• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Duda entre tres caravanas fa 19 anys 3 mesos #12726

Nosaltres som quatre de família, els nens tenen 6 i 7 anys. Tenim des de fa dos anys una SW 550 QSK, i estem molt contents amb ella. Cal dir que fins ara l'hem tingut plantada i no l'hem mogut de lloc.
Trobo que és perfecta: interior molt ampli, si plou dins s'hi pot estar sense cap problema. Molt còmoda i ben equipada, plena de detallats. Fins i tot, algun cap de setmana d'he endut la sogra i hem capigut perfectament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12728

Doncs sí, és això: mmc=masa máxima del conjunt...sumant el pes de cotxe (pma) i el de la caravana 2.655 + 1600 =4.255 kg....vas bé....si no carregues massa la cv.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12842

bueno pues ya la hemos encargado al final la ganadora es la tabbert la dv540 dm 230 :D
pero no creais que todavia tengo la duda he escojido la 230 por ser la mas equilibrada pero.......

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12847

Enhorabona link, crec que t'has quedat una de les millors caravanes del mercat, estic segur que la disfrutareu moltíssim i us farà viure molt bones estones.

Per molts anys la pugueu disfrutar!!!.

brindem caravana-ou brindem

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12848

Enhorabona...acabo de veure-la a la web...és molt maca....
Ara ja saps...paciència fins que us la entreguin!!

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12934

muchas gracias por la felicitaciones brindem estas las pago yo...
tengo una duda de ultima hora y es sobre el ancho he encargado la 230
por que es mas estrecha y para hacer ruta ,creo que la movere mas facil por si me meto por una carretera estrecha(de todas forma tengo pensado ir lo max por autopistas),a parte le pondre el mover,
con el el equipo minimo de 85 kilos pesa 1340 y siempre de masa max es 1600 kilos.
pierdo un pequeño armario justo al lado de la litera de los niños y la mesa extensible del comedor es de 98 de largo,extensible a 1.35

la de 250 de ancho pesa con equipo minimo 1405 la mesa extensible mide 116 extesible a 150.
claro al ser un palmo mas 20 cm no se si vale la pena y luego me arrepentire de no cojer la 250.

este año tenemos pensado ir a francia,la intencion es hacer un viaje de 21 dias al año y luego hacer camping de tenporada cuando podamos.

que me podeis aconsejar...

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12939

jo es que la de 2.50 la veig massa gran..però és una opinió personal...crec que d´armaris en tindràs suficients.....i és una caravana molt cómoda i ben equipada.....sí fós per estar sempre a càmping...millor quasi l´altra...però pensa també que molta vida la faràs fora de la caravana.

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12949

Hola, jo mai habia portat caravana ni remolc, i de cop em vaig comprar una caravana de 2,50 d´ample.... el principi de portarla vaig arribar a pensar que m´habia equivocat en la compra de la caravana, sobretot quan entraba en el peatge... si realment l´us de la caravana es per ruta per frança a les vancances i la resta de l´any fer temporada en un camping, la 2,50 et dona molta comoditat interior, i per on passa la 2,30 la 2,50 tambe.

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12952

Aquests 20 cm. de diferència, semblan una tonteria però a l'hora de la veritat es noten i força.

Si a tú t'agrada la de 250, quedate-la sense por, tindras més espai interior, un armari més i més comoditat en general.

Com et diuen, per on passa una passa l'altre, es questïó de tenir cura en llocs estrets (especialment en peatges) i si a sobre dius que montes el mover, de problemes als carrers del càmping no en tindràs.

A part, pensa que quasi sempre faràs vida fora de la cv, exepte els dies de pluja que estiguis voltant i no tinguis avancé montat, llavors si que s'agraeix una de 250.

Dos consells que et dono, tingues molt de compte en les maniobres als parkings i als càmpings, estadisticament es quan més es xafen i rallen les cv i l'altre, poc a poc i bona lletra, que les vacances començen tot just enganxes la caravana al cotxe.

Que tinguis molta sort!!! :mrgreen:

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #12957

Hola,

Jo soc partidari de caravana petita i rutera, però en el teu cas que la majoria del temps estarà parada en un camping, potser serà millor la de 2,5 metres d'amplada. A l'hivern faràs vida dins la caravana, a més a l'hivern es necessita molta roba, i si tens un armari de més, l'agrairas.
Ara, al viatjar hauras de tenir molt de compte i mirar molt pels retrovisors.
Als campings, si no passa, desengaxes i fas anar l'euromover.

Moltes felicitats per la nova caravana. brindem
Salutacions

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #13182

hola muchas gracias a todos al final la cambie por la 2,50 como me gusta mucho la fotografia cuando la recoja le hare un reportaje fotografico para el foro.
saludos
ahora a por el E
a alguien me puede recomendar una autoescuela por barcelona o tocando cornella-hospitalet
muchas gracias

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #13186

Hola, a Esplugues tens l´autoescola ROCA que es un jo em vaig treure el E, tenen un 4X4 amb un remolc de uns 1000kg, les practiques de maniobres les fan a Sant Feliu en un terreny que tenen ells per poguer fer totes les probes,

salutacions

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #13190

;-) muchas gracias vecino me cae a unas 4 paradas del trambaix soy de cornella centre y parecen muy preparados.

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #13195

pues en Cornella jo guardo la caravana, en una nave cerca del corte ingles,

saludos

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #13197

Piti, dime si hay sitio para mas caravanas, telefono.
gracias
Tonio

Re: ya tengo encargada la caravana tabbert davici 540 250 fa 19 anys 3 mesos #13199

lo mismo tonio,me puedes dar el telefono......
muchas gracias

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12