- Missatges: 31
- Gràcies rebudes: 0
NOU CAMPING A BOT
- porsis
- Fora de línea
- Membre junior
-
Less
Més
fa 13 anys 7 mesos #47195
per porsis
NOU CAMPING A BOT was created by porsis
hola a tots.
ja fa quasi un any que en l´apartat de noticies, va sortir aquest titular. " nou camping a bot ".
Aquest cap de setmana he pogut estar a fer nit.
He de dir que per les autocaravanes està molt be, no hi ha fixes, i es ideal per un cap de setmana en bici. La via verda passa pel costat, i la zona te unes molt bones vistes.
L´amo del camping també te ac, i es molt agradable.
Les parceles casi totes son aptes per ac de mes de 7 mt com la nostra , son parceles molt grans que no costa res aparcar.
Nosaltres a la que tinguem un cap de setmana de temps amb sol i sense vent, tornarem a fer un tros de la via verda amb els nens.
ja fa quasi un any que en l´apartat de noticies, va sortir aquest titular. " nou camping a bot ".
Aquest cap de setmana he pogut estar a fer nit.
He de dir que per les autocaravanes està molt be, no hi ha fixes, i es ideal per un cap de setmana en bici. La via verda passa pel costat, i la zona te unes molt bones vistes.
L´amo del camping també te ac, i es molt agradable.
Les parceles casi totes son aptes per ac de mes de 7 mt com la nostra , son parceles molt grans que no costa res aparcar.
Nosaltres a la que tinguem un cap de setmana de temps amb sol i sense vent, tornarem a fer un tros de la via verda amb els nens.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
fa 13 anys 7 mesos #47199
per MarceCRN
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Replied by MarceCRN on topic Re: NOU CAMPING A BOT
Bon dia,
és bo saber-ho; i més per aquest racó de Catalunya que té molt a oferir als visitats i que a mi m'agrada molt.
Saps si tenen web?, és per xafardejar una mica , veure instal·lacions, tarifes, etc.
Salutacions,
és bo saber-ho; i més per aquest racó de Catalunya que té molt a oferir als visitats i que a mi m'agrada molt.
Saps si tenen web?, és per xafardejar una mica , veure instal·lacions, tarifes, etc.
Salutacions,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
- JTC
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 73
- Gràcies rebudes: 3
fa 13 anys 7 mesos - fa 13 anys 7 mesos #47200
per JTC
Replied by JTC on topic Re: NOU CAMPING A BOT
Sí que tenen web; és
aquesta
. Té molt bona pinta, i realment està en un entorn privilegiat. Això sí: no hi aneu per la carretera que enllaça directament Bot amb Prat de Comte. És estreta, amb molts revolts i amb uns estimballs que et xuclen els ulls; jo m'hi vaig trobar ficat amb l'autocaravana, i encara de tant en tant hi tinc malsons.
Last edit: fa 13 anys 7 mesos by JTC.
- porsis
- Fora de línea
- Membre junior
-
Less
Més
- Missatges: 31
- Gràcies rebudes: 0
fa 13 anys 7 mesos #47201
per porsis
Replied by porsis on topic Re: NOU CAMPING A BOT
Es a tant sols 10 km de gandesa, i la carretera esta normal. Es circula correctament.
Llastima que son tres hores desde el maresme.
Pero es un lloc que val la pena, si ha sobre aprofites per visitar corbera d´ebre amb les ruines del poble vell, o el castell de miravet, que es pot pujar amb ac, tot i que ho vaig preguntar primer perque no ho veia clar.
Llastima que son tres hores desde el maresme.
Pero es un lloc que val la pena, si ha sobre aprofites per visitar corbera d´ebre amb les ruines del poble vell, o el castell de miravet, que es pot pujar amb ac, tot i que ho vaig preguntar primer perque no ho veia clar.