- Missatges: 88
- Gràcies rebudes: 0
Semana Santa 2008 en Marruecos
- marpe2
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
fa 18 anys 7 mesos #23455
per marpe2
Replied by marpe2 on topic Re: Semana Santa 2008 en Marruecos
Hola amics, nosaltres estem apuntats peró no se si son les mateixes feches que diu la tiramillas la meua data es del 16-03 al 23-03-2008, ens faría molta ilutsió que considirem amb vosaltres i alcirenys , Vicent animat ia em parlarem en la calçotada. Adeu. Tenim moltes ganes de vorevos a tots. Un beset.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Tiramillas
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1280
- Gràcies rebudes: 5
fa 18 anys 7 mesos #23461
per Tiramillas
Replied by Tiramillas on topic Re: Semana Santa 2008 en Marruecos
Nosaltres també tenim moltes ganes de veureus guapa!!!!
Será ben aviadet!!!
un petonàs!!!
Mª José
Será ben aviadet!!!
un petonàs!!!
Mª José
- alzirenys
- Fora de línea
- Membre junior
-
Less
Més
- Missatges: 40
- Gràcies rebudes: 0
fa 18 anys 7 mesos #23559
per alzirenys
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
Replied by alzirenys on topic Re: Semana Santa 2008 en Marruecos
Hola Marpe, hola Tiramillas.
A veure Carme, he vist que estaves en el viatge de "abueletes". Després no estaves, i ara tornes a estar. M'alegre molt que finalment es feu l'ànim. Ve "Caiman" que també és de València (però no el conec). Ara també s'apuntat Pegaso.
I tu Tiramillas, ¿com va tot? Espere que estiga resolt i feu el viatge amb el grup d'abueletes.
Una petonet a les dues
A veure Carme, he vist que estaves en el viatge de "abueletes". Després no estaves, i ara tornes a estar. M'alegre molt que finalment es feu l'ànim. Ve "Caiman" que també és de València (però no el conec). Ara també s'apuntat Pegaso.
I tu Tiramillas, ¿com va tot? Espere que estiga resolt i feu el viatge amb el grup d'abueletes.
Una petonet a les dues
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú