• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27574

Com molts de vosaltres, estem planificant les vacances d'aquest estiu. Ja tinc identificats uns quants pobles i ciutats que voldríem visitar, i voldria saber si coneixeu alguna aplicació que permeti situar aquests punts en el mapa del país per, a partir d'aquí, establir rutes entre els diferents llocs.

El Via Michelin i Campsa, tal com jo els conec, no em permeten fer això...

Gràcies per endavant.
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27575

Mercè, jo sempre he utilitzat L'Autoroute de Microsoft. Em permet escriure tots els pobles que vull visitar, em troba on són, li puc demanar la millor ruta (t'ho ordena, si vols), canviar l'ordre, buscar llocs interessants a tants km a la rodona d'un lloc concret...

Jo me l'he baixat sempre amb l'emule. Si proves l'Ares suposo que també el trobaràs, amb l'avantatge que és molt més ràpid.

Si tens algun dubte, ja ho saps...

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27576

Gràcies Mireia, vaig a veure si aconsegueixo descarregar-lo.
Mercè & Cia.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27577

yo uso el Google Earth, pero parece mucho mejor lo que dice Mireia, voy a ver si me lo descargo tambien,
Mireia, luego nos haces un curso intensivo.
por cierto, ¿que version?

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27581

Doncs jo,tambe faig servir el google hearth, el meu Navagedor i el via michelin.
Pero per planificar be la ruta, encara soc de la vella escola, uns bon mapes i marcar els punts. De veritat els programes, (tambe faig servir un al despatx que es profesional per transport) van molt be per localitzar llocs, pero per traçar les millors rutes (mitja i llarga distancia) no m'hen refio.
El punts cardinals i sabe per on surt el sol i per on s'amaga en tot moment en fa orientar-me millor que qualsevol navegador. M'encantar porta la contaria al navegador i pirulejar-lo.
Ara bè si d'un punt (longitud, latitut) es tracta de trobar, aqui es on un GPS funciona millor ( les brujules estan acabades senmpre i cuant et quedi bateria a l'aparell)
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27585

Tonio... la versió no sé quina dir-te. En principi el programa es va actualitzant però no sé si existeix la 2008 (el nom de la versió és simplement l'any d'edició). Prova a veure quina trobes.

Eps, no sé si t'és igual pero tingues en compte que hi ha vesions que només són en un idioma. Mira de trobar la que està en espanyol o la multilingüe.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27586

Tonio,
Ayer y a raíz de este hilo me puso a descargar la versión 2007 miraré que ok y multi-idioma, solo vi un enlace de descarga el resto eran versiones anteriores.
Ya te informaré si ok a la 2007.
Saludos
:)

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27590

Igual que en Tortugueta, sempre m'he refiat més dels plànols que de les noves tecnologies.
Quan tinc que preparar un viatge compro el plànol del lloc i faig fotocopies. A mida que llegeixo guies i catàlags setnyalo els llocs d'interés a l'hora que prenc nota del que hi ha per visitar a cada lloc.
Un cop tinc el plànol ple de "garabatos" comenso a juntar els punts buscant sempre el millor camí.
Un cop fet aixó és quan començo a calcular el kilomatratge ; abans de tenir internet amb l'autoroute 2003 i 2005, i ara amb la guia campsa.
Preparo un petit dossier amb els llocs per visitar, els llocs per passar i les distancies. A mida que anem fent camí li donu els punts al navegador (garmin Nuvi) perqué em porti per on jo vui.

Si per quansevol cosa fallen els satelits o el navegador no tinc problema, amb el planell arribaré a tot arreu.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27594

Jo em sembla que sóc de baixa tecnologia :(
Pels viatges de llarga durada, a algun país per exemple, primer intento llegir tot el llegible (llibres, guies, webs, revistes, etc) que em permetin fer una llista dels llocs d’interès, independentment de la seva situació relativa; Quan vam visitar els Països Baixos, vaig identificar uns 50, de tot tipus: infantils, urbans, rurals, naturals, tecnològics, culturals, etc.
Després marco la ruta però a lo bèstia. Exemple Països Baixos: “entrarem pel sud-est, pujarem per la franja costera fins dalt de tot i baixarem cap el sud per l’interior, de nord a sud”, però sense concretar carreteres ni res, a lo bruto.
I sobre aquesta “ruta a lo bèstia” començo a ordenar els destins visitables , per ordre d’aparició en la ruta. La resta ho decideixo sobre la marxa, cada dia o la tarda antierio: tant les rutes de cada dia com el destí definitiu, que dependrà del clima, els ànims de la família, el temps disponible, etc. També al llarg d’aquesta ruta general marco els possibles llocs de repostatge per a l’autocaravana.
L’única concessió a la tecnologia: la ruta d’aproximació al país de destí me la marca un planificador de rutes, per allò de l’estimació de temps i els € en combustible i peatges. I això si: el mapa michelin del país en qüestió.
I ja està...massa pedestre, em sembla :( .
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27595

Marce, em sembla que tu i jo som de la vella escola ;-) . Jo, a més de la "ruta a lo bestia" hi afegeixo la improvisació, una "ruta sobre la marxa" :mrgreen:

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27599

Gràcies a tots pels vostres suggeriments, que segur tindré en compte. En quant a l'Autoroute, a veure si algun informàtic em pot ajudar. He descarregat l'arxiu "Autoroute 2007 Full Gps Europe Installation All Language.exe", que en executar em genera un arxiu amb el mateix nom, però l'extensió "zip". El problema és que no puc descomprimir-lo ni amb WinRar ni amb WinZip, em surt el següent missatge: "No se puede abrir el archivo. No parece ser un archivo comprimido válido". I així estic. ¿Algú sap com solucionar-ho? Potser provant de descarregar-me algun altre arxiu?

Moltes gràcies per endavant!!!
Mercè & Cia.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27600

Tonio i resta de companys,
Ja tinc l'Autoroute 2007 (versió english), sinò el trobes te'l puc donar.
Salutacions :)

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27601

merçe jo tinc a la meva dona que es una crack en aixo de planificar viatges jo nomes segueixo les seves ordres i les poso al tomtom no em falla mai fins i tot em sorpren amb la quantitat d'informacio que treu veig que el Xavi te a la seva dona tambe per aixo de planificar viatges :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Paco

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27602

Com puc fer perquè m'ho enviïs? Per correu electrònic? Si és així, t'ho envio per privat.
Gràcies!
Mercè & Cia.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27603

És un DVD, si esteu a BCN ciutat te'l porto, sinó en la trobada de Lleida hi ha algún amb el qual et vegis sovint li dono.
Ja em diràs

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27604

Carles, et contesto per privat. Gràcies!
Mercè & Cia.

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27607

Jo tinc un planificador excel·lent, d'altíssima tecnologia: us el recomano... la meva dona imprimint relats, subrallant llocs, mirant guies, mapes ,etc...

;-)

Aquesta tecnologia almenys saps que no falla mai.

:mrgreen:

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27610

¿ya la has probado (quiero decir si ¿si ya has jugado?) ¿que tal es?

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27611

Tonio,
No lo he probado, lo he descomprimido del ISO para instalarlo y después he visto que funciona.

Este fin de semana intentaré dedicarle tiempo, pero si quieres te lo grabo a DVD y esta vez tú vienes a mi barrio.:mrgreen:
Saludos :)

Re: Planificador de viatges fa 13 anys 6 mesos #27612

vale, ya me diras cuando te va bien,
por lo que dice Mireia parece muy interesante.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12