• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27613

por si os va bien , os lo podeis bajar por azareus/torrent desde este link;

http://torrentz.ws/torrent/806697/Microsoft-Autoroute-2007-www-softzone-org-1S-32L

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27614

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27636

Joseluisgisela, gràcies per facilitar l'enllaç. Aquest cop sí que me l'he pogut instal·lar. Ara falta només veure com funciona i si farà el que jo vull...
Carles, moltes gràcies pel teu oferiment.
Mercè & Cia.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27642

por si os va bien , os lo podeis bajar por azareus/torrent desde este link;

http://torrentz.ws/torrent/806697/Microsoft-Autoroute-2007-www-softzone-org-1S-32L

Hola,

Entro a la pàgina però no sè on haig de clicar per descarregar-me el programa, em donèu un cop de mà?

Gràcies

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27646

Mireia, si fas clic a l'opció NewTorrents.info, s'et començarà a descarregar amb Ares o emule, el que tinguis (almenys a mi m'ha funcionat així). Un cop descarregat, l'executes i et generarà un arxiu zip, que un cop descomprimit instal·larà el programa. L'opció que deia en Josep Lluís (Azureus) a mi no m'ha funcionat.
Sort!
Mercè & Cia.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27648

Mireia, si fas clic a l'opció NewTorrents.info, s'et començarà a descarregar amb Ares o emule, el que tinguis (almenys a mi m'ha funcionat així). Un cop descarregat, l'executes i et generarà un arxiu zip, que un cop descomprimit instal·larà el programa. L'opció que deia en Josep Lluís (Azureus) a mi no m'ha funcionat.
Sort!

Mercè, tinc el windows vista i no puc instal-lar ni l' emule ni l' Ares, tinc el Bitcomet.

Li dono on dius i se m' obra una altre pantalla:

www.newtorrents.info/

Si li posso buscar Autoroute, hem diu que no ho troba.

HELPPPPPPP PLEASEEEEE

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27651

Mirypaco, jo també tinc el Vista i sí que hi tinc l'Ares.
Només t'ho dic perquè si t'interessa tenir-lo, sàpigues que sí que és possible amb el Vista.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 8 mesos #27652

Per, cert... he volgut provar si es descarregava i a mi només se m'obre la pàg del NexTorrents.info però no s'inicia cap descàrrega.

Ho he provat amb l'Ares engegat i sense ell, i passa el mateix, per tant, suposo que no ve de tenir l'Ares o un altre programa similar de descàrregues. :(

Jo sempre me l'havia baixat amb l'emule, encara que fos lent, però era el que s'utilitava més comunament. L'Ares és més ràpid, però algunes coses no les hi he trobat i, en canvi, sí en l'emule.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12