Unes idees si aneu per Lleida,

Més
fa 18 anys 5 mesos #25676 per MarceCRN
Unes idees si aneu per Lleida, was created by MarceCRN
amb el permís dels lleidatans d’aquest fòrum, és clar.
Acabo de penjar el relat de la nostra escapada per Lleida d’aquesta setmana santa
elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/03/escapada-28lleidaentre-la-plana-i-la.html
Als interessats que vulguin més dades, no deixeu de preguntar.
Salutacions,
Marce.

“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 18 anys 5 mesos #25677 per iogui
Replied by iogui on topic Re: Unes idees si aneu per Lleida,
Hola Marce,
el meu marit és de la Pobla de Segur i el diumenge de Pasqua el vam passar fent la mona amb la família a una barraca que tenen als horts del riu, a prop del pavelló. Diumenge hi ereu? Es que vam veure una ac quan estavem passejant pels horts i donant pa a un ase, taquetes li'n diu la nostra neboda, just on vau pernoctar vosaltres. Ereu vosaltres qui vau fer fotos al taquetes? :mrgreen: nosaltres anavem amb el nostre gos iogui i les dues nebodetes...tornant cap a la barraca.
M'ha agradat el teu relat!
Glòria

La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Més
fa 18 anys 5 mesos #25685 per matrix
Replied by matrix on topic Re: Unes idees si aneu per Lleida,
M´ha agradat molt... Lleida la tinc força oblidada.... i li tinc ganes...
Gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres.

Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Més
fa 18 anys 5 mesos #25686 per MarceCRN
Replied by MarceCRN on topic Re: Unes idees si aneu per Lleida,
Em sembla que no erem nosaltres. Nosaltres vam ser-hi la nit de divendres sant. De fet volien visitar la Fira de la Ganga de La Pobla, però em vaig confondre: la fira va ser el 21, i jo pensava que era el 22 :( . Bueno: tornem a tenir una excusa per tornar l'any que ve, encara que les terres de Lleida no necessiten gaires excuses per visitar-la.
A mi m'agraden molt, fins i tot la zona de secà, a l'estiu, té el seu encant.
Salutacions.
Marce.

“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.