- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
Trobada benèfica infantil
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
I a Gunila, que ens ha portat pastís d'aniversari, que hem esmorzat (boníssim).
I a carlosk75 que ens va donar la joguina per a entregar en nom seu, perquè no hi podien assistir.
I a en Jaume (jahugar), Karmai, AmparoiAlex, DYT, i la resta de tripulacions que ens hem trobat a aquest esdeveniment.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
Bé... Només que puc donar-vos les gràcies a tots els que heu assistit i no vull enomenar a ningú en concret, per no descuidar-m'en de res. Estic segur, que a les nostres vides hi ha un abans i un desprès, desprès d'aquesta jornada.
Felicitar a en Viçens que lluïa joiòs la seva neta.
FELICITAR, i no tinc suficient paraules per AGRAÏR, la participació den PepiYoli... Ha estat sense dubtes la millor part del matí, que s'ha fet seus a nens i grans.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
Bones,
Bé... Només que puc donar-vos les gràcies a tots els que heu assistit i no vull enomenar a ningú en concret, per no descuidar-m'en de res. Estic segur, que a les nostres vides hi ha un abans i un desprès, desprès d'aquesta jornada.
FELICITAR, i no tinc suficient paraules per AGRAÏR, la participació den PepiYoli... Ha estat sense dubtes la millor part del matí, que s'ha fet seus a nens i grans. Enhorabona Pep i gràcies també a la teva fantástica familia
Jordi - ClanMayo
ClanMayo
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
Em descuidava d'esmentar en rhisto, que ens ha fet de guia per Sant Andreu !!!
I a carlosk75 que ens va donar la joguina per a entregar en nom seu, perquè no hi podien assistir.
I a en Jaume (jahugar), Karmai, AmparoiAlex, DYT, i la resta de tripulacions que ens hem trobat a aquest esdeveniment.
Bones Eva,
He llegit lo d'en David a la Residència d'avis i m'he quedat bocabadat... aquest relat m'ha fet pensar molt...
Jordi - ClanMayo
ClanMayo
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
- PepiYoli
- Nou membre
-
- Gràcies rebudes: 0
Jordi et felicito per la iniciativa
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- carlosk75
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 822
- Gràcies rebudes: 1
He vist les fotos de EvaV i agraïr a ella la gestió que ens ha fet i en Jordi (ClanMayo) per aquesta iniciativa a la qual no ens ha estat possible participar directament.
Salutacions
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
- PAYVI
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 918
Una abraçada
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
Bones,
FELICITAR, i no tinc suficient paraules per AGRAÏR, la participació den PepiYoli... Ha estat sense dubtes la millor part del matí, que s'ha fet seus a nens i grans.
Bon dia a tots,
Evidentment que hon dic "a tots els que heu assistit" volia afagir tambè a tots als que han participat, poguent o no assistir-hi, ha estat molt important la col.laboració de tots i cada un de nosaltres. Payvi, FELICITATS per el teu nou "roll" d'Avi... veig que ho portes amb molt d'orgull com ha de ser.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo
- rhisto
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 293
Em descuidava d'esmentar en rhisto, que ens ha fet de guia per Sant Andreu !!!
Agradecer Jordi habernos dejado participar en este evento tan bonito, la verdad es q no se como explicar las sensaciones q he tenido
EvaV peazo de guia y de ruta, os he enseñado toda la NII
felicidades PAYVI por tener esa suerte q solo tienen los abuelos(los padres tenemos otra)
UN BESO A TOD@S
- PAYVI
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 918
Una abraçada ben forta y a qui estem pel que faixi falta.
Payvi+Hanna+Ari+David
- jahugar
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 353
A Jordi (Clanmayo), Pepiyoli un fantastic mag, Evav per fer-me particip d'aquesta sortida i a la resta de participants.
No nomès es tracta de pasar-lo be nosaltres , sinó de fer-lo passar be a persones que no son tan afortunades com nosaltres.
Ademés estaba escoltan a companys autocaravanistes que estaven plantejan-se a portar-se nens a les sortides.
Estic orgullos de ser d'un col.lectiu solidari.
Salut.
- PepiYoli
- Nou membre
-
Records
- arizona
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 621
El que mes sentim es no haver pogut estar al vostre costat en un dia tan bonic com aquest... Enhorabona a tots els que vau donar una estona de felicitat a aquests nens. Esperem poder participar en una propera edicio que ben segur que es realitzara l'any vinent!!!!!
Una abraçada a tots des de Valencia...
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1075
- Gràcies rebudes: 21
Mercè & Cia.
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
Si algun dels participants, poguessin assistir-hi o no, vol posar-se en contacte amb el centre per parlar amb el menor que tenia asignat i vol tenir una mica de relació amb aquest infant amb la possibilitat de fer sortida d'un dia o de cap de setmana, nomès cal que es posi en contacte amb mi al 606 984 952 dies feiners o al 606 992 465 dies festius i caps de setmana.
Facilitaré correu electrònic i telèfon de contacte del centre.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
recordeu que els que vareu assistir-hi voleu penjar alguna foto, podeu fer-ho, peró PER ORDRE JUDICIAL sense que als nens s'els hi vegi la cara, ni fer esment del centre ni de la població.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo
- CLANMAYO
- Fora de línea
- Membre expert
-
Deixo l'enllaç a unes fotos: picasaweb.google.es/Eva.Verdaguer/FestaAmbNens?feat=directlink
Bon dia,
Aprofito el missatge de l'Eva de l'enllaç de les fotos, per incloure-hi l'enllaç del video.
Video per gentilesa de Mikel de Forocamping
Jordi - ClanMayo
ClanMayo