- Missatges: 730
- Gràcies rebudes: 0
PONT DE DESEMBRE
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Festa?
I després us queixareu que teniu massa feina... :evil:
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Carrie
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 344
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
fa falta gent a la teva empresa? :mrgreen:
- Carrie
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 344
- Josep-Sqz
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 78
sento molt trencar el fil que porteu (mes aviat aixo es una corda i de vuit fils) pero es per posar les coses a lloc. :roll:
Es la darrera llista que e trobat, no se si es la mes actual, pero es que llegir tot es ....... martell martell
Bé , aixo que un "catala emprenyat" vindra amb la colla pessigolla.
Assitents:
1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en , arribada dj - sortida dg tarda
2- CiM: 2 en , arribada dv tarda - sortida dg tarda
3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en , arribada dj - sortida dg tarda
4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en , arribada dj matí - sortida dg matí
5- Bitxitos: 1 ó 2 adults + 2 nens (1 i 3 anys) en , arribada - sortida dg tarda
6- Castellarnau-Llanès, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en , arribada dj- sortida dg tarda
7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en , arribada dv tarda - sortida dg tarda
8- Marti: 2 adults + 2 nens ( 5 i 8 anys) en , arribada dv tarda - sortida dg tarda
2- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en , arribada dv tarda- sortida dg tarda
Per confirmar:
1- Tortugueta: 2 + 1 nena en
Jo, com la Carrie, estic tancan el mes a l'empresa i per aixo tinc un momentet per escriure. :mrgreen:
ja esta fet el tancament
Ara mateix envio un privat amb les dades a la Carrie.
- Josep-Sqz
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 78
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Càmping Mas Patoxas
i no és conya
- marti
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 165
- monrib2123
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 775
- Gràcies rebudes: 3
Han guanyat una batalla, però la guerra no ha acabat.
:evil:
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1248
- Gràcies rebudes: 1
)
)
)
)Bravo, bravo, bravo........ els Corleone, els Gianfranchesco i els Angliomatti han realitzat el segrest tal i com vàrem pactar, sense vessar una gota de sang i amb la pulcritud digne que els caracteritza.
Bon treball senyors!!! ahplau ahplau , aviat rebreu els vostres honoraris
Montse, deixa aquesta guerra...... :roll: , no durà enlloc....... :roll:, pensa que els interessos personals, polítics i econòmics que tenen aquestes imatges poden crear una crisi d'estat a nivell internacional....... la màfia italiana, està preparant de valent a tots els seus "cadellets" per afrontar la gravetat de les teves amenaçes......... reflexiona!!!! martell
Josep-Sqz, estas segur de venir?, creus que la teva imatge no sortirà perjudicada després d'aquests dies de convivència?.
Doncs res, si n'estàs convençut, et rebrem amb els braços ben oberts :mrgreen:
Com que fa dies que no actualitzem la llista, que us sembla si posem ja una mica d'ordre? només queden 4 dies per alguns :twisted: , i 5 dies per uns altres
Assitents:
1- Carrie: 2 + 2 nens (12 i 13 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda
2- CiM: 2 en caravana-ou , arribada dv tarda - sortida dg tarda
3- FrancescPamies: 2 + 1 nen (21 mesos) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda
4- Piti: 2 + 2 nens (5 i 7 anys), en caravana-ou , arribada dj matí - sortida dg matí
5- Bitxitos: 1 + 2 nens (1 i 3 anys) en caravana-ou , arribada dj - sortida dg tarda
6- PepiYoli, 2 + 2 nens (11 i 4 anys ), en caravana-ou , arribada dj- sortida dg tarda
7- Lince-Monrib2123: 2 + 2 nenes (5 i 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda - sortida dg tarda
8- Marti: 2 + 2 nens ( 5 i 8 anys) en caravana-ou , arribada dv migdia - sortida dg tarda
9- Josep-Sqz: 1 + 1 nena 8 anys) en autocaravana dibuix , arribada dv tarda- sortida dg tarda
Aportacions:
1- FrancescPamies: Ratafia
2- CiM: Xocolata desfeta per tots plegats (diumenge esmorzar).
3- Carrie: Cava (del Penedés va bé??)
