• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Nueva área para autocaravanas en Blanes... fa 15 anys 4 mesos #27457

Sembla ser que algun "company" té entès que vaig anar a la famosa butifarrada, sento dir-li que no, no vaig tindre el plaer de compartir-la amb els assistents, aixi que tindra que buscar altres motius per a convertir-me en dolent...

I ben bona que era la botifarra !!!! :mrgreen:
Alguns dels que van anar a la botifarrada han donat suport al contenciós, hem seguit dormint al carrer tot i la prohibició, i d'altres moralment som amb vosaltres i en cas de mobilitzacions seríem els primers de ser-hi. Tots som "bons" ;-)

Per cert, notícies fresques, aquest cap de setmana a Blanes hi havia "autos" gaudint del fantàstic temporal que s'ha emportat mig passeig.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nueva área para autocaravanas en Blanes... fa 15 anys 4 mesos #27465

Sembla ser que algun "company" té entès que vaig anar a la famosa butifarrada, sento dir-li que no, no vaig tindre el plaer de compartir-la amb els assistents, aixi que tindra que buscar altres motius per a convertir-me en dolent...

I ben bona que era la botifarra !!!! :mrgreen:
Alguns dels que van anar a la botifarrada han donat suport al contenciós, hem seguit dormint al carrer tot i la prohibició, i d'altres moralment som amb vosaltres i en cas de mobilitzacions seríem els primers de ser-hi. Tots som "bons" ;-)

Per cert, notícies fresques, aquest cap de setmana a Blanes hi havia "autos" gaudint del fantàstic temporal que s'ha emportat mig passeig.

Hola monrib,

Sempre he agraït i reconegut totes les mostres de suport, crec que m'has malentès, he inclòs uns ironics exemples de maldat...

Tinc clar que les decisions dels demes, han de ser respectades, siguin o no siguin compartides.

A Blanes s'estan quedant sense platges, i l'estiu ja el tenim damunt... 8O

Per cert, crec que vaig tindra la mala sort de ser un dels pocs expulsats, es veuen AC's a Blanes des de fa setmanes.

Salutacions. ;-)

Re: Nueva área para autocaravanas en Blanes... fa 15 anys 4 mesos #27466

Desitjo de tot cor que Blanes i tota la costa recuperin la normalitat i tinguem sorra per poder prendre el sol a la seva platja i als seus xiringuitos.
Potser Dani vas ser l'unic expulsat o advertit,pero de segur que van topar amb el que menys es temien.Esperem que ben haviat pugis dur a la teva dona i la nena a la bonica població de Blanes.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Nueva área para autocaravanas en Blanes... fa 15 anys 4 mesos #27469

Ei DYT, cap problema de males interpretacions ni mals rotllos :mrgreen:. Del tema Blanes he arribat a la conclusió que millor agafar-s'ho amb calma, amb un somriure d'orella a orella i sense busca-li la volta. ;-)

I ja vas estar de pega, ahir hi havia una auto al passeig ocupant 4 places d'aparcament i amb la parabol-.lica ben desplegada !!!! Quina barra !!!! :evil: Paios com aquest ens fan mal veure !!!!

;-) Montse

Re: Nueva área para autocaravanas en Blanes... fa 15 anys 4 mesos #27473

Jo penso que com tu, DYT, n'hi hauran més que hagin estat amonestats o avisats (la prohibició està clar q existia) però només tu amb la decisió de fer-ho públic, ganes de buscar solucions i poder de convocatòria. Moltes felicitas a tots els que heu fet possible que l'Ajuntament de Blanes recapacités. Sobre això de l'autocaravana ocupant diverses places...hi ha tants incívics pel món! :(
Una salutació
Glòria
P.D
Jo també sóc de les "gafes". Dos cops que he aparcat el cotxe sobre l'acera de davant de casa multa i grua al "cantu" :-x i porto tota la vida veient-hi cotxes aparcats tranquilament, si li pregunteu a algú CAP PROBLEM per aparcar. (encara que jo sé que està prohibit)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Nueva área para autocaravanas en Blanes... fa 15 anys 4 mesos #27474

Nosaltres dissabte el mati vam ser a Blanes, vam donar un tom pel passeig i efectivament hi havia una Ac aparcada ( semblava que hi havien
pernoctat) vam buscar el parking de la deiscordia i despres d'aparcar vam anar ha esmorçar en un bar del devant, tambe n'hi havien dues d'acs aparcades.

PD. feia mes de deu anys que haviem estat a Blanes ( des de que el meu fill va fer un concert) i la veritat es que ho vaig trobar molt lleig, pero es clar que per gust s'han inventat els colors

Salut

Blanes rectifica i habilitarà aparcaments i una zona de serv fa 15 anys 4 mesos #27584

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12