- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
TotCalçotadaCampista
- EvaV
- Absent
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 6 mesos #11367
per EvaV
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
Replied by EvaV on topic Re: TotCalçotadaCampista
Nosaltres també us afegim unes fotos més
es.pg.photos.yahoo.com/ph/eva_verdaguer/album?.dir=/a700re2
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 3005
- Gràcies rebudes: 14
fa 19 anys 6 mesos #11371
per Jepi
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
Replied by Jepi on topic Re: TotCalçotadaCampista
Pepe el que tens de fer es agafar la Pilar i treure-la a passejar :mrgreen: cap a las quedades.El que passa es que amb l'auto nova ja no pots venir amb els pobres. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rebeu una abraçada inmensa .Us hem trobat a faltar.
salutacions.
Rebeu una abraçada inmensa .Us hem trobat a faltar.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 6 mesos #11372
per Jepi
Ostres,el David hem va perseguir amb totes les meves entramaliadures
)
) .Ara com puc dir als meus fills que es comportin.Gràcies David i Eva per fer-me veure que tinc que fer més esport i rebaixar uns quants kilos xoco1 xoco1 xocorajola .
Molt boniques les fotos de tots ,som quasi uns craks.
Salutacions.
)
) .Ara com puc dir als meus fills que es comportin.Gràcies David i Eva per fer-me veure que tinc que fer més esport i rebaixar uns quants kilos xoco1 xoco1 xocorajola .Molt boniques les fotos de tots ,som quasi uns craks.
Salutacions.
- PAYVI
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 918
- Gràcies rebudes: 1
fa 19 anys 6 mesos #11374
per PAYVI
Replied by PAYVI on topic Re: TotCalçotadaCampista
Las fotos com diu al Jepi, DE MARAVILLA.
Hola Pepe i Pila, us trobem molt a falta
Una abraçada
Hola Pepe i Pila, us trobem molt a falta
Una abraçada
- jordigaba2
- Fora de línea
- Membre junior
-
Less
Més
- Missatges: 49
- Gràcies rebudes: 0
fa 19 anys 6 mesos #11375
per jordigaba2
Replied by jordigaba2 on topic Re: TotCalçotadaCampista
Hola a tots:
Moltes gracies a Tonio i Mª José per el seu treball i esforç per fer posible aquesta quedada en la que us hem retrobat a molts que feia temps que
no veiem i a d´altres que em tingut el gust de coneixer.
Esperem que en la próxima hi hagi algun bateig d´autocaravana que em sigui molt familiar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Adeuuuu.
Moltes gracies a Tonio i Mª José per el seu treball i esforç per fer posible aquesta quedada en la que us hem retrobat a molts que feia temps que
no veiem i a d´altres que em tingut el gust de coneixer.
Esperem que en la próxima hi hagi algun bateig d´autocaravana que em sigui molt familiar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Adeuuuu.
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 6 mesos #11376
per Jepi
Jordi,nosaltres esperem que sigui la vostre.Ja pots anar preparant el cava.
Salut per disfrutar-la.
Una abraçada.
Salutacions.
Salut per disfrutar-la.
Una abraçada.
Salutacions.
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1075
- Gràcies rebudes: 21
fa 19 anys 6 mesos #11378
per merce67
Mercè & Cia.
Replied by merce67 on topic Re: TotCalçotadaCampista
Nosaltres, vist el cacau que hi havia per Sitges, vam tornar per Vilafranca, i sense cap problema.
Gràcies a Tiramillas i Tonio per la currada que s'han pegat perquè tot sortís perfecte, com així ha estat, i gràcies a tots vosaltres per sou com sou.
Si algú es va quedar amb ganes de ball, obro a l'apartat de trobades i kedades un fil sobre un taller ober al públic que fem el proper dia 30 a Mataró.
Un petonàs a tots!!!
Gràcies a Tiramillas i Tonio per la currada que s'han pegat perquè tot sortís perfecte, com així ha estat, i gràcies a tots vosaltres per sou com sou.
Si algú es va quedar amb ganes de ball, obro a l'apartat de trobades i kedades un fil sobre un taller ober al públic que fem el proper dia 30 a Mataró.
Un petonàs a tots!!!
Mercè & Cia.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 19 anys 6 mesos #11381
per matrix
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Replied by matrix on topic Re: TotCalçotadaCampista
quantes fotos!!!que maques totes!!! jo aquetas vegada no n´he fet...m´he dedicat a les relacions públiques i promocionals d´autocaravanes.... :mrgreen: ...
Jordi , que us entreguin aviat la ac...i que desprès hi hagin més d´un bateig a l´hora..... :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Jordi , que us entreguin aviat la ac...i que desprès hi hagin més d´un bateig a l´hora..... :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- brujisa
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 72
fa 19 anys 6 mesos #11387
per brujisa
Replied by brujisa on topic Re: TotCalçotadaCampista
Encara que ja vaig amb retard, (problemas amb l'ordinador) :evil: vull donar las gracies als organitzadors de la trobada per la feina i la dedicació
i buenoooo..ara a esperar per la proxima, esperem tenir mes temps per gaudir de tos volaltres
Graciess per la vostre companyia.
Graciess per la vostre companyia. Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Pepeypilar
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 86
fa 19 anys 6 mesos #11436
per Pepeypilar
Replied by Pepeypilar on topic jo
Jepi, Vicent, Jordi, Merçé..........y toda la pandilla. La verdad es que nosotros también tenemos ganas de veros. A ver si podemos en la próxima acudir. La propuesta podría ser en Pascua y por la zona de Valencia. Un beso a todos. Pepe E.
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 6 mesos #11437
per Jepi
Pepe, per Pascua,segurament estarem aprofitant els dies per fer una miqueta de ruta.Pero de totes formes no et pensis que t'estalviaras de pagar el cava per la nova auto. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada.
Salutacions.
Una abraçada.
Salutacions.
- Pepeypilar
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 86
fa 19 anys 6 mesos #11470
per Pepeypilar
Replied by Pepeypilar on topic inscrit
Jepi, m'apunte a la ruta.....160 CV. i a córrer.
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 6 mesos #11492
per Jepi
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: només 160 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada.Salutacions.
Una abraçada.Salutacions.