Voltants de Lleida capital. Recomanacions?
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 9 anys 11 mesos #49218
per enric72
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
Voltants de Lleida capital. Recomanacions? was created by enric72
Hola bon dia!
En 15 dies hem d'anar cap a Lleida capital (la meva filla hi juga un partit) i, aprofitant que a la feina tenim pont, havíem pensat d'anar-hi amb l'AC. Em podríeu recomanar algun lloc bonic per aquella zona?
Moltes gràcies a tots!
En 15 dies hem d'anar cap a Lleida capital (la meva filla hi juga un partit) i, aprofitant que a la feina tenim pont, havíem pensat d'anar-hi amb l'AC. Em podríeu recomanar algun lloc bonic per aquella zona?
Moltes gràcies a tots!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
fa 9 anys 11 mesos #49219
per Xavi_ZixxeR
Replied by Xavi_ZixxeR on topic Re:Voltants de Lleida capital. Recomanacions?
Apart de Lleida ciutat, estany Ivars (ja ho coneixeu, crec), Montrebei.
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
fa 9 anys 11 mesos #49220
per enric72
Enviat des del meu LG-E430 usant Tapatalk
Replied by enric72 on topic Re:RE: Re:Voltants de Lleida capital. Recomanacions?
Ok. En prenc nota.Xavi_ZixxeR va escriure: Apart de Lleida ciutat, estany Ivars (ja ho coneixeu, crec), Montrebei.
Enviat des del meu LG-E430 usant Tapatalk
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 9 anys 11 mesos #49222
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Replied by nouespai on topic Voltants de Lleida capital. Recomanacions?
A Cervera hi ha una àrea al costat de la caserna dels Mossos, i des d'allà tens a tocar el Castell de Montfalcó. Ens va agradar i es pot pujar amb l'auto fins l'aparcament, que és gran.
www.lasegarra.org/Montfalc%C3%B3-Murallat-186.html
www.lasegarra.org/Montfalc%C3%B3-Murallat-186.html
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
fa 9 anys 11 mesos #49225
per MarceCRN
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Replied by MarceCRN on topic Voltants de Lleida capital. Recomanacions?
Bones,
les terres de Lleida tenen molta cosa. Al que diuen els companys, jo afegiria:
- Lleida: Seu Vella, el seu claustre sembla més propi d'un palau que d'un lloc de recolliment.
- Mollerussa: Espai Cultural dels Canals d'Urgell. Centre Interpretació on expliquen l'epopeia de la construcció d'aquesta obra faraònica.
- Borges Blanques: Espai Macià, sobre "l'avi". El van visitar fa poc ( juntament amb Cervera i l'Estany d'Ivars i Vila-sana): els detalls de l'escapada .
- Balaguer, també mereix una visita. Recordo una visita guiada pel nucli, molt amena. No sé si encara es fa: Turisme de Balaguer
I una bona eina per trobar més destins lleidatans, que suposo ja coneixes, però l'apunto per si de cas: Ara Lleida
Salut i encert! i bona ruta!
les terres de Lleida tenen molta cosa. Al que diuen els companys, jo afegiria:
- Lleida: Seu Vella, el seu claustre sembla més propi d'un palau que d'un lloc de recolliment.
- Mollerussa: Espai Cultural dels Canals d'Urgell. Centre Interpretació on expliquen l'epopeia de la construcció d'aquesta obra faraònica.
- Borges Blanques: Espai Macià, sobre "l'avi". El van visitar fa poc ( juntament amb Cervera i l'Estany d'Ivars i Vila-sana): els detalls de l'escapada .
- Balaguer, també mereix una visita. Recordo una visita guiada pel nucli, molt amena. No sé si encara es fa: Turisme de Balaguer
I una bona eina per trobar més destins lleidatans, que suposo ja coneixes, però l'apunto per si de cas: Ara Lleida
Salut i encert! i bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.