- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
La mare de tots el blocs de viatges
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
És com una mena de vademècum dels viatges, una recopilació de blocs i webs de viatges, narrats pels propis protagonistes dels viatges, surten destins de tot el planeta (alguns fora del radi d’acció de la meva autocaravana: Iran? ); i no són viatges campistes, encara que alguna autocaravana en podreu trobar
El lloc: blocdeviatges.blogspot.com/
Salutacions.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- mar-mar
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 906
- Gràcies rebudes: 0
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- fina
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 336
- fina
- Fora de línea
- Membre expert
-
És com una mena de vademècum dels viatges, una recopilació de blocs i webs de viatges, narrats pels propis protagonistes dels viatges, surten destins de tot el planeta (alguns fora del radi d’acció de la meva autocaravana: Iran? ); i no són viatges campistes, encara que alguna autocaravana en podreu trobar
. Ah!, i un detall: en català.
El lloc: blocdeviatges.blogspot.com/
Salutacions.
Marce.
Home Marce, El mon per la finestra es super interessant, es clar que podem trobar viatges en autocaravana també els signa en Marce no?, i molt facils de llegir, la veritat.
Jo no arribo a llegir tot el que poseu uns quants, planifico poquet, no hem veig escribint res a enlloc, sort que hi ha gent una mica mes solidaria ..
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
infinit, be potser no tant, peró gairebé
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Jo, la veritat, si escric els relats és perquè faig servir el bloc com a succedani dels caps de setmana que no sortim i utilitzar el català (malament) com a llengua als relats; i com conec les meves limitacions narratives, només dono quatre pinzellades i que les fotos en parlin per mi.
Salutacions i gràcies,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
- fina
- Fora de línea
- Membre expert
-
Bé fins aviat
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
i l'enllaç: www.mac.cat/cat/Seus/Ullastret/Activitats/Activitats-infanti...iars/Fes-d-arqueoleg
Salutacions,
Marce