- Missatges: 392
- Gràcies rebudes: 0
KEDADA A SANT HILARI 4-5-6 DE JULIOL
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO.Nosaltres portarem un allargador crec que de 25 m i un focus.A mí no m'ha quedat clar el lloc, per tal de no buscar, m'ho podeu passar?? estic molt gandula.Bitxitos estaras per casa avui a la nit i disponible per xerrar???????
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
LA KDD ES A LA PART MES AMPLA DEL CAMP QUE ES VEU AL GOGLE MAPS.AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO.Nosaltres, si no hi ha cap canvi d'última hora, vindrem a passar el diumenge amb vosaltres. Teniu alguna activitat prevista? Què fareu per dinar? On puc trobar l'adreça exacta de la trobada? (En la foto de google que ha enviat en Carlos no veig que hi hagi cap lloc marcat...).
Una abraçada, i fins aviat!!!
Mireia, ves preparant el cava, que diumenge tornem a batejar l'auto...
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
JO VINDRIA PER HOSTALRIC.Mega,
Quina ruta m'aconselles per anar-hi, per Hostalric o Vic?
Salutacions
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
JA LA VAU LIAR.PACOOOOOOOOOOOOOOOO QUE ET POSARAN UNA MULTA.Gràcies Carlos,
Acavo de pendre nota de les adreçes.
Donç en com arrivar no et puc ajudar, farem el que digui el nostre malintencionat GPS.
Aquest cap de setmana el malparit ens va ficar amb l' auto per dintre del poble de Sant Pere Pescador i a sobre hi havia una senyal ben gran que indicava que les autos estaven prohibides... Teníem dues opcions:
A- Marxa enrera al mig del poble i parar el tràfic
B- Tirar endevant i arriscar-nos a multa i a no poder continuar
Donç vam escollir la B, :oops: :oops:
)
)
) Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
Al final cadascu que porti un brick de RAM i algu per mullar.
Mireu de portar algun allargo,lladre,i algun llum pel carrer(qui no en tingi cap problema)ja que hi ha molta corrent pero pocs endolls.
Tothom sap on es el lloc de la KDD??????????????????Si algu encara no ho sap que m'ho digui i li explicare.
A part d'en BITXITOS algu mes puja a dinar??????
PENSEU AMB LA CARN DE LA BARBACOA DE DISABTE.
ENS VEIEM EN 3 DIES.
walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
EL DIUMENGE TENIM PLANEJAT ANAR A LA PISCINA,PER DINAR O US EL PORTEU O US PUC ENCARREGAR POLLASTRE A L'AST.ENS VEIEM.LA KDD ES A LA PART MES AMPLA DEL CAMP QUE ES VEU AL GOGLE MAPS.AP7 SORTIDA HOSTALRIC ,DESPRES DIRECCIO ARBUCIES/SANT HILARI , A L'ENTRADA DEL POBLE ANEU CAP A L'ESQUERRA ATRAVESEU TOT EL POBLE I PASADES LES FABRIQUES JA VEUREU EL PAVELLO.Nosaltres, si no hi ha cap canvi d'última hora, vindrem a passar el diumenge amb vosaltres. Teniu alguna activitat prevista? Què fareu per dinar? On puc trobar l'adreça exacta de la trobada? (En la foto de google que ha enviat en Carlos no veig que hi hagi cap lloc marcat...).
Una abraçada, i fins aviat!!!
Mireia, ves preparant el cava, que diumenge tornem a batejar l'auto...
- carlosk75
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 822
- Gràcies rebudes: 1
Ja tinc la xocolota i sobaos.
Respecte al dinar del diumenge, t'agraire que encarreguis un pollastre a l'ast per nosaltres.
Gràcies
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 730
I aquí teniu una conversa entres amics, amb les caracteritzacions costa identificar-los, però diria que el de la dreta és en MEGA, qui deu ser el de l'esquerra
:
Vídeo
Per cert, que us sembla si a la trobada organitzem un concurs de "El rival más débil" .
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
ELS QUE VINGUEU A PASSAR TOT EL CAP DE SETMANA EL DISABTE FAREM UNA LLISTA,RECOLLIREM ELS CENTIMS I JO DIUMENGE ABANS D'ESMORZAR ELS ANIRE A ENCARREGAR I A L'HORA DE DINAR ELS ANIRE A RECOLLIR.ENS VEIEM DEMA.Mega,
Ja tinc la xocolota i sobaos.
Respecte al dinar del diumenge, t'agraire que encarreguis un pollastre a l'ast per nosaltres.
Gràcies
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
MEGA 677368380
walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie walkie-talkie
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
HAS D'ARRIBAR PER LA CARRETERA DE LA FONT PICANT I QUAN ARRIBIS AL CAMP DE SORRA ES L'ESPLANADA DE L'ESQUERRA CAP AL FINAL ES ADIR LA PART MES APROP DEL CARRER DEL VERN.ENS VEIEM.Hola Mireia,La ubicació pel que he vist en el mapa Google és el triangle de terreny que hi ha al costat de la zona esportiva on hi són les piscines, entenc que quan arribem ja n’hi haurà alguna CV o AC, la meva pregunta és quina carretera agafo per arribar a SHC, vaig en direcció a Hostalirc i després em desvio cap Arbucies i SHC o tiro cap a Vic i des de allí agafo el eix transversal i cap a SHC?Entenc que per arribar dins de SHC hi ha dues opcions:• Coordenades: N = 41.883389 E= 0.003147• Carrers: Carretera de la Font Picant / Carrer VernSalutacions
PD:Jo no bec alcohol, però entenc que no s’estrena una AC cada dia i per vosaltres prendria un sorbet
maps.google.es/maps?t=h&hl=es&ie=UTF8&ll=41.8831...03,0.001009&z=19
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- JJG
- Nou membre
-
Nosaltres l'hem buscat als Carrefour d'El Prat i Martorell, i als DIA d'Olesa i Martorell..... i ens han dit a tot arreu que s'els s'hi ha acabat i que no saben quan als servirán....
¿Algú sap si allá, a Sant Hilari, es podrá comprar a algún lloc el xocolata?
Salutacions.
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
AQUI A SANT HILARI AL BONPREU EN TENEN I SINO ENTRE LA DE TOTS NO EN FALTARA.ENS VEIEM DEMA.¿Tothom ha trobat el xocolata?
Nosaltres l'hem buscat als Carrefour d'El Prat i Martorell, i als DIA d'Olesa i Martorell..... i ens han dit a tot arreu que s'els s'hi ha acabat i que no saben quan als servirán....
¿Algú sap si allá, a Sant Hilari, es podrá comprar a algún lloc el xocolata?
Salutacions.
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
)
) ENS VEIEM DEMA. Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Ja que tinc l'impressora calenta de tants cartells com estic imprimint ja et treuré els llistats. Actualiza'ls al primer post del fil.SI ALGU EM POT IMPRIMIR 2 LLISTATS DELS QUE SOM EM FAREU UN GRAN FAVOR.ENS VEIEM DEMA. festassa
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
A veure si és veritat o si t'haig d'esperar joJA PODEU ESPAVILAR A PUJAR QUE ESTIC ALLA A L'ESPLANADA ESPERANT QUE ARRIBEU.
)
) ENS VEIEM DEMA.
)
)
)
) Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- mire
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Arrivarem, calculo que sobre les 17
JA HEU IMPRIMIT TOTS EL CARTELL??????????