Benvingut,
Convidat/da
|
|
Enhorabona DYT!
a veure si els altres ajuntaments que ens neguen "el pa i la sal",prenen nota i condeix l'exemple... Una abraçada |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Això sí que és una bona notícia! Enhorabona.
Una abraçada La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Bon dia!
Gracies a tots vosaltres, perque no tinc cap dupte que sense la pressio que hem pugut fer junts, encare parlariem d'un Blanes hostil... Aprofito per comentar-vos, que qualsevol company que desitgi una copia del informe i pressupost per portar endavant el contencios administratiu, nomes ha de solicitar-ho a aquest email : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Unicament necessitem que estigui inscrit en el Banc de Voluntats i que s'identifiqui amb nom i congnom. Per cert, en un sol dia ja tenim 11 futurs nous socis del Lleure, a veure si donem un altre lliço d'unitat i com a minim doblem la quantitat! Gracies, salutacions i una abraçada! Dani. |
|
|
|
Hola Payvi, Gran part d'aquesta informacio, tristement es falsa. Et sugereixo que donis una ullada als dos fils de ACPASION i ho entendras millor... De tota manera, tothom es lliure de pensar el que vulgui... Salutacions. |
|
esto no hay quien lo entienda, cuando le doy a enviar, despues de escribir todo, no funciona y me envia a la pagina de inicio, en cambio cuando pongo prueba si que funciona,
bueno, por si funciona ahora, no creo que sea cuestion de sacar la vara de medir los actos de cada uno, es momento de festejar lo conseguido y felicitarnos los unos a los otros. |
|
ENHORABONA PEL TREBALL FET,HA VALGUT LA PENA.
|
|
Molt bona noticia. gràcies DYT per la teva perserverància i constància.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Vaya, ahora que habia borrado de mi GPS el pueblo de Blanes i otros, bueno lo volvere a poner . Muy bien asi se hace DANI "ets un crac".
A proposito alguien sabe como se vuelve a instalar el pueblo????????? ![]() ![]() ![]() icona_onada |
|
Bona nit,
Sembla ser que algun "company" té entès que vaig anar a la famosa butifarrada, sento dir-li que no, no vaig tindre el plaer de compartir-la amb els assistents, aixi que tindra que buscar altres motius per a convertir-me en dolent... Si li val, de tant en tant em tiro algun peterro, i a mes a mes, he provat els porros... www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=28669&page=33 Despres la gent s'extraña de que es perdi l'il-lusio per intentar fer coses... Salutacions d'un al-lucinat. |
|
Els foros tenen moltes avantatges peró també molts inconvenients i de vegades poden cremar molt.
A mi personalment no m'agrada possar en tela de judici als foros la majoria d'activitats que estem fen, perque a sobra de pencar com a chimples i de franc , sempre hi ha algú que "jode la marrana" La majoria de vegades algunes persones aquest temes els fan servir com "arma arrojadiza"de vegades per compensar les seves frustacions i altres en els seus conflictes personals. DYT, no facis cas i tanquem aquest tema que sinó acabarás agafan mania als autocaravanistas. Anims el que has fet està molt bé, pero parem aquest tema. Salut i anims. En ve al cap el que deia Leon Felipe: Yo no se muchas cosas es verdad digo tan solo lo que he visto. Y He visto Como la cuna del hombre la mecen con cuentos como los gritos de angustia del hombre los apagan con cuentos. Yo no se muchas cosas pero me han dormido con los cuentos y se todos los cuentos. |
|
DYT fes cas al que et diu jahuar i deixau pasar i no espatllis la feina ben feta.
Salutacions. |
|
DYT el que ha dit en Jahuar es pot dir més alt però mai més clar.... no et deixis portar i enganyar per aqueta gent que fa servir aquest tipus d' estratègies per fer mal.... creume no val pena.... :mrgreen:
T`envio molta força i un gran petó desde Badalona, segueix endevant i no escoltis aquesta mena de gent , pensa que al teu costat hi estem i estarem molts que verdaderaremant apresiem el esforç teu i el de molts companys que lluiten desde primera fila i desde el silenci per el bé de tots els autocaravanistes:mrgreen: Unà gran abraçada :mrgreen: !!!! Mª José :mrgreen: |
|
Benvolgut Dani i Família.He llegit amb atenció aquest enllaç que has possat i la veritat es que es dificil fer-ho bé per a tothom,però només son dues persones contra moltisimes que hem entes que tu sol no pots gestionar tota la moguda que comporta un contensios i les negociacions que comporta tot el bullici d'abogats,judicis..etc.
