- Missatges: 730
- Gràcies rebudes: 0
TRUITADA pel PONT DE MAIG
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
)
)
)
) Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- mire
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Si haig d'estar remenant el cremat no podré estar pendent de la resta d'organització de la trobada. El càrrec de "Cremataire segon en funcions" que m'ha atorgat na Mireia és incompatible amb el d'"Organitzador de trobades"
)
)
)
)
Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador.
Et dono un cop de mà en el que necessitis però volem una quedada JA :!: :!: :!:
Ja sè el que passa: La Carrie i jo hem deixat el llistell tant alt que no t' atreveixes,
)
)Va, ànims campiò.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Carrie
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 344
Ah, i per cert, els que no veu anar a veure els Kayaks, os veu prerdre la volcada només sortir d'una de les barques. Willi, pregunteu-li a la Laia. També va ser boníssim.
Srs. Smith, esperem trovar-vos aviat si sou prou valents per tornar-hi :twisted:
CIM, no cal dir quan os vem trobar a faltar... Ens haguès agradat molt la vostra companyia, com sempre. Ara, la senyera hi era eh? Fins i tot va tenir una companya.
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1248
- Gràcies rebudes: 1
CIM, no cal dir quan os vem trobar a faltar... Ens haguès agradat molt la vostra companyia, com sempre. Ara, la senyera hi era eh? Fins i tot va tenir una companya.
Montse, ahplau ahplau ahplau
Una abraçada
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
- willi
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 396
), jo te donaré un cop de mà en la part de postres, VINGA DONCS COMENÇA A PENSAR QUE TENIM MOLTES GANES DE festassa festassa festassaCARRIE: la Laia diumenge m'explicava que havia pujat a una barca, jo pensava que era conya, però la meva sorpresa va ser dilluns al veure les fotos i quan la veig pujada a la barca amb el salvavides posat casi me don un yuyu, després ella em va dir : veus mama com era veritat? i ens ho va explicar tot s'ho va passar bomba. Fins aviat
Que he llegit que penses preparar alguna KDD? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: NOSALTRES JA LA ESPEREM!!!!!!!
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
En Tonio no pot venir :oops: (Tonio no me falles)...Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador...
No vaig remenar la xocolata ja que per "problemes logístics" no vaig poder portar la meva olla.BITXITOS:te toca preparar a tú doncs no vas remenar la xocolata i era feina teva(jo ho vaig fer per tú encantada
)...
- mire
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
En Tonio no pot venir :oops: (Tonio no me falles)...Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador...
[
M'has estàs dient que ja hi ha una quedada en marxa?????????
Mirypaco: 2 adults + 1 nen en CV
Avisa'm per donar-me de baixa inmediatament a l 'altre.
- willi
- Fora de línea
- Membre expert
-
No tenim plans per Sant Joan i............ necessitem tenir un al-licient, esperem NOTÍCIES TEVES.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
El que s'escriu dura,
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
No estic dient res de que hi hagi res en marxa. En Tonio és l'excusa per no muntar res, i espero que no aparegui per aquí dient que ja ha encarregat el rom pel cremat i que l'apuntem a la llista d'assistents de la trobada de Sant JoanEn Tonio no pot venir :oops: (Tonio no me falles)...Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador...
[
Avisa'm per donar-me de baixa inmediatament a l 'altre.
)
)
)
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Jo la primera idea era celebrar-ho amb el meu germà Joan a la torre dels seus sogres (entre Tordera i Blanes). Suposo que no hi hauria problema per que hi anéssiu si no trobeu res millorVinda BITXITOS no te facis tan de rogar i ENDAVANT que nosaltres som al teu costat.
No tenim plans per Sant Joan i............ necessitem tenir un al-licient, esperem NOTÍCIES TEVES.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
)
)
)
)P.
Dolors, no cal que posis un títol a "Assumpte" cada vegada :mrgreen: Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
No estic dient res de que hi hagi res en marxa. En Tonio és l'excusa per no muntar res, i espero que no aparegui per aquí dient que ja ha encarregat el rom pel cremat i que l'apuntem a la llista d'assistents de la trobada de Sant JoanEn Tonio no pot venir :oops: (Tonio no me falles)...Cap problema, enreda a en Tonio i ell que façi de crematire i tú d'organitzador...
[
Avisa'm per donar-me de baixa inmediatament a l 'altre.)
)
)
)
pues mira por donde tengo libre todo el puente, encargar el cremat es una llamada de telefono. asi que no me busques que me encuentras jajajajajajjajajajajajajaja
el unico pero, es que el dos dias mas tarde salimos para Holanda y nos puede romper el plan de viaje que tenemos, pero eso, no me tientes que soy un hombre facil
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 392
JA HE COMENÇAT ENTRENAR ,EL PROXIM PARTIT 14-0.ENS VEIEM.MEGA, espero i desitjo que algú inmortalitzes els teus tres tocs de pilota. Si no, li puc dir a l'Adrià que faci la repetició i gravar-los per què ell sí s'enrecorda i es tira per terra imitant-los. Què bó! Què bó!
Ah, i per cert, els que no veu anar a veure els Kayaks, os veu prerdre la volcada només sortir d'una de les barques. Willi, pregunteu-li a la Laia. També va ser boníssim.
Srs. Smith, esperem trovar-vos aviat si sou prou valents per tornar-hi :twisted:
)
)
)
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
JO NO EN VULL CAP PERQUE NO HI SOC I EM FAREU ENVEJA.Mireia, parla amb na Montse (Carrie) :mrgreen:...VOLEM UNA QUEDADA TOTCÀMPING PER SANT JOAN, JA!
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Tranquil Carles, ja pesarem en tu.JO NO EN VULL CAP PERQUE NO HI SOC I EM FAREU ENVEJA.
- willi
- Fora de línea
- Membre expert
-
El que s'escriu dura,
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Deixa als Mirypaco tranquils que ja ho van passar prou malament, deixa que es recuperin.Vinga doncs MIRYPACO animameu-vos i prepareu vosaltres la KDD ja ho tens per la mà i ho fas moooolt bé. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
- willi
- Fora de línea
- Membre expert
-
El que s'escriu dura,
- mire
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Deixa als Mirypaco tranquils que ja ho van passar prou malament, deixa que es recuperin.Vinga doncs MIRYPACO animameu-vos i prepareu vosaltres la KDD ja ho tens per la mà i ho fas moooolt bé. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Nosaltres tranuquil-lets, però hem de donar la pallissa a algú, així que a veure si algu s' espavila i organbitza una quedada.
Per tal de no molestar més a l'organitzador de l'altre web, ja ens hem donat de baixa, així que estamos compuestos y sin novio.
- taulai
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 225
¿habeis hablado con Zapatero y os lo ha concedido? 8O
¡Cuánto enchufe! martell
Rebotons. Además Jose llama a su amigo Paco para poder dar fin a todo el trabajo que tiene los últimos días de junio que trabaja hasta fines de semana.
:twisted: :evil:
Ahora me toca vivir de recuerdos y moriña
Soy yo Amparo.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.