica més inspirada enviaré una carta a l'IMPEM, més que res per quedar-me més tranquil·la i mostrar el meu desencís. Gràcies a tots pel vostre suport. Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Caram, Mercè, si que em sap greu, donada la il.lusió bolcada.
I en temps de crisi no sobra pas la despesa salarial de cap polític? 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Sap molt de greu que després de tota la feina realitzada donin un NO per resposta.Està vist que en aquest pais nomes es pensa en guanyar diners i de forma ràpida.
Merce, com molt bé has dit, haurem de passar de llarg d'aquesta població. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
De pena, no entenen res !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gracies Merce per haver-ho intentat
|
|
|
Mercè, m´imaginop que estaràs molt decebuda per la noticia. No hi ha cap correu on poder enviar la nostra opinió?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Al dir que NO a un area d'autos, es una llastima que una ciutat com Mataro no tingui tots els serveis que caracteritzen a una població moderna, turistica i cosmopolita com les del litoral francès o italià. No hauriem d'admetre un NO com a resposta, ara be, el primer seria estar units i fent força, pero el nostre tarannà ens fa ser comodes, pasotes, conformistes, ... i sense algú que tiri endevant i agafi sense por el timó, crec que ens costarà fer coses positives per nosaltres mateixos.
Anims Mercè,estem amb tu. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Raboga, tens alguna idea?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Mercè,
És una llàstima que aquesta iniciativa que has intentat tirar endavant, s’hagi cancel•lat amb excuses de crisis i dient que existeixen serveis de pagament... És evident que el govern de l’ajuntament de Mataró s’equivoca. En qualsevol cas rep una abraçada per tot el que has fet Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Bones,
Trista noticia aquesta... Les autoritats o no acaben de compendre, o tenen por d'enfrentar-se als tot poderosos amos de campings, la diferencia entre anar de camping o el que necessitem els autocaravanistes, un trist lloc on poguer aparcar, viudar aigues grises i negres, on poguer omplir aigua neta i pagar (no gratuitament) per les nostres estades. Es a dir, no es una inversió a fons perdut, ho recuperen amb les pernoctacions. ...Trist... Jordi - ClanMayo
ClanMayo |
|
|
Hola colla.
Merçe ens sap greu que despres de tantes reunions,trobada(superguapa) i tot el intringolis,ara ens quedem tots amb un pam de nas.La paraula crisis es porta a tots els limits i es l'excusa perfecte a tots els ambits,als laborals,als ajuntaments etc. Gràcies per la dedicació que hi has possat juntament amb d'altre gent.Una altra vegada serà. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Avui he parlat amb la regidora que va fer la proposta al ple de l'Ajuntament. M'ha promés que ens queixarem... Ja us informaré quan tingui més dades, no patiu.
Mercè & Cia.
|
|
|
Gràcies Mercè per els esforços que has posat. Una vegada més ens trovem davant del deconeixement del nostre tipus de turisme.
|
|
|
Quina llàstima ufffffffff.......
Em sap greu Mercè , amb la il.lusió i temps que hi has dedicat.... Estem amb tu pel que faci falta!!! Mª José |
|
|
No et desanimis Merçe, ha sigut una bona feina.
Amb aixó de promocionar areeas d'autocaravanes es bastant habitual que després de perdre un grapat de temps, et diguin després que no. Jo estic arriban a la conclusió que als ajuntament de la costa es casi imposible , els del interior es mes fácil encara que poden estar anys pensan-so. El que es mes fàcil son les iniciatives privades, com la de "les MASIES DE CATALUNYA" P.E. Encants de Subirats 16 llocs de pernocta. Avinyonet Area de servei i pernocta, Sant Vicents benzinera amb serveie per AC, Calaz area de serveis per AC en benzinera, properament en Vilanova i G un altre benzinera. A amposta una iniciativa privada volia crear un area d'autocaravanes casi de luxe i van se l'ajuntament i els serveis territorials els van posar pegas, ara que el privat a desistit ens diuen que no han rebut cap petició (Despres d'anar tres vegadas a Amposta i Tortosa). Posiblement hauriem de fer cartes de protesta, aquesta tarda el proposaré a junta d'autocaravanes de la UCC, per enviar una com a Club. Salu i naims Merçe que ho has fet molt bé. |
|
|
La mentalitat de sempre s'imposa (ja hi ha un càmping), i ara suavitzat amb l'excusa universal que serveix per tots els àmbits (la crisi).