Crec que ara es moment de disfrutar d'una batalleta guanyada,que com molt bé diu l'Arsenio en vindràn moltes més.No et sulfuris ni et faci perdre una hora de son el que puguin dir dos o 50,tu has fet un pas valent i ara pertoca a qui correspongui(associacions,ajuntaments,administracions)posra-hi remei,que tu hi ets representat personalment o amb una associació que has triat ,a ningu ens ha d'extranyar. Dani ,ni cas.Tu has obert una porta i ara s'hi ha d'entrar.Endevant amb els del Lleure i si potser junts de la mà amb els de la UCC i ACA,aquí queda molt per fer i ara hi ha l'empenta,aprofitem-ho. Una abraçada i tot el nostre soport. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
DYT, enhorabona per les energies bolcades i els resultats que n'han sortit.
Gràcies a tu, que en aquesta ocasió has estat el catalitzador. Has estat qui ha propiciat aquesta explosió de reaccions, que llavors s'han anat canalitzant de forma exitosa, ja amb la implicació de persones i entitats amb experiència i pes representatiu. Jo moltes vegades em pregunto com persones com en Jaume i d'altres efectivament treballen tant i aguanten tant. I Jaume, aprofito per dir-te que t'admiro profundament. Els fòrums poden ser una terrible i cruel eina, una sola frase d'algú que aquell dia passava per allà et podria causar un profund dolor, per a tu podria ser una terrible injustícia. Deixa'ls de banda, no són més que fòrums, utilitza'ls només com el que són i no els donis més valor del que tenen. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Gracies macos!
Teni-ho tota la rao i agraeixo molt les vostres paraules, especialment les de Jaume, ja que el desconeixement de certs fets, pot haver-li fet pensar que hem volgut apartar-los en la negociacion amb l'ajuntament. Per cert, suposo que has rebut el meu email... Per la meva banda, i a pesar que la meva intenció un cop associat és ser un "soldat ras", seguire defensant la unitat de tot el col·lectiu. No conec la disponibilitat del ACA en aquest sentit, però si estan dispossats, per descomptat que considero molt positives les seves futures aportacions al costat de la resta d'associacions. Aprofito per donar de nou les gracies a tots, i per sopossat, l'enhorabona pel triunf de Blanes. Una abraçada! Dani. |
|
Dani,
No puc afegir res més del que ja s'ha dit ja que està prou bé escrit i recull el nostre pensament. Fes cas del consell del Jaume per que seria una llàstima que et cremessis ara contestant. El meu consell (si m'ho permets) és quedat amb les opinions/comentaris de les persones que tu consideres properes i deixar pasar aquells que es mouen per diferents intencions. Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Gràcies EvaV, jo també us admiro a vosaltres.
DYT, no he rebut cap mail. Per altre part , quan dius que ets un "soci ras" al club que t'has incorporat ,recordar-te que aquí no estem a l'exercit; tota la gent que ens hem mogut a Catalunya l'hem fet aprofitant iniciatives com la teva i a nivell personal, el que hem fet es aprofitar els paraigues d'altre club, sense sometre a ningú a cap disciplina. El que no hem de caure es en les rivalitats entre els clubs, que jo encara no entenc, i tenir en compte que en altres casos encara es pitxor... I deixar clar que per mi l'autocaravanisme a Catalunya es una evolució, la gran majoria dels que tenim auto, provenim de la caravana i de la moxilla, ademés en aquest foro jo no veig cap diferència entre la gent i els elements d'acampada. Per exemple treballan per aconseguir la futura àrea de Mataro, en primera linea tenim a Merçe 67 que es caravanista i no es de cap club. Fins a la próxima inauguració a Avinyonet. Salutacions |
|
Dani,
Disculpa si que he rebut el teu mail, l'acabo d'obrir amb tant spam no l'habia vist. No et preocupis com deia el meu pare "hay mas días que ollas", queda molt per fer i ja coincidirem. Salutacions. |
|
Voldria demanar disculpes per no haver participat en el fil.
He estat enfeinat en un altre tema que aviat veurà la llum quasi totes les hores, i tot i que havia vist de que anava el tema, pensava que anava per llarg i que em donaria temps de sobres per donar-hi suport. Ara que sembla que el tema ha donat un important gir, em congratulo i agraiexo la tasca de tots els que heu participat, desde qualsevol lloc que hagi estat. Això és com un vaixell, uns anem a babor i altres a estribor, uns a popa i uns altres a proa, però tots anem dins, i si avancem, avancem tots, si no ho fem ens hi quedem tots. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|