4- Piti: pastissets per les postres
5- Bitxitos: Moscatell i altres begudes. Focus de 500w i allargadors elèctrics
6- PepiYoli: Gotes pel cafè
Salut per vosaltres
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
- PepiYoli
- Nou membre
-
Una pregunta, per que son els focos???
Des de que ho vaig llegir, m'ho estic preguntan
Records
- monrib2123
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
)
)
)
)
)A que ve tan de riure ?? Potser pensaves que això és com els negatius de les fotos ?? No saps que vivim a l'era digital ??
- monrib2123
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Molts han estat els intents d'esborrar la realitat, de fer-nos callar, de comprar el nostre silenci. :oops: Però teniu dret, tot el dret de saber amb qui us jugareu els quartos el proper pont. I després decidiu.
)Carles guapo, o potser t'hauria de dir Pantoja, no tot es fa per la pela. Crec que era el meu deure, no podem tenir a la gent enganyada
)
)
)
)
)
)
) Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- marti
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 165
Carles, Josep, sembleu dues velletes a la vora del foc, quin fred que feia eh???
)
)
) Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Són de la trobada de Blanes (12 d'octubre), encara no l'he tret del cotxe :mrgreen:Bitxitos,
Una pregunta, per que son els focos???
Des de que ho vaig llegir, m'ho estic preguntan
Records
i no perdent els costums de Blanes pel pont ve el meu cunyat, per tant arribarem... d'això... a veure... millor us faig una trucadeta quan surti :oops:
- Lince
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 292
Mira que n'esteu de guapos els dos eh???
Carles, Josep, sembleu dues velletes a la vora del foc, quin fred que feia eh???
)
)
)
Martí, jo sentia com una ma anava baixant per sota la manta i sabia com reaccionar, el que va venir després ja ho vas veure....
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1248
- Gràcies rebudes: 1
Molts han estat els intents d'esborrar la realitat, de fer-nos callar, de comprar el nostre silenci. Però teniu dret, tot el dret de saber amb qui us jugareu els quartos el proper pont. I després decidiu.
Com pot ser? 8O , que és el que ha fallat aquí? :twisted: , els contactes s'estàn anant a fer punyetes!!! :-x
Això ha estat un acte premeditat i amb alevosía........ :evil: una traició!!!! :twisted: :twisted: :twisted: ufffffff, argggg......... l'ira se m'està apoderant de cap a peus !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Je, je, je ........ Família Lince/Monrib, aquest cap de setmana viureu el vostre Hallowen particular a Pals
Martí, jo sentia com una ma anava baixant per sota la manta i sabia com reaccionar, el que va venir després ja ho vas veure....
8O Ara entenc el que hi feia en Martí a sota la caravana-ou, i jo que em pensava que mirava el desaïgua de la cuina perquè perdia aigua :roll:. Ai punyetero!!!
) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
- Lince
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 292
Ara entenc el que hi feia en Martí a sota la , i jo que em pensava que mirava el desaïgua de la cuina perquè perdia aigua . Ai punyetero!!!
Carles, no diguis mentides, era la teva ma la que "navegava" per sota la manta, has de ser valent i sortir d'una vegada de l'armari. Nosaltres et farem costat (no molt) i estarem amb tú.
)
)
) Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Doncs no!
Al correu l'acompanyaven un fitxers adjunts dels quals aquí en teniu l'enllaç (els he convertit tots a pdf per facilitar-ne la lectura):Assumpte: Activitats pont Pals i rodalies
De: Turisme <info(a)pals.es>
Data: 13:47
A: Jordi Poch <bitxitos(a)igualada.cat>
Benvolguts/des,
Tal i com vàrem quedar fa uns dies, adjunt, ens plau fer-vos arribar totes les activitats que hem rebut de les rodalies de Pals.
Hem mirat lo que hi ha pel pont, i d'entrada sembla que no hi ha cap activitat destacada, no obstant podeu mirar-ho vosaltres mateixos.
Atentament,
Carme Sanchiz
Àrea de Turisme
info(a)pals.es
.- Blanes
.- Sant Feliu de Guíxols
.- Torroella de Montgrí i l'Estartit
.- Banyoles
.- Begur
.- Pals
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-