- Missatges: 228
- Gràcies rebudes: 3
Help
- Gebra
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 16 anys 6 mesos - fa 16 anys 6 mesos #40003
per Gebra
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
Help was created by Gebra
Tinc un problema, per exemple, en el fil obert a la fira de la carxofa de Amposta, nomes puc obrir els dos primers post, el de la Tiramilles i el de Ixent2 i no se el per que!!!!!pro no es l'únic i fins ara els podia seguir tots
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
Last edit: fa 16 anys 6 mesos by Gebra.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 3005
- Gràcies rebudes: 14
fa 16 anys 6 mesos #40020
per Jepi
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
Replied by Jepi on topic Re:Help
A mi s'he m'obren tots,però si navegava amb el internet exlorer a voltes tenia problemes.Jo ara navego amb el Mozilla firefox i no tinc problemes.
Una abraçada.
Salutacions
Una abraçada.
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- Gebra
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 228
- Gràcies rebudes: 3
fa 16 anys 6 mesos #40023
per Gebra
Replied by Gebra on topic Re:Help
Hola Jepi, sempre treballo amb Firefox i fins ara no avia tingut cap problema.
continuo sense poder obrir tots els missatges sobre tot de la fira de la carxofa
continuo sense poder obrir tots els missatges sobre tot de la fira de la carxofa