- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
ITV
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
l'ambolatori cada sis mesos :evil:
Joan
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
sabeu si es varitat lo que es diu per aquets forums de deu,que la ITV dels que tenim l'ac una mica iaia podrem correr tot un any sense pasar per
Joan
Si, és veritat. Hi ha gent que s'ha mogut, i molt, per fer veure a l'Administració l'incongruència del diferent tracte d'una autocaravana a les diferents CCAA. Mentre a Andalusia totes es consideren turismes, a la Comunitat Valenciana totes es consideren furgonetes de càrrega adaptades per a viure-hi. A Euskadi ho han entès millor i fins i tot faciliten el canvi de classificació de Furgón Vivienda a Autocaravana.
Està previst que dintre del 2006 es produeixi la tant esperada homologació, pero mentrestant pots aprofitar unes vacances i, com tants d'altres, acostar-te a Andalusia per passar l'ITV. Més que res perquè ja s'acosta juliol i sempre val més anar preparat.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 382
- Gràcies rebudes: 2
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
sabeu si es varitat lo que es diu per aquets forums de deu,que la ITV dels que tenim l'ac una mica iaia podrem correr tot un any sense pasar per
Joan
Si, és veritat. Hi ha gent que s'ha mogut, i molt, per fer veure a l'Administració l'incongruència del diferent tracte d'una autocaravana a les diferents CCAA. Mentre a Andalusia totes es consideren turismes, a la Comunitat Valenciana totes es consideren furgonetes de càrrega adaptades per a viure-hi. A Euskadi ho han entès millor i fins i tot faciliten el canvi de classificació de Furgón Vivienda a Autocaravana.
Està previst que dintre del 2006 es produeixi la tant esperada homologació, pero mentrestant pots aprofitar unes vacances i, com tants d'altres, acostar-te a Andalusia per passar l'ITV. Més que res perquè ja s'acosta juliol i sempre val més anar preparat.
Precisament acabo de veure aquesta noticia a Webcampista: www.webcampista.com/actualidad_y_opinion/p2_articleid/208
- nebur
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 1
- Gràcies rebudes: 0
A Granollers vaig passar-la el passat dia 8 de Juny.
La tinc classificada com a furgó -vivenda (2448).
Fins ara passava la ITV com a vehicle industrial.
Doncs be, sense demanar-ho, ja me la van passar com a turisme.
Tot i que sortint la disposició al B.O.E. en juny, com ha sortit, no serà d'obligada aplicació fins al setembre, aqui ja ho estant fent.
- raboga
- Fora de línea
- Membre expert
-
Salut. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
Toni, jo la vaig passar la setmana passada al CIM Vallès de Sta. Perpetua i m'han donat per dos anys, fins al 2008, el vehicle es del 2002, als 10 anys tindré que passarla cada 6 mesos?, es que no m'entero d'aquesta llei, o tinc que modificar alguna cosa de la fitxa técnica?.
Salut. Ramon
Ramón, si aquesta és la 1ª revisió l'has passat com a turisme, als 4 anys la 1ª. Això vol dir quea partir dels 10 anys la passaràs cada any.
De tota manera, i tal com venim dient, aquests problemes ja son història, ara totes les autocaravanaes són turismes independentment de la fitxa tècnica.
Per cert, a la teva hi ha de figurar com a 32xx Autocaravana i no com a 28xx Furgón Vivienda.
- raboga
- Fora de línea
- Membre expert
-
No, em sembla que posa 28xx furgon Vivienda, per aixo t'ho dic i no es la primera vegada que s'ha passat la ITV de la meva AC. Es per aixó que comento si haig de fer alguna cosa per modificar aquest "epigrafe" o "referencia", ja que un dia vaig llegir que tenia que fer un escrit per cambiar-ho.
Salutacions.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
- raboga
- Fora de línea
- Membre expert
-
Gracies i Salut. Ramon.