Amb totes les AC que transiten per la NII, que no son poques; es perd una bona ocasió de fer de Mataró una ciutat més accessible. Ho lamento! |
|
|
Estem en lo de sempre.....els politics !!! només pensen en els seus interesos, aixos a ells no els hi dona cap redit de cap tipus i per tan......lamentable
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
NOTÍCIES DE DARRERA HORA!!!
El proper dilluns, dia 9 de març, la regidora de l'Ajuntament de Mataró Lluïsa Corominas ha convocat una roda de premsa per demanar explicacions sobre el projecte de l'àrea per autocaravanes a Mataró. La roda de premsa serà a les 12:00h a Mataró (pendent concretar el lloc). Estem convidats a participar-hi. De moment ens han confirmat la seva assistència la Sra. Chicola, de la Federacció d'Associacions d'Autocaravanes (FEAA), el Sr. Joan Galtés, president de la secció d'autocaravanes de la UCC i el Sr. Andreu Casadevall, conegut al nostre fòrum com a "Maverick", membre de la junta directiva de la secció d'autocaravanes de la UCC. He demanat al David (EvaV) si podria assistir-hi algú de la PACA, i també li he fet arribar la invitació al nostre webmestre. M'ho confirmaran el més aviat possible. Malauradament, jo no puc anar-hi a aquesta hora, doncs com la majoria de vosaltres estaré "guanyant-me les garrofes". Si algú té interés en assistir-hi, feu-me arribar un privat el més aviat possible (entre avui i demà abans del migdia) amb un telèfon o correu electrònic de contacte. Gràcies! Mercè & Cia.
|
|
|
Bona nit, Mercè.
En David ho ha comentat a una persona de la PACA, que li ha suggerit que ho pengi al fòrum intern de la PACA. Ha posat aquest text: ******************** El próximo lunes 9 de Marzo la Regidora del Ayuntamiento de Mataró, Lluisa Corominas, ha convocado una rueda de prensa para pedir explicaciones acerca del paralizado proyecto del Area de Autocaravanas de Mataró. La rueda de prensa será a las 12 H. en Mataró (pendiente de concretar el lugar). Estamos invitados a participar en ella, de momento han confirmado su asistencia; Sra. Chicola (FEAA), Sr. Joan Galtés (Presidente Sección Autocaravanas de UCC) y el Sr. Andreu Casadevall (Miembro de la Junta Directiva de la Sección Autocaravanas de la UCC). Entendemos que sería interesante que asistiera alguien representante de la PACA. Si alguien está interesado en asistir, por favor que contacte conmigo antes de mañana jueves al mediodía. Muchas gracias. Antecedentes ********************* En diciembre de 2007 el Ayuntamiento de Mataró aprobó por unanimidad una propuesta presentada por el Partido Popular sobre la creación de una Area de AC's en Mataró. Desde entonces ha habido reuniones informativas con miembros de este partido, para explicarles las necesidades del colectivo Autocaravanista. En julio de 2008 se organizó un encuentro de Autocaravanas, que dadas las fechas fué un éxito. Desde entonces nadie del Ayuntamiento se ha puesto en contacto con las personas que organizaron el encuentro. El pretexto es que Mataró ya está bien dotado para dar servicio a los Autocaravanistas, ya que existe un Camping con todos los servicios, casi en las misma ciudad. Por lo que dada la crisis, no ven viable gastarse el dinero en crear una Area de Autocaravanas. *************** La rueda de prensa es convocada por la regidora que presentó la propuesta de creación de la citada Area en el pleno del Ayuntamiento, por lo que es nuestra oportunidad para pedir explicaciones. Salut, Saludos, Best Regards, À Bientôt, Tschüß, Ciao, Matta ne, Zàijiàn, David 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Eva i David, moltes gràcies. He intentat entrar al fòrum de la PACA, per veure si hi havia respostes, però no permet entrar a convidats (o almenys, no he sapigut fer-ho). Bé, ja estarem en contacte.
Mercè & Cia.
|
|
|
|